capitolul 15

146 17 0
                                    

[ după o săptămână]După acea petrecere taehyung a încercat din răsputeri să se gândească la gândurile sale legate de Jungkook și sentimentele sale față de el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

[ după o săptămână]
După acea petrecere taehyung a încercat din răsputeri să se gândească la gândurile sale legate de Jungkook și sentimentele sale față de el.

Ei bine Jungkook era și el la birou alaturi de Taehyung văzând cât de roșu se făcea în obraji când se apropia de el. Pentru el era foarte drăguț când îl vede așa.

Jungkook: Taehyung-ah?. Spune cu o voce groasă iar Taehyung se uită la el roșu.

Taehyung: da domnule.

Jungkook: eu sunt ocupat săptămână asta așa că vreau să-mi faci un proiect care va fi prezentat în fața oamenilor peste o lună, poți să faci asta taebear?. Oh ... taehyung se face iar roșu în obraji și dă ușor din cap.

Taehyung: despre ce sa fie proiectul domnule Jeon. Spune și se uita in ochii lui, îl privește cum îl privea când erau căsătoriți.

Jungkook: poți să-mi spui Jungkook și proiectul sa fie ceva despre cum sa eliberăm și să facem locul din sud mai curat, sa punem ceva ecologic sau care sa ajute oamenii.

Taehyung: bun, am sa mă apuc mâine dimineață de făcut. Spune și se întoarce să semneze niste acte.

Jungkook: Tae... putem vorbi ceva?

Taehyung: da sigur este legat despre companie? Altfel îl putem chema pe Carlo. Spune taehyung pretențios, îl durea burtă și nu avea chef de treabă în plus.

Jungkook: nu... vreau sa vorbim despre noi Taehyung, eu plus tu. Știi in ultima vreme mă gândesc la noi mai mult de cât prieteni, taehyung am inceput sa te plac mult.

Taehyung: Jungkook daca este vreo farsa sa știi că este una foarte proastă!

Jungkook: nu este nicio farsa taehyung eu simt ceva pentru tine și sper sa fie reciproca

Taehyung: eu... sincer de câteva săptămâni chiar am inceput sa simt ceva pentru tine și este foarte dezvoltată. Spune roșu. Dar cum de te-ai îndrăgostit de mine? Nu aveai iubita?

Jungkook: taehyung-ah ți-am spus că nu am iubită de ce nu vrei sa înțelegi, eu te iubesc doar pe tine. Spune dur iar Taehyung doar roșește

Taehyung: păi și eu te iubesc doar pe tine Kook

Ei bine relația dintre Jungkook și Taehyung era una ascunsa dar cu foarte multă iubire. Jimin și Jasmine erau plecați, Jasmine a fost concediata iar Jimin a plecat din țară pentru companie.

Taehyung: iubire? M-am gândit să mergem până la mall sa luăm bradul de Crăciun!. Spune taehyung entuziasmat iar Jungkook își ridică privirea din foi

Jungkook: taehyung-ah nu poți să mergi singur sau cu Yuko?. Menționează intenționat numele unei fete ce îl place pe Jungkook de când a venit aici să muncească ca menajera.

Taehyung: gguk! Nu-i mai menționa numele acelei curve care se dă la tine plus nu înțeleg de ce nu o dai afara!

Jungkook: daca așa vrei tu puiuț o voi da afara iar bradul de Crăciun îl luăm mai pe seara. Spune Jungkook plictisit, Crăciunul era frumos doar că nu-i plac oamenii ce se ceartă pe pomi și decorațiuni cum a fost anul trecut.

Taehyung: bine dar eu comand globuri și lucruri cu Grinch! Mă găsești jos. Îl sărută pe gât ușor și fuge jos aducând o privire de diva lui Yuko

Taehyung a rezolvat cu proiectul cerut de Jungkook și chiar îi place enorm de mult cum a gândit. Peste o săptămână va fi întâlnirea cu cele mai mari companii din Corea și Japonia alaturi de China. Pentru Corea este Jungkook cel mai bogat și cunoscut om iar din China Jo Song Hun iar din Japonia Choi Han-Seoul

Jos era cald, un cățeluș pufos negru stătea întins pe marea canapea împreună cu cățelul lui Jungkook, bam și Bomi, Bomi era pisicuța lui Yoongi care a venit aici în vizită să-și vadă tatăl iar cățelușul pomerian era cadou de la Jungkook pt taehyung.

****
Scuze pentru orice greșeală gramaticală sau de exprimare.

****Scuze pentru orice greșeală gramaticală sau de exprimare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Fᴀᴋᴇ LᴏᴠᴇUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum