kim çaldı?

402 30 66
                                    

Selammm

Hemen başlayalımmmm

Oy verinnn

İyi okumalar...

Jungkook bana dün sırf  barışalım diye bana kolye yapmıştı. Cidden aşık. Onu seviyordum tüm içtenlikle.

Bugün hamam günümdü o yüzden hazırlanıp aşağıya indim hemen. Tabikide ağalar beni bekliyordu.
Hemen içeriye girdim ve uzandım ve ağalar ise beni keselemeye başladılar beni.

Çok iyi geliyordu yalan söylemezdim.
Mayışıyordum adeta, ve yandan bana üzüm gibi meyvelerden yediriyorlardı.
Şuan acayip mutluydum.

Her şey Jungkook sayesindeydi, burda olmam, para, mal-mülk herşey. Kral olmam bile onun sayesindeydi. Onunla olduğum için çok şanslıyım. Hayatımda bu kadar şeyi bi arada görmemişimdir.
Her şey Jungkook'um sayesinde...

Beni iyice keseledikten sonra odama çıktım. Kendime gelmiştim, iyi olmuştu bu hamam. Tekrar gideceğim kesindi.

Üstüme değiştirdikten sonra takılarımı takmak için masaya gittim, Jungkook'umun bana Özel olarak yaptığı o kolyem. Ve masaya gittiğimde ise onu görememem başımdan aşağı kaynar sular dökülmesine neden oldu.
Ama buraya bıraktığıma adım kadar emindim? Kim böyle bir şeyi yaparki?
Neden?

"Hoseok ağa!" Diye bağırdım o kolye kaybolamazdı?

Onun gelmesini beklerken kapı açıldı ve önümde saygıyla eğildi.

"Buyrun kralım" dedi hoseok ağa.

"Hoseok ağa, kolyem kayıp hamama gitmeden önce Jungkookun masasına koydum ki bir zarar olmasın diye nerde o?" Dedim sakindim. Sinirimi yatıştırmam lazımdı.

"Kralım bir bilgim yok" dedi.

"NE DEMEK YOK HOSEOK AĞA?! SANA DİYORUM Kİ JUNGKOOK, EŞİM JUNGKOOK'UN MASASININ ÜZERİNDEN ALMIŞ, BİRİSİ ONUN ÜZERİNDEN ALMIŞ DİYORUM"  diye kükredim, odamıza kim girmeye cürret edebilirdi ki? Aklım almıyor.

"Kralım anlıyorum ancak malumatım yok, kralımız Jungkook ile bu durumu konuşurum" Dediğinde içime bir şüphe girdi. Ve sinirlenerek konuşmaya başladım.

"Hoseok ağa, eşim Jungkook ile bende konuşabilirim. Senin haddine değil! Ve eğer bu olayı hemen çözmezsen Jungkook çıldırır ki canından bile olursun. Eşim bana onu özel olarak yaptı!" Dedim sinirle.

"Kralım yanlış anladınız beni" Dediğinde elimi kaldırıp susmasını sağladım.

Ve hemen odadan çıktı. Eve hemen gelmeliydi Jungkook. Olayı anlatmam gerek ona, eğer hoseoktan duyarsa bana sinirlenebilirdi. Ki sinirlenemez bana.

Jungkook nihayet Eve gelmişti, akşam yemeğine oturduk ve onu bekliyordum, eşimi bekliyordum. Ki hemen gelmişti jungkook beni hiç beklemezdi zaten.

"Jungkook bi konu hakkında konuşmam lazım" dedim.

"Güzelim kolyen yok?" dedi. Zaten konu onunla ilgili hayatım.

"Onunla ilgili zaten canım" dedim.

"Jungkook, bugün hamam günümdü zaten, ve kolyemi ise masana koydum ki bi zarar, kaybolma olmasın diye. Ancak hamamdan çıktıktan sonra bi baktım masanda yok" dedim. Umarım sinirlenmezdi.

"Ne demek yok! Hoseok ağa nerde? Boşunamı ağa yaptım ben onu!?" Diye bağırdı.

"Hayatım, onunla konuştum bir bilgisi yok, kimin odaya girdiğini bilmiyoruz" dedim ve hoseok ağayı korudum.

"Bunun yanına bırakmıyacağım bebeğim emin ol" Dediğinde gülümsedim.

"İlk hediyendi ve ben koruyamadım" diye mırıldandım.

"Çalınsın yeniden yaparım, tekrar ve tekrar" dedi ve yeniden gülümsedim.

"İyi ki varsın Jungkook" dedim.

"İyiki varsın güzelim" dedi.

Sabah olmuş ve ben kalkmıştım nihayet, asla erken kalkmayan ben ilk defa erken kalkmıştı. Değişik.

Ve kolyemin kayıp olması hala beni sinirlendirken, onun kim olduğunu bilmiyordum. Acayip sinirim bozulmuştu.

Bi hediyemi bile sahip çıkamadım gerçekten. Of gerçekten of!

Salonda otururken, takırtı sesleri  duydum. Saat hayli bi erkendi oyuzden sesi duyulduğu yere gittim.

Ve woojin, woojin ise bizim cariyelerden Jungkookun anlattığı kadarıyla; Jungkook'a aşıkmış ve Jungkook ona hiç yüz vermiyormuş ve kıskanıyormuş felan.

Woojinin elinde; benim kaybettiğim o kolye duruyordu.

"BENİM KOLYEMİN SENİN ELİNDE NE İŞİ VAR WOOJİN!?" Diye yeri göğü inletecek kadar bağırdım.

Bölüm sonu:)

Sonda patladı Bomba

anan_gay seni seviyorum💞

Great loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin