evlenme?

1.3K 62 40
                                    


07/04/2024

Selam!

Umarım iyisinizdir ben şahsen değilim mental çöküşteyim. Bu aralar hiç iyi değilim zaten.

Kitap yazmak bana iyi geliyor

Umarım düzeltebiliyorumdur..

Lütfen oy verin iyi okumalar...

~kim Taehyung~

Olayların etkisinden çıkabilmiş değildim. Öylesine gidip dans ettiğim yerde kral tarafından beğenilmiş, evlenilmek istemiştim.

Kralın yardımcıları geldi ve beni hazırlıyordular, bem tepkisiz şekilde bitirmelerini bekliyordum. İçimde bir huzursuzluk vardı.

Yardımcılar bana özel kıyafeti getirdiler, kralın elbisesiyle uyumluydu. Renk olarakda, model olarakda. Bu beni sebepsizce sevinmeme neden oldu.

"Evet bitti" dedi yardımcı.

"Teşekkürler" Diyip yerimden kalktım.

Ve ben ise gitmek için yola koyuldum.

~jeon Jungkook~

Bugün evleniyordum, belki en mutlu günümdür belkide pişman olacağım gün. Bilemiyorum.

Elbise taç felan derken çoktan bitmişti çoğu şey benim. Ve karşıya baktığımda onu gördüm. Taehyungu gördüm, benimle kıyafeti uyumluydu.

Ve yanıma oturdu peder ise dualar etmeye başladı, Taehyung ise ifadesiz şekilde yeri izliyordu. Belki benimle evlenmek istemiyordu? Başka ne açıklaması olabilirdi ki?

"Hastalıkta, sağlıkta her daim eşimin yanına olacağına söz veriyorum" dedi peder.

"Tekrar et" diye devamını getirdi sözünün.

"Hastalıkta, sağlıkta her daim eşimin yanında olacağına söz veriyorum" dedi Taehyung bana bakarak.

"Hastalıkta, sağlıkta her daim sevgili eşimin yanında olacağım söz veriyorum" dedim.

Taehyungun gözündeki o parıltıyı gördüm o an gözünün ne kadar güzel olduğunu bir kez daha anladım.

Halkım beni izliyordu, kimi sevinse bile bazıları Taehyunga anlamaz gözlerle bakıyordular. Erkek olduğu için buda.

Taehyung çoğu kıza bin basardı...

Saraya geldiğimde ise Taehyung odasına gitmişti. Şimdilik ona dokunmak istemiyordum ne de olsa daha birbirimizi tanımıyorduk. Gözünde sapık gibi gözükmek istemiyordum.

Taehyung duşunu almıştı ancak odasından daha çıkmamıştı. Benden utanıyordu. Bu beni üzse bile hak veriyordum ona ne de olsa kralla evlenmiş - daha tanımıyor bile- onu tedirgin ediyordu bu durum o da kendince haklıydı.

Birbirimizin alışmasına, süre gerekiyordu daha alışacaktık ama gidip konuşmama engel değildi sonuçta tanışmamız lazımdı.

Kapıyı tıkladım ve içeri girdim.

"Selam" diye giriş yaptım.

Taehyung önümde eğilmişti.

"Merhaba kralım" diye mırıldandı.

"Bana Kralım deme bu bir. İki burda mi kalacaksın sen?" Dedim.

"Ne demeliyim?" Dedi.

"Ve nerde kalayım?" Diye devam etti.

"Adım var ya hani ondan dedim, ve yanımda niye yatmıyorsun ki?" Dedim masumca.

Bana güldü. Çok güzel gülüyordu.

"Peki Jungkook..." dedi ve derin nefes vererek devam etti cümlesine;

"Jungkook alınmanı istemem ama, benimle evlendin daha birbirimize tanımıyoruz bile kimsin nesin necisin bilmiyorum. Ve ben çekiniyorum senden. O yüzden tanışana kadar burda kalmaya niyetliyim." Dedi Taehyung.

"Haklısın tabikide kendince" dedim.

"İzin ver tanışalım güzelim" ona ettiğim hitap hoşuna gitmiş olucak ki yanakları kıp-kırmızı kesildi ve bu görüntü kesinlikle çok hoş  görüntüydü.

"Adım Taehyung, evlenmeden önceki soyadım kim. Kim Taehyung. Zaten köleydim yani zorbalık görüyordum o zaman. Sonra sen beni beğendin evlendik felan o kadar bir hayatım yoktu" dedi.

"Adım Jungkook zaten kralım, hayatım çok kötü benim. Babam felç diye annem beni, babamı terkedip kaçtı. Kendime gelmem uzun zaman aldı" dedim. İlk defa birini kendimi açıyordum.

"Üzüldüm Jungkook, ama belki hayatın güzel geçecektir?" İşte bu kişi sensin.

"O kişi sensin Taehyung, sana ilk görüşte aşık oldum" dedim.

Gözleri bende takılı kalmıştı, gözlerindeki o parıldama Yine gözüktü ve ona çok yakışıyordu.

"Ben... Ne diyeceğimi bilmiyorum" dedi.

"Bir şey demek zorunda değilsin zaten sadece kendimi sana açtım. Ama bunu bil sana cidden aşığım." Dedim.

"Umarım sana aynı karşılıktan verebilirim Jungkook" dedi.

"Tek dileğim de bu zaten benim Taehyung" dedim.

"Şimdi ben gidiyorum yarın görüşürüz" diyerek çıktım.

Odama gittim ve yanımda Taehyung yok diye morelim bozulmuştu. Benim hayalim yan yana yatmakken o başka odada yatıyordu. Of cidden!

Belki o da beni bir gün sever. Buna inanıyorum...

Selam!

Bu bölüm tüm her şeyi değiştirdim amk.
Umarım sevmişsinizdir.

Great loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin