Bölüm 2:yeni iş

10K 354 9
                                    


Artık bu hayatın zorluğunu anldım ve asla o eski hayatıma geri dönemeyeceğimide.amatabiki bu kadarla da sınırlı değil.iş bulmam gerekiyordu.para kazanmam ev almam ve en önemlisi en azından ilerdeki hayatımı garantilemek için .Allak aşkına hangi hayattan bahsediyordum ki ben?

Lisedeki yakın arkadaşım olan beril bana iş bulduğunu söyleyince çok sevinmiştim evet çocuklarla iyi anlaşırdım.1 saat sonra bana mesaj yoluyla nerede çalışacağıma dair bir mesaj geldi.oraya doğru ilerlerken biraz para kazanıp sonra okulauma kaldığım yerden devam edeceğimi düşünüyordum.biraz fazla düşünmüş olacağım ki evin kapısına kafa atmam bir oldu.kapıyı evin yardımcılarından biri açtı ve onu takip etmemi söyledi başka bir odanın kapısının önüne gelince durdu ve benim kapıyı çalmamı bekledi.kapıyı iki kere tıklatıp içerden gür sesli biri 'gir' dedi.ben içerisi aynı bir çalışma odasıydı ve her yer bembeyazdı.masadan sandalyelere kadar beyaz fazla beyazdı.adam titizdi demek ki ve yaşlı.masanın ayağına yakın bir yerde kan lekesini görmemle fazla ilerlemedim.

"hmm merabalar ben şeyy...işşş evet evet iş gedim." neden kekeledim bilmiyorum ama adam sinirli fazlasıyla sinirli görünüyordu.

"iş için öylemi sen arya olmalısın."

"evet arya ben"hala kapının 1 adım önünde duruyordum.adam eliyle masanın önünde duran sandalyeyei işaret edince oraya doğru ilerledim.

"evet arya hanım sizinle açık konuşacağım.meleğim-kızım-adı nehir annesinin ölümünde sonra fazla hırçınlaştı.artık eve gelen dadıları istemiyor bile bu 16 dadı oldu ve sizden isteğim onu kendinize alıştırmanız.ben her zaman onun yanında olamam işlerim var.artık sizin kızımla bu evde kalmanız daha iyi olur sizin için kızımın odasının yanına bir oda yaptırdım orda kalacaksınız . onu gözünüz gibi bakmanızı,onun yanından 1 saniye bile ayrılmamanızı istiyorum.eğer onun başına bir iş gelirse bu sizin için hiç iyi olmayabilir.şimdi beni anladınız umarım."

"e-ev-evet anladım efendim."

"tamam işinizin başına dönebilirsiniz ha bu arada iki tane oğlum var onlarla tanışmanız için de bu akşam sizle beraber yiyelim sonralarda ise diğer hizmetçilerin yaptığı gibi mutfakta yiyeceksiniz."

"anladım hakan bey siz nasıl isterseniz."deyip odadan çıktım.şimdi nehirin odasını bulmam gerekiyordu.bir kapının önüne geldiğimde kapıda 'içeride bir prenses var'yazısı dikkatimi çekti zaten anlamıştım oranın nehirin odası olduğunu.çocuğu çok şımartmışlardı.kapıyı bir kere tıklayp odaya daldım.

"merhaba"diye seslendim.odadan ses çıkmayınca bir daha denedim sonunda 6 yaşlarında bir kız çocuğu göründü oda dikkatimdi sonralarda çekince odaya bir göz attım her yer pembeydi hani herkesin çocukken hayal kurduğu oda (multide;) yatağının üstünde cibinlik bile vardı.

"sen yeni dadım mısın ha?" küçük kız fazla aşşalayıcı ve küçümserce konuşuyordu.

"evet ben yeni dadınım tanışalım " dedim ve elimi uzattım ama uzattığım elimi bile tutmadı.

"arya ben" dedim elimi aşağı indirirken.

"demek arya ha annemin adı da aryaydı.evet arya şimdi odamda oyuncakları toplamaktan başlayabilirsin."

"bana arya değilde abla desen daha doğru olur küçük ha bu arda ben sana bakacağım oyuncaklarını değil onları sen oynadın ve sen topla bakalım . eğer dağıttıysa toplamayı da öğrenmelisin.senin her zaman dağınıklıklarını tpolayacak biri olmayacak hayatında şimdiden alışsan iyi edersin."dedim dizlerimi kırarak onun boyuna denk gelecek şekilde.ve tek gözümü kırparak.

"bak seninle iyi anlaşabiliriz"

"yaa nasıl olacak o" bir çırpıda küçük,zayıf,güçsüz kollarını boynuma doladı.ben de sarılmasına karşılık verdim.

"sen çok iyisin herşeyinle anneme benziyorsun."

aşşağıdan akşam yemeğinin hazır olduğunu belirten sesler gelmeye başlayınca nehirin elini tuttum ve merdivenlerden aşağı inmeye başladık.


MAFYANIN DADISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin