Seni Mahvedicem

446 9 5
                                    

Öylece karşımda duruyordu.Bana zorbalık yapan So young.Bana bakıp o pis bakışlarıyla gözlerini bana dikmişti.Öğretmen:
- İlk önce kendini tanıt,dedi.
So young:
- Benim adım So young.Bu okula kasabadaki kız lisesinden geliyorum.Benimle iyi geçinin tamam mı,dedi.

Kıza bak daha ilk günden ukalalık yapıyordu.Senden çok kötü intikam alacaktım.Yerine geçti ve bana bakıp sırıttı.
Zil çaldı,kızlarla kantinden içecek alıp oturduk,So young oradan geçerken Shi Jin onu masaya çağırdı.So young ile aynı masada bile oturmak istemiyordum.O oturunca bende kalkıp gittim.

Giderken Shi Jin ve Song Joo arkamdan bana seslendiler ama kulak asmadım.Çatıya çıktım ve etrafı seyrettim.O sırada So young yanıma gelip "senin kim olduğunu biliyorum"dedi.
"Kimmişim ben"dedim
"Sen Eun bisin değil mi ölmedin herkese yalan söylüyorsun,doğru diyorum demi,diye güldü.

"Ben Eun bi değilim Eun bi benim kardeşim senin yüzünden kardeşim öldü,seni mahvedicem,bu okulu sana dar edicem haberin olsun,dedim.Tam gidecektim ki kolumdan tutup beni itti.Buna çok sinirlendim.

Saçını tutup "benimle uğraşma ben Eun bi değilim belki kardeşim sana böyle karşılık vermemiş olabilir ama ben ona benzemem tamam mı!"diye bağırdım.

"Senin Eun bi olduğunu kanıtlayacağım."dedi ve ben gülümsedim .Tam bana tokat atacaktı ki birden tae kwang önüme geçip So young'in kolunu tutup onu geriye itti.

"Git başka yerde kavga et tamam mı"dedi Tae kwang o an bir garibime gitti.Kwang biraz bana karşı soğuktu.So young bana baktı ve gitti.tae kwanga"teşekkür ederim"diye gülümsedim.

"Teşekkür etmene gerek yok sadece rahatsız oldum bi uyutmadiniz....ve sırrını duydum.Herhalde sen Eun byul değilsin.Kardeşisin.Bana güvenebilirsin sırrın benimle güvende"dedi ve gülümsedi.O öyle deyince bir şey diyemedim bende tae kwang a gülümsedim ve o an onunla ile iyi geçineceğimi hissettim.
İyi biriydi ama bunu belli etmek istemiyor gibiydi.Ben emindim Tae Kwang ile çook yakın olacaktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

School 2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin