capitolul 10

150 15 1
                                    

Taehyung închide telefonul nervos și merge să mănânce ceva, Suga se așează pe celălalt scaun și îl privește

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Taehyung închide telefonul nervos și merge să mănânce ceva, Suga se așează pe celălalt scaun și îl privește.

Suga: Știu că nu mă privește sau ceva de genul... dar cine era băiatul acela? Spune el uitându-se la tacâmuri.

Taehyung: Este... este un fost cunoscut. Îi pare rău că îi minte, dar nu vrea un scandal dacă se află că el și Jungkook erau căsătoriți. Singura persoană care știe este Rose.

Suga: Oh... pentru o clipă am crezut că era prietenul tău. Se aude "Thinking Out Loud", Suga se ridică în picioare și Taehyung se uită la el. Vrei să dansăm, Tae?

Taehyung: Îmi pare rău, dar nu pot dansa și nu este pasiunea mea...

Suga: Știu eu!... Adică, pot să te învăț eu.

După câteva momente:
Taehyung și Yoongi dansează în armonie pe o melodie romantică, mișcările lor fluide și sincronizate, captivând privirile tuturor. Pas cu pas, se lasă purtați de muzică, creând o atmosferă plină de tandrețe și pasiune.

În timp ce melodia atinge punctul culminant, Yoongi se apropie lent de fața lui Taehyung, privindu-l cu ochi plini de dorință. În timp ce apropierea lui Yoongi sugera un moment plin de intimitate, Taehyung simte un val de nervozitate parcurs prin corpul său.

Jungkook apare nervos din senin și împinge cu nervozitate câțiva pași în spate pe Yoongi, căzând cu un zgomot puternic. Taehyung îi privește pe amândoi, șocat. Yoongi se ridică nervos de pe podea și se îndreaptă spre Jungkook, împingându-l la rândul său. Când Jungkook își ridică pumnul să-l lovească, Taehyung se interpune între ei. El îl privește mai întâi pe Yoongi.

Taehyung: Ce ai cu tine? De ce ai vrut să mă săruți? Taehyung întreabă cu nervozitate, iar Yoongi îl privește.

Yoongi: Am crezut că și tu vrei asta... și mi-ai spus că el e doar un vechi cunoscut, atât! Toată lumea din sală se oprește și îi privește, unii îi filmează.

Jungkook: Ai spus acum că sunt doar un vechi cunoscut!? Jungkook întreabă nervos și cu durere în inimă.

Taehyung: AM TERMINAT! TOATĂ LUMEA SE UITĂ LA NOI! DA, JUNGKOOK, EȘTI DOAR UN VECHI CUNOSCUT ȘI TU, YOONGI, NU AVEAI DREPTUL SĂ MĂ SĂRUTI! NE CUNOAȘTEM DE CÂTEVA ZILE, CE DRACU'. Jungkook îl privește.

Jungkook: Ei bine, l-am impins pentru că nu are voie să te sărute fără permisiunea ta.

Jasmine se apropie de Jungkook, nervoasă peste măsură.

Jasmine: Iubire! M-ai lăsat singură, oricum mă plictisesc, nu vrei să mergem undeva mai liniștit? Spune ea și începe să-l sărute, iar oamenii fac poze.

Ei bine, acum Taehyung îi privea cum se sărută cu tristețe și nervozitate, Jasmine își punea mâinile pe gâtul lui Jungkook, iar Jungkook, pentru un moment, stătea nemișcat, apoi se uita la Taehyung, care îl privea nervos.

Fᴀᴋᴇ LᴏᴠᴇUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum