Selam!
Kitabı düzenliyorum
06/04/2024Umarım bu daha iyi olmuştur beğenirsiniz
Lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın
İyi okumalar..
Ben jeon Jungkook, babamın felç kalmasıyla beraber kral oldum. Ve annem ben küçükken terkedip gitmişti.Bugün yine eş arama merasimi olacak kadın pek sevmesemde bir şans vermek için buradaydım.
Tahtıma oturup dans edenlere bakıyordum hepsi kadındı, vücuduyla hareket ettirip dans ediyorlardı,dikkatimi çekmiyordular.
Tüm herkes dans ettikten sonra, hiç kimse dikkatimi çekmediği için tahtımdan kalkacakken, bir oğlan geldi evet oğlandı.
Hemen tahtıma geri oturup onu izlemeye başladım, nedense dikkatimi çekmişti.
Dansını izlemeye başladım yüzündeki peçe onun kim olduğunu saklamasını sağlıyordu.
Dansını bitirdikten sonra meraklı ve bi o kadar çekingen gözlerle bana bakıyordu.
"Kimsin sen?" Dedim. O na yakın bir haldeyken.
"Kim Taehyung, sizin sarayınızda köleyim kralım" dedi.
"Seni istiyorum" duraksadım "eşim sen olacaksın" dedim.
"Ne?" Dedi şaşırmış haliyle.
"Doğru duydun, yarın evleniyoruz" dedim.
Sustu ve beni dikkatle izlemeye başladı,
Şaşırmıştı, belkide korkuyordu bile ama ben onu istiyordum.Çok saf'a benziyordu ki bence öyleydi bile. Yanına yaklaşıp peçenin hepsini açtım çok güzeldi.
Saraya geldiğimde hemen babamın yanına gittim, kapıyı çalıp odaya girdim.
"Kralım" dedim önünde eğilirken.
"Buyur oğlum" dedi.
"Baba ben evleneceğim kişiyi buldum" dedim.
"Kim?" Dedi.
"Kim Taehyung, sarayımızda köleymiş" diye soludum.
"Erkeklemi?" Dedi.
"Baba evet, lütfen kadınlar ilgimi çekmiyor" dedim.
"Oğlum kararına saygılıyım onayımı aldın" dedi babam. Zaten babam hep kararlarıma saygı duyardı bu konuda çok şanslıyım.
"Çok sağol baba, yarın evleneceğim onunla" dedim.
"Evlen bakalım damadımı görmek istiyorum" dedi.
"Tabikide baba, yarın göreceksin" dedim.
Odama gidip yatağıma üzerine yattım, ve onu, kim Taehyungu düşünmeye başladım, bu çocuk aklımı kazınmıştı.
Onu düşünüyordum hep, neden? Cidden aşık mı olmuştum. Onu istiyordum ne olursa olsun, o benim olacaktı.
Kitabı tekrar düzelttim bu daha iyi oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Great love
Historical Fictionkral olan Jungkook, En acımasız olarak tarihe adını yazdırmıştır. Taehyung ise Jungkookun sarayında köledir. Ancak Jungkookun evlilik şenliğinde taehyungu görüp etkilemiştir. Ve anında onu ister... semekook! uketae! (+18!) Başlangıç: 04/12/2023