Yeni kız

398 11 9
                                    

Okuldan çıktım ve otobüs durağına doğru yol aldım.Otobüsü beklerken Han yi an'ı gördüm.Bu tarafa geliyordu."selam"dedi.Bende "selam"dedim.Otobüs geldi ve otobüse bindik.Eve gidinceye kadar han yi an ile sohbet ettik.Eve gelince "yarın görüşürüz"deyip eve girdim.Odama gittim ve karıştırmaya başladım.Çekmeceleri karıştırmaya başladım.

Bir kutu buldum.Kutuyu karıştırırken bir kitap buldum.Kitabı açtım ve okumaya başladım.kitapta"bugün kardeşim Eun bi yi gördüm.Çok kötü bir haldeydi.Bazen ona annem adına kıyafetler gönderiyorum.Bu dünyada bir ikizin olması çok güzel-Eun byul" yazıyordu.Birden bir şeyler hatırlamaya başladım.Okulumu ve yaşadığım bazı anlar gözümde canlandı.

Kimim ben benim bbir ikizim mi var buna inanamıyorum bu çok garip bi durumdu.Peki ben Eun biysem ikizim neredeydi.Aishh gerçekten noluyordu.Bunları daha fazla düşünmeyip yattım.

Okul

Hocanın derse girmesini bekliyordum,o sırada hoca derse girdi ve "bugün okula yeni bir öğrenci geldi"dedi.Hepimiz merakla kim diye bakıyorduk.Hoca"içeri gel"dedikten sonra şaşa kaldım.Bu eski okulumda bana zorbalık yapan Soo hyang idi.Ona acıyordum ve nefret ediyordum.So young senden intikamımı alacağım buna emin ol!!

Arkadaşlar bu bolum çok kısa oldu biliyorum okuma sayısı yuz olunca devam edeceğim.

School 2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin