seni seviyorum

702 47 15
                                    

07/04/2024

Selam!

Tüm bölümleri değiştiriyorum biliyorsunuz ve ben smut yazmıyacağım.
Çünkü beceremiyorum çok kötü oluyor ve kitabı bozuyor.

Ve bu kitapta tüm kelimesine kadar değiştiriyorum gerekiyordu zaten.
Ve burda Taehyung çekingen ancak bir kaç bölüme düzelir. Meraklanmayın.

Lütfen oy verin.

İyi okumalar...

Sabah olmuştu ve ben ise Taehyungun gelmesini bekliyorum. Hala gelmemişti ve beklemeye hiç sorun etmeden bekliyordum.

Ve sonunda gelmişti oturdu karşıma, Selam bile vermemişti bana. Bu durum morelimi bozsa bile çaktırmadan ben dedim;

"Günaydın güzelim" dedim bozuntuya vermeden.

"Günaydın" dedi.

Evliliğin üstünden 2 hafta geçmişti ve biz hala ayrı ayrı yatıyorduk. Bu durum acayip sinirimi bozuyordu.

Eşimle yan yana yatmak benimde hakkım.

"Taehyung... artık ne zaman yan yana yatacağız?  Sencede vakti gelmedimi?" Diye sordum.

"Hayır" diye kestirip attı ama cidden mi.

"Taehyung benimde hakkım eşimle yan yana yatmak öyle değil mi? Artık tanıştık gereği kadar diye düşünüyorum" dedim.

"Jungkook derdin ne senin!? Niye bu kadar yan yana yatma isteğin var ki senin! Ne yapacaksın beni! Ne?!" Diye bağırdı.

"Bana dokunmak mı istiyorsun yoksa!, Sevmiyorum seni ve sevmeyeceğimde!"

Dediğinde gözlerim dolmaya Başladı.
Cidden böyle mi düşünüyor?

"Sen ne dediğinin farkında mısın?" Dedim.

"B-ben" Dediğinde onunda konuşmada zorlandığını gördüm. Aynı benim gibi.

Saraydan çıkıp gittim çok bile kalmıştım. Eşim beni sapık olarak tanımlamış. Ne güzel hayat ama.

Ve ben hayatımda ilk kez biri için üzülmüştüm. Ben yaşadığım hiç bir şeyi haketmiyorum.

Annem beni terk etmişti... küçükken okulda beni hep zorbslıyordular babam kral diye. Dışlanıyordum.

Babam çok iyi babaydı beni çok seviyordu, annemi de öyle ama o bizi terketti.

Belki ben gereksiz bir insanımdır?

Düşüncelerimle boğuşurken kendimi boşluğa bıraktım...

-Yazardan-

Jungkook, artık dayanamamıştı kendini bırakıvermişti boşluğa kendini hiç acımadan. Ve Taehyung ise sarayda Jungkooka dediklerinden dolayı ağlıyordu ama her şey için çok geçti bile.

Jungkook ortalıkta yoktu, Taehyung odadan çıkmadığı için hiç bir şey bilmiyordu. Taehyung çok pişmandı ama olan olmuştu hiç bir şekilde zamanı geri alamazdı. Geçmişti artık.

Aradan 1 gün geçmişti ve Jungkook eve dönememişti, herkes onu merak ederken, Jungkook acı çekiyordu daha fazla dayanamıyordu.

Taehyung içten içe kendini yiyordu eşi dönmemişti eve. Ve onun parmağı vardı bu durumdan ona bir şey olmasını istemiyordu.

Çok pişmandı Taehyung ancak iş işten geçmişti, evde huzur yoktu, Jungkook yoktu...

Ve Taehyung o an anladı ona aşıktı, sadece kabullenmek istemiyordu Taehyung ilk başta istemediği eşi Jungkooku, şuan, şimdi istiyordu.

2. Gün dü ve evdeki bağırış sesleriyle uyandı ve hemen aşağıya indi. Ve yerde biri yatıyordu.

O kişi... Jungkooktan başkası değildi...

Taehyung çığlık atarak eşi Jungkookun yanına gitti. Elleriyle onu sarmalıyordu korumaya çalışıyordu.

"Ne oldu kralımıza!?" Diye sordu hoseok ağa

"Kendini atmış" bu cümle Taehyungun yeniden ağlamasına neden oldu. Onun yüzünden atmıştı, hepsi Taehyung yüzünden di. Hepsi...

Taehyung eşini kendine çekmiş onu öpüyordu çok pişmandı hemde çok.

"Ne olur kalk Jungkook yalvarırım" diye sayıklıyordu.

Hekim gelmiş Jungkooku odasına götürüp baktı ve Taehyunga dönerek konuşmaya başladı.

"Kralım, kralımız baygın kendine gelirler. Ancak bazı yerlerinde çatlaklar var iyi bakmanız lazım" dedi.

"Tamam" deyip kestirip attı daha fazla konuşmaya gerek yoktu.

Jungkook uzun süre sonra kalktı ve etrafa baktı. Taehyungu görünce şaşırdığını gizlemeyedi.

"Neden burdasın?" Dedi.

"Özür dilerim, benim yüzünden attın değil mi kendini? Ben öyle konuşmamalıydım" dedim.

"Sorun değil" dedi Jungkook burukça gülümsedi.

"Sorun" deyip Jungkookun dudağına yapıştı Jungkook şaşkınlıkla onu öpen kişiye bakıyordu,utanmıyordu Taehyung. Onu büyük zevkle öpüyordu.

Jungkook, Taehyungun ellerini beline sabitledikten sonra ona karşılık verdi ve iştahla birbirini öpmeye başladılar. Taehyung ilk defa kendini bu kadar huzurlu hissediyordu.

"Seni seviyorum Jungkook" dedi Taehyung.

"Sen ciddi misin?" Dedi Jungkook.

"Hiç olmadığım kadar, sana aşığım Jungkook ister inan ister inanma." Dedi Taehyung.

Tam Jungkookun kucağından inecekken Jungkookun beline koyduğu eller onu engelledi. Jungkook çok mutluydu.

"Tabikide inanıyorum sana, aşığım sana Taehyung, çok seviyorum seni" dedi Jungkook.

"Özür dilerim Jungkook" dedi Taehyung.

"Asla benden özür dileme, Asla. Benim eşim benden özür dileyemez" dedi Jungkook.

"Sen çok iyi eşsin Jungkook" dedi Taehyung dolu gözlerle.

"Sende öyle güzelim" dedi Jungkook eşine.

"Seni seviyorum"

"Sana aşığım"

Bölüm bitti

Sizce bu konu nasıl lütfen yazın düşücelerinizi.

Seviliyorsunuz.

Great loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin