Yakut zümrüt kolye

488 33 8
                                    

13/04/2024

Selam

Yeniden düzenliyorum.

Lütfen oy vermeden okumaya geçmeyin aşklarım.

Lütfen yorum...

İyi okumalar....

Jungkooktan

Dün Taehyungun bana olan sevgisinden bahsetmesinden sonra beraber sarılarak uyumuştuk.

Taehyung çok kırılgan, nazil aynı bebek gibiydi farkı bile yoktu adeta.
Ve bebek gibi kokuyordu.

Sabah kalktım ve masaya oturdum, eşim Taehyungu beklemeye başladım
Biraz uykucuydu ama sorun yoktu istediği gibi yatabilirdi.

Ve kısa süre sonra esneyerek gelen eşimi gördüm. Ve beni görünce gülümsedi tabikide Bende.

"Günaydın güzelim, ne yemek istersin?" Diye sordum.

"Günaydın aşkım, hm mısır ekmeğini versene aşkım" dedi.

Hemen ekmeğe uzanıp sevgili eşime verdim. Ve afiyetle yemeye başladı.
Çok tatlıydı yemek yerken.

"Bebeğim bugün önemli kişiler gelecek" dedim. Bugün kral yoongi ve eşi jimin gelecekti yani min ailesi. Çok kudretli bir krallıktandı ancak bizim kadar olamazdılar.

"Aaa öylemi? Kimler miş Peki hayatim?" Diye sordu.

"Min ailesi bebeğim, min yoongi ve eşi min jimin. Bir kaç konu hakkında konuşacağız sende bize katıl" Dediğimde gözleri büyüdü.

"Cidden mi? Size katılabilir miyim?" Dedi. Ah şapşalım benim seni o kadar güzel seveceğim ki.

"Tabikide güzelim sen benim biricik eşimsin unutma" dedim.

"Teşekkür ederim hayatım iyi ki varsın" dedi ve gülümsedi.

"Sende iyiki hayatımdasın" dedim.



Kahvaltı bitti ve ben jungkookun da isteğiyle o toplantıya katılacaktır tabikide. Sonuçta eşiyim.

Kıyafetlerimi giyindim ve takılarımı taktım ve odaya doğru yürümeye başladım.

Ve içeri girdim daha gelmemişlerdi. Bende eşimin yanındaki tahta oturdum.
Ve kısa süre sonra min ailesi odaya girişini yaptı.

Önümüzde saygıyla eğildikten sonra onlarda kendi tahtasına oturdular. Tabikide yoongi ilk önce eşi jiminin oturmasını sağladı. Centilmen adam.

"Hoşgeldiniz Min ailesi" dedi Jungkook.

"Hoşbulduk Jeon ailesi" dedi yoongi.

"Evet, buraya geliş amacınızı biliyorsunuz, araziler. Benim alanım bellidir Min yoongi. Ancak bellidir ki bazı aptallar o araziye geçmiş bu ne cürret Min yoongi?" Kavga çıkmazsa iyidir bu cümleden sonra.

"Yüce kralım, bu yapılan kabahatten biz sorumlu değilizdir emin olun. Bazı salaklar bizim yaptığımızı düşündürtmek ister. Lütfen onlara inanıp benimle iletişiminizi kesmeyiniz" dedi yoongi acaba kim bu aralarını bozmak isteyen? Hiç bir şeyden haberim yok lanet olsun.

"Öylemi Min yoongi? Oysaki arkamdan kuyumu kazıyordun sanki hm? Her şeyden bi-haberim unutmayın! Sizin yaptığınız her şeyden haberdarım.
Bu yanınıza kalmayacak haberiniz olsun" dedi sakin ama ürkütücü şeklinde olan o sesiyle.

"Ama kralı-" Jungkookun sözünü kesmesiyle yarım kaldı o söz.

"Min yoongi bu kadar yalan yeter ve artar bile. Sizinle düşman değilim aksine dostum. Endişeniz olmasın ancak  konuştuğunuz kişileri iyi seçin arkanızdan bıçaklamasın iyi günler" dedi Jungkook.

Ve Min ailesi odadan çıktılar.

"Jungkook! Konu ne anlat bana hemen" dedim heyecanlı sesimle.

"Bebeğim, park bogum bizim min ailesiyle aramızı bozmaya çalışıyor ve Yoongi ise ona inanmaya seçmiş gibi gözüküyor" dedi.

"He yazık ya onlarda güçlü olmak istiyorlar" dedim.

"Bizim gibi güçlü olamazlar ama" dedi.
Güçlü eşim benim.

"Zaten güçlü değil miler aşkım?" Diye sordum.

"En güçlü krallık biziz yavrum, 2. Olan ise namjonlar 3. İse yoongi" anlamaz gözlerle bakıyorum Jungkooka.

"Biz 1. Olduğumuz için söz hakkı bizde, yani 2 ve 3. Kalmıyor. Ve açıkçası yoongi ler kıskanıyorlar yani o kadar. Namjoon lar ise daha iyi kıskanmazlar eşi seokjin çok iyidir" dedi ancak son cümle olmamıştı.

"Sanane elalimin eşinin iyiliğinden Jungkook!" Dedim sinirli sesimle.

"Bebeğim öylesine söyledim yoksa benim eşim en iyisidir" dedi ama yetmez!

"Sen git seokjin mi neymiş onun yanına, bu gece yerde yatıyorsun Jungkook!"

Senin elalimin iyi eşinden sanane ya! Of Jungkook tam mutlu olalım diyorum. Çok mu iyi eşi? Ben çok mu kötüyüm? Acaba çok mu güzel? Ben çok mu çirkinim yoksa!?

Odaya giren Jungkooku görünce yönümü hemen başka yöne çektim.
Ve Jungkook hemen Yanıma geldi.

"Bebeğim sana hediye yaptım" dedi tamam merak etmiş olabirim?

"Bakayım bi" dedim.

Kutunun içinde çıkan kolyeyi görünce suspus oldum çok iyiydi bu!?

"Jungkook bu Çok iyi!" Dedim bağırarak.

"Ben yaptım" dedi ama yerim ki ben bunu.

"Çok güzel yapmışsın aşkım" dedim.

"Affedildim mi?" Dedi ama ya yerim.

"Hm affettim ama bir daha dersen zor affederim!" Dedim.

"Tamam bebeğim öyle olsun" dedi.

"Yakut zümrüt kolye" diyerek kulağıma fısıldadı.

Bölüm sonu.

Nasılsın sizce? Şahane, içime sindi benim ama sizi bilemem.

Great loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin