După câteva luni:
Taehyung și Rose erau într-un magazin își alegeau hainele pentru petrecerea de diseară. Jungkook a invitat toate persoanele importante din lume deoarece compania face 5 ani de când este făcută la fel și Jungkook de când este un idol international și iubit de mulți oameni.Rose: ce spui de rochia asta Tae? Este atât de frumoasă și ți s-ar potrivi perfect. Spune Rose și îl analizează din cap până în picioare
Taehyung: nu știu ce să spun... Rose este prea deschisă și este și neagra!. Se bosumfleaza Tae iar Rose își dă ochii peste cap
Rose: dar este frumoasă și la cum arată este și ieftină...
Taehyung: Rose de ce nu înțelegi că am datorii?—
Rose: tu vrei sa ne certăm aici? Mama ta sa vindecat de cancerul pulmonar poate să își plătească singura datorile! Ce mama dracului. Nervoasă Rose pleacă pe cealaltă parte a magazinului iar Taehyung doar își lasă privirea în jos.
După câteva ore Rose vine spre el cu câteva rochii cu diferite modele și culori.
Rose: eu mi-am ales câteva rochii și genți pentru mâine seară și mi-am făcut și programarea la coafor și unghii, tu?
Taehyung: eu nu știu dacă sa vin sau nu... nu știu cum să mă îmbrac și dacă arăt bine. Plus doar eu și Jasmine am fost invitați pentru că eu sunt secretarul său personal iar ea o chelneriță proastă la companie.
Rose: ești gelos pe Jasmine am observat in ultima vreme taehyung-ah. Rade Rose iar Taehyung doar o lovește ușor în umăr.
Taehyung: nu sunt gelos! De ce sa fiu gelos pe ea... nu-l iubesc pe Jungkook suntem doar in relații de șef și angajat. Spune cu privirea spre oglinda.
Rose: da da, și eu am fost așa cu Jisoo și uite acum suntem bine mersi și să nu uităm că așa a fost și jenlisa la început și acum jennie este însărcinată cu gemeni. Spune rânjind
Taehyung: haide sa terminam odată, a trecut 4 ore și cred că yoongi sa plictisit sa ne aștepte plus și el trebuie să se pregătească și el merge la petrecere.
Rose: și Jisoo merge ce rezultă că și eu merg. Relația mea cu ea este publica și sunt foarte șocată că fanii ei sunt de acord cu noi.
Taehyung: ești norocoasă Jungkook nu ne-a făcut relația publica dar nici eu nu vreau sa spun ceva fara ca el sa fie de acord. Chiar atunci telefonul lui suna și apare numele lui Jungkook.
📞 apel telefonic 📞
Taehyung: sa întâmplat ceva domnule Jeon?. Spune taehyung plictisit într-un colț.
Jungkook: da. Am nevoie de un partener mâine la petrecere iar persoana cu care trebuia să merg sa îmbolnăvit, așa că tu vi cu mine mâine.... sa te îmbraci frumos. Tae se gândește puțin și răspunde.
CITEȘTI
Fᴀᴋᴇ Lᴏᴠᴇ
FanficTae se casatoreste cu jungkook, iar dintr-un motiv anume tae divorteaza de Jungkook. Ce se va intampla când tae îl reintalneste pe Jungkook dupa cativa ani, Jungkook fiind schimbat complet... începută:8 noiembrie 2023 Termină: 26 februarie 2024 in...