🍃5.Bölüm🍂

160 24 122
                                    

@pile16 @dystinabell @reem133x @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @Daryoosh @snglss @TeffyLeal @ortak_hikayeler61 @begum_bulut35 @Leth_28 @Rose_Rain26 @hex-hex 💙💜💚💗

Serdar tamirhanenin cam bölmeli kısmında ufak bir çilingir sofrası kurmuş Selim ile birlikte sohbet ederek bir şeyler içiyorlardı.

"Vallahi kardeşim iyi denk gelmişsin ne diyeyim, Zehra da ucuz yırtmış gerçekten haberler de falan görüyoruz"

"Öyle oldu Hilmi parayı alıp gidince yine rahat durmaz hastaneye gidip Zehra'yı rahatsız eder falan diye hastaneye gittim, iyi ki de gitmişim" derken önündeki bardaktan bir yudum daha aldı.

"Zehra'nın haberi var mı peki abisinin geldiğinden? Söyledin mi yani?"

"Hayır, bilmesin boş ver bilse canı sıkılacak en iyisi bilmemesi" diye cevapladı.

Zehra tamirhanenin loş ışığından ve gelen konuşma seslerinden içerde birilerinin olduğunu anlamıştı. Kapıya doğru ilerledi ve yavaşça açtı kapıyı.

"Zehra" diye mırıldandı elim şaşkınlıkla, Serdar kapıya sırtı dönük olduğu için gelenin kim olduğunu Selim söyleyene kadar fark etmemişti.

Serdar "Zehra mı?" diye şaşkınlıkla sorarak tekrarlarken oturduğu yerden kalkıp kapıya döndüğünde genç kadını bulmuştu karşısında.

"Zehra hoş geldin"

"Selim bizi yalnız bırakır mısın?" dedi ve biraz bekledikten sonra daha keskin bir tonda tekrarladı. "Lütfen"

"Tamam benim de işlerim vardı zaten" diye karşılık verirken koltuğun üzerindeki ceketini alıp tamirhaneden çıkmıştı.

"Zehra ne oldu? Kötü bir şey mi var?"

"Sana şimdi bir şey soracağım ilk ve son defa tekrarı olmayacak umarım yalan söylemezsin"

"Niye yalan söyleyeyim Zehra'm? Sor ama otur sor böyle ayakta..."

"Gerek yok"

"Seni ne sinirlendirdi bu kadar?"

"Abime para mı verdin?"

"Zehra bu..."

"Sana bir şey sordum Serdar, abime para verdin mi? "dedi ve ekledi. "Sakın yalan söyleme bana emin ol bir daha yüzümü göremezsin"

"Zehra"

"Serdar bu tamirhaneyi başına yıkarım bak"

"Yık, sen bu tamirhane senden değerli mi sanıyorsun? İster yık ister alevlere teslim et"

"Soruma cevap ver Hilmi'ye para verdin mi vermedin mi?

Serdar çaresizce gerçeği söylemek zorunda kalmıştı. "Verdim... Verdim ama"

Zehra "Nasıl yaparsın bunu? Sana bu hakkı kim verdi ya kim verdi?" diye savurdu kelimelerini öfkeyle.

"Seni rahatsız etmesini istemedim"

"Sana ne ya benden sana ne? Seni sevmeyen biri için neden bu kadar uğraşıyorsun? Ne karşılığında verdin bu paraları ona?"

"Dedim ya amacım seni rahatsız etmesini önlemekti başka isteğim de amacım da yok benim Zehra" dedi ve ekledi. "Benim tek istediğim bir gün beni sevmen, bana aşkla gülmen"

MAVİ ZEHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin