Era ora trecută peste 12 însă taehyung pur și simplu nu putea dormi. Toate rețelele de socializare erau pline cu vestea că Park Jimin și Jeon Jungkook se vor căsători.
Era neliniștit însă totuși voia să-i ofere lui Jungkook, iubitul sau pentru ultima dată o noapte de neuitat așa că își ia ceva lejer pe el și își închide telefonul. Jungkook era online însemnând că încă nu doarme.
Iese ușor din camera și merge cu pași mici spre camera lui Jungkook. Bate ușor în ușă însă nu primește niciun răspuns așa că își bagă ușor capul în camera și vede că nu este nimeni înăuntru.
Taehyung: Jungkook?. Șoptește ușor apoi incepe să caute în camera. Telefonul sau era deschis. Singura sursa de lumina venind de la telefon. Oftând vrea sa plece.
Pe ușă iese Jungkook gol. Taehyung nu avea nicio reacție deoarece de când era mic ii plăcea să se plimbe gol prin casă.Jungkook: taehyung? Sa întâmplat ceva?. Își șterge ușor părul ud cu privirea spre el.
Taehyung: eu... eu vreau doar sa stau cu tine in seara asta, și știu că am spus că nu vreau sa dormim în aceași camera...
Jungkook: de ce? De ce ai venit taehyung? Vrei sa dormi cu mine?. Întreabă rece însă cu puțină speranță în glas.
Taehyung: mhm. Spune și se apropie de corpul lui și îl mângâie cu degetele apoi se uita la sfârcurile lui. Avea piercing-uri. Ai prezervativ?. Întreabă direct iar Jungkook aprobă scoțând unul din geantă de pe pat.
Jungkook: de ce nu putem face fără? Știi că mie îmi place așa este mai relaxat pentru penisul meu. Roșește ușor și aprobă
Taehyung: b-bine dar după îmi iei tu pastila de a doua zi ok?
Jungkook: îți iau. Îl sărută blând in timp ce ii mângâia corpul ușor ajungând la cureaua halatului subțire și îl dă cu ușurință jos. Halatul transparent căzând jos lăsând corpul gol a lui Taehyung sa se reflecte în fața pofticioasă a iubitului sau. Sa nu tipi taehyung avem vecinii.
Taehyung: nu promit nimic Jungkook-ah tu ești prea bun la sex. Spune răsuflând greu. Se apleacă ușor și începe să-i sugă,pupe penisul întărit a lui Jungkook, îl apucă ușor de par și începe să-l tragă.
Jungkook: ești atât de bun. Taehyung își ridică privirea și doar linge vârful penisului. După câteva minute își dă drumul in gura lui. Taehyung ridică te. Ordonă iar taehyung se ridică și se rezemă de scaun cu fundul in sus. Toată splendoarea era acum in ochii lui Jungkook ce ardeau de nerăbdare să intră înăuntru.
Se lasă în genunchi și începe să sugă intrarea rozalie băgând un deget înăuntru.
De la un deget a devenit 2 după 3 apoi venind și al patrulea. Jungkook avea penisul mare și gros.După câteva penetrări cu degetele își bagă penisul in gaura micuța a lui Taehyung. Tae geme ușor încercând să nu facă prea multă gălăgie însă eșuează când simte cum se împinge din ce in ce mai tare în el.
Taehyung: mai încet!. Spune cu duritate însă ce era drept era foarte excitat și dacă erau la ei acasă cerea mai mult insa asta era situația.
Jungkook: Nu!. Atât spune și se împinge și mai adânc în el însă cu o repezitate mai mare.
Îl împinge în pat cu craci deschiși spre el si se aruncă între ele reintrând în el însă cu mai multă brutalitate
Taehyung: a-ah....AHHH ACOLO DOAMNE CE BINE. Geme tare însă îi este astupată de mâna lui Jungkook. Scuze d-d-daddy... ah-h.
Jungkook: te scuz pentru ultima oară.
Dupa 30 de minute
Taehyung: ahhhh ~> geme când își dă drumul pe tot abdomenul lui Jungkook iar el în interiorul lui Taehyung. A fost atât de plăcut. Spune extenuat și se baga sub păturăJungkook: eu merg să-mi fac un dus tu nu vi? Ești murdar. Spune în timp ce îl sărută delicat pe obraz și șterge abdomenul, intrarea și coapsele.
Taehyung: îmi este lene fac mâine dimineață —. Însă își amintește de Jimin apoi se ridică însă chițăie când simte durerea din fund. M-am răzgândit am sa fac acum baie.
Jungkook: și mai putem face odată?. Întreabă cu ochișorii lui ce nu-i putea refuza.
Taehyung: mbine dar nu mai face fața aia la mine știi că nu pot refuza!. O ia înainte iar jk după el fericit.
Ora 3:40
Taehyung lasă biletul pe masa de lângă pat și iese ușor din casă. Sa decis, va pleca. Nu vrea sa fie piedică lui Jimin și bebelușului.
Ia trimis un mesaj lui Yoongi sa vina să-l ia iar el a acceptat cu bucurie.Afara era frig și nu era nimeni pe stradă. Yoongi claxonează iar Taehyung fuge spre mașină.
Taehyung: mulțumesc că ai venit după mine... credeam că ești supărat pe mine. Nu ne-am mai văzut de mult timp...
Yoongi: ce-i drept ar trebui sa fiu însă nu pot Taehyung. Spune și îi ia mâinile în mâini. Taehyung cred că nu am fost clar de când ne-am cunoscut.
Taehyung: in legătură cu ce Hyung?.
Yoongi: taehyung eu sunt îndrăgostit de tine... chiar daca tu ești îndrăgostit de altcineva nu am putut să renunț la tine. Însă mereu eu sunt a doua variantă a ta nu?
Taehyung: Hyung eu... eu nu am vrut sa te simți așa... eu te vad ca pe un frate. Yoongi zâmbește strâmb și pornește mașina.
Yoongi: și ce vrei sa faci?.
Taehyung: oh cred că știi de căsătoria dintre Jimin și Jungkook... eu știam și am vorbit cu Jimin și am aflat că este însărcinat de la Jungkook... m-am decis sa plec Hyung. Nu pot sta cu gândul că Jungkook are copil înțelegi?.
Yoongi: înțeleg. Și ai să stai în Seoul? Știu că Jungkook este încăpățânat și te va căuta și sub gaura de vierme.
Taehyung: nu bineînțeles că nu. Vreau sa plec de aici Hyung.... nu știu unde însă undeva departe unde nu m-ar putea găsi niciodată.
Yoongi se gândește puțin și se uita la Taehyung.
Yoongi: Florida?.
Taehyung: de ce?
Yoongi: acolo a murit bunica lui și sa jurat că nu va calca acolo—
Taehyung: tu de unde știi asta?. Întreabă suspicios însă yoongi se uita in alta parte.
Yoongi: am auzit și eu.
***
Îmi cer scuze pentru orice greșeală gramaticală sau de exprimare. Am mai vrut sa scriu la capitol însă restul voi lăsa pentru capitolul următor
See you soon.
I love you all
CITEȘTI
Fᴀᴋᴇ Lᴏᴠᴇ
FanfictionTae se casatoreste cu jungkook, iar dintr-un motiv anume tae divorteaza de Jungkook. Ce se va intampla când tae îl reintalneste pe Jungkook dupa cativa ani, Jungkook fiind schimbat complet... începută:8 noiembrie 2023 Termină: 26 februarie 2024 in...