Eğer söylerse bu benim için hiç iyi olmazdı. Kesinlikle beni oldururlerdi. Babamın mafya olması benim mafyanin kızı olmam hayatimda bircok seyi degistirmisti tabi boyle olmayi hic istemedim. Annemin ölümü, babamın pis isleri benim psikolojimi mahvetmişti. Her gunum olayli gecerken tek basima bile disari cikamıyodum.
Bu benim için zordu. Her genç kiz özgürlük ister yanlız kalmayı.
Karsimda cevap bekleyen adama dönüp
"Bunu yapmazsin" gerçi istese yapardı.
"Fazla emin olma" ukala tavırları, egoistligi sinirimi bozuyordu. Yakisikli olusu ayrı bi mesele.
"Lütfen? " cevap vermesini beklerken o odadan çıkıp gitti.
Ben sadece bidaha eski hayatima dönmek istemiyorum. Işler sandığından da daha karışık.
Nehir in odasına gidip ne yaptığına baktim. Halinin üstüne oturmuş oyuncaklariyla oynuyordu.
"Nehircim karnım aç mi? "
Ben şahsen çok actim olaydan sonra yemek de yemedim.
"Hayir ac değilim. " yüzüme bakmadan vermiş olduğu cevap canımı sıkmıştı. Mahcup şekilde odadan çıkıp mutfağa gittim.
Mutfak oldukça büyüktü arı gibi çalışan hizmetliler...
"Şey.. yiyecek birşey var mi? "
Sorum tek kişiye değildi ortaya atmıştım ama herkes yüzüme aval aval bakıp işlerine geri döndüler.
Kapıya yaşlanmış - beni odasına çıkaran - bana bakıp gülüyordu.
"Ne var? " dedim utangacla. Onunla konuşurken gözlerimi sürekli kaciriyordum.
"Ingiliz en baya iyi herhalde. "
Ah! Tabi ya bunlar yabancı.
"Bilmiyordum. "
"Ne yemek istersin. "Ondan bu soruyu beklemiyordum açıkçası.
"Hiçbir şey ac degilim" omuz silkip babasi cagirdigi icin iceri girdi. Ben de peşinden. Hakan bey beni görüp "Nehir nerde? "
"Odasında oyun oynuyordu. "
Kafasını tamam anlamında sallayıp oğullarına döndü
"Yarın is nedeniyle yurtdışına cikicam. Dolayısıyla siz evde kalacaksınız kardeşi bize iyi bakın.hülya anneniz de benimle gelecek. "
Hakan beyin hülya demesiyle ikiside birbirlerine baktılar ikisinin de sinirli olduğu bu kadını sevmedikleri belliydi. Benim de kanım pek isinmamaisti ona karsi.
"Can sen yarın kardeşini ve arya yı alip disari cikar. "
Can bundan pek hoşnut olamamış gibi bana bakıp
"Olmaz yarın doluyum ben abim gezdirsin. " deyiverdi. Demekki can diğerinde küçüktü. O zaman onun adı neydi? Hakan bey
"Tamam. Arman "deyip başını aşağı yukarı salladı. Demekki büyük olanın adı da arman. Arman olumlu cevap verince hakan bey gülümsedi. Yarın ya kotu ya iyi geçecek. Bu aile hakkında daha çok şey ogrenmeliyim. Babamın ne işi olduğunu. Beni şu ana kadar neden aramadığını öğrenmem lazım. Doğru ya şimdi dank etti babam iki gündür beni aranıyordu. Peki ya neden?
Yukarı Nehir in yanına çıktığımda halinin uzerinde uyuşmuş olduğunu gördüm. Onu yerine yatirdigimda hafif mırıldandı sesiz bi şekilde "yanıma yatarmisin? "dedi bu masumcuk sorusuna evet deyip yanına kivrandim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN DADISI
Romancehayatıma yeni sayfa açtım ama ben bu sayfanın daha berbat olacağını nerden bilebilirdim ki o evin bana zehir olacağını o işin bana ölüm fermanım olacağını...