Fifth

164 8 0
                                    

Ertesi gün üçü bir kahvaltı yaparlarken Suga "Bugün işe yalnızca ben gideyim Yoongi, zaten hep sen gittin birde ben biraz işleri de ele almak istiyorum" dedi, Jimin hemen "Olmaz, daha dinlen" dese de Suga bakışlarıyla ikna etmişti onu. Yoongi omuz silkip "Pekala, fakat sevgilin Jimin doğru diyor. İstiyorsan dinlen" dedi ama Suga tekrar "Gitmek istiyorum" diyince bir şey demediler.

  Suga yemekten sonra üstüne takımını giyip evden çıktı, baş başa kalan ikili yemekten hemen sonra odalarına çekildi, Jimin üstünü giyinip baleye gitmeye hazır oldu. Kulaklığını kulağına takıp müzik dinleye dinleye evden çıktı, Suga ve Yoongi'nin ona hediye ettiği arabaya binip bale kursuna gitti.

  Yaklaşık bir saatlik ısınmanın ardından üç saat bale çalıştı ve kurstan çıkı, eve geldiğinde duşa girdi. Yoongi de o sırada ona yemek yapmıştı, aç geleceğini bildiği için direkt tepsiye koyup Jimin'in odasına gitti.

  Jimin ise o sırada duştan yeni çıkmış, saçlarına krem sürmek üzereydi. Odaya Yoongi pat diye dalınca "Ne yapıyorsun be..? O ne?" diye sorduğunda Yoongi "Yemek getirdim sana yemek istersin diye.." dedi. Tam tepsiyi yatağa koydu ki yatakta duran kablosuz kulaklık yere düştü.

  "Hassiktir" dedi Yoongi, Jimin hemen "Ne oldu?" diye sorarak dönünce Yoongi "Kulaklığın yatağın altına kaçtı... bu nasıl yatak be. Buraya nasıl sığayım ben" diye isyanlarda bulundu. Jimin "Çekil, çekil şurdan" diye söylene söylene onu kenara itti ve yere dizleri üstüne çöktü. Yatağın altı gerçekten çok azdı, Jimin önce kolunu uzattı içeriye ama alamayacağını anlayınca az geri çekilip üst gövdesinin yarısını yatağın altına zar zor soktu.

  Hemen parmak ucunda olan kulaklığa uzanmak için biraz daha yatağın altına uzandı ama bu seferde parmağının ucundan kaçtı. Sessizce küfür edip beli acısa da, esnek olduğu için çok acımıyordu, kendini zorlayarak daha da içeri girdi. "Heh sonunda aldım!" dedi ve geri çekilmeye çalıştı ama çıkamadı.

  Yoongi elinin tersini kendi beline götürüp "Ne oldu?" diye sorduğunda Jimin "Çıkamıyorum, belimi fazla yere indirdiğim için bacaklarımı da fazlasıyla bükemiyorum" dedi. Yoongi yavaşça arkasında, dizleri üstüne çöktü.

.•*Smut Bölüm*•.

  Yoongi altındakini indirdi, çekmeceden kayganlaştırıcı alıp Jimin'in hemen arkasına geçti. Jimin ne olduğundan habersiz daracık yerde beklerken Yoongi kayganlaştırıcıdan biraz damlatıp penisine sürdü ve Jimin'in bornozunun kalça kısmını kaldırıp doğrudan içine girdi.

  Jimin şaşkınlıkla gözlerini araladı, gerçekten bunu yapıyor olamazdı değil mi? İkizinden özür diledikten sonra ikizinin sevgilisine böyle davranmakta neyin nesiydi.

  Yoongi ellerini Jimin'in kalçasına yerleştirmiş eliyle yoğururken hızla git gel yapıyordu, bir yandan eliyle hafif hafif kalçasına da vurmayı başarıyordu.

  Jimin içeride göz yaşları dökerken on daha da zora sokmak ister gibi her darbesinde daha da yatağın altına kaçmasına neden oluyordu. En sonunda kollarını yatağa yaslayıp tamamen içine girdi, bir milim çıkmadan daha da ittiriyordu.

  Jimin bu her dairesinde iki kat olan plazada kimseden yardım isteyemezdi, istediği kadar çığlık atsın kimse onu gelip kurtarmazdı. Kimsecikler duyamazdı bu sessizlikte onun sesini.

  Yoongi zevk dolu inlemeler çıkartırken elinin altındaki kalçaya götürdü tekrar; sıkarak kızartmıştı, hatta morarma yolunda gidiyordu. Yoongi kahkahalar ata ata biraz daha hızlandı, arada eliyle vuruyordu da.

Don't Fall In Love|YoonMinSuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin