capitolul 17

143 13 3
                                    

Pov autor Taehyung stătea în fața unei mese pregătite cu atenție, cu un zâmbet jucăuș jucându-i pe buze

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Pov autor
Taehyung stătea în fața unei mese pregătite cu atenție, cu un zâmbet jucăuș jucându-i pe buze. Era îmbrăcat într-un tricou alb și avea mâinile acoperite de făină, iar ochii lui străluceau de nerăbdare. În același timp, Jungkook se apropia de el, purtând un șorț roșu aprins, care îi accentua frumusețea masculină și îi evidenția trupul atletic.

Cu fiecare pas pe care îl făcea, Jungkook își dezvăluia puterea și siguranța sa, iar privirile lui pline de afecțiune se îndreptau fix către Taehyung. Își înfășură brațele în jurul taliei lui Taehyung și își lipi trupul de spatele lui, simțind căldura și fermitatea lui.

În timp ce Jungkook își așeza bărbia pe umărul lui Taehyung, acesta din urmă începu să amestece cu grijă ingredientele într-un bol. Mâinile lui delicate se mișcau cu grație, iar fiecare atingere a lui era plină de tandrețe și atenție.

Cu fiecare clipă care trecea, atmosfera din bucătărie se umplea de o energie dulce și pasională. Taehyung simțea cum inima lui bate tot mai tare, iar mirosul delicios al mâncării se împrăștia în aer.

Jungkook își coborî mâna pe brațul lui Taehyung și începu să-l ghida în mișcarea de amestecare. În timp ce mâinile lor se împleteau în jurul bolului, aceștia se priveau intens în ochi, comunicându-și dragostea și dorința prin acea conexiune specială pe care o aveau.

În cele din urmă, cei doi îndrăgostiți se oprișeră din amestecat și se îndreptară unul către celălalt, cu privirea plină de pasiune și iubire. În acel moment, timpul părea să se oprească, iar buzele lor se uniră într-un sărut plin de tandrețe și dorință.

Jungkook: Bună dimineața, iubire. El îi sărută ușor gâtul, iar Taehyung roșește. Astăzi e ziua mare și sper că ai pregătit tot ce ți-am cerut. Spune el cu vocea lui groasă.

Taehyung: Mai contează încă? Ți-am spus încă de la prima zi că am început totul. El îl privește în ochi pentru câteva secunde.

Jungkook: Ei bine, ți-o spun pentru că... Choi Han-seoul este o femeie foarte puternică. Vocea lui seducătoare se aude în toată bucătăria.

Taehyung: Știu. Am citit despre ea și nu-mi place deloc... Am văzut că spune că tu ești iubitul ei ideal. Gelozia din vocea lui era evidentă și un mic zâmbet i-a făcut fruntea să se ridice.

Taehyung: Jeon Jungkook, de ce zâmbești în felul ăsta? Ce se întâmplă? Îți place de ea?

Jungkook: Baby, nu-mi place de ea, ai uitat că ea este mai în vârstă? Și acum Taehyung se supără. De ce faci față aceea?

Taehyung: Îți dai seama că ea este mai tânără decât mine în vârstă? Are doar 23 de ani!

Jungkook: Pentru mine este bătrâna, tu ești singurul băiat care-mi place, Tae.

Taehyung: Dacă spui tu... oricum... te iubesc foarte mult și eu. Roșeața de pe obrajii lui devine mai evidentă.

Jungkook: Taehyung-ah, am auzit de la Lisa că sora ta este însărcinată, este minunat, o să fiu și eu unchi.

Taehyung: Da, din fericire. Acum trebuie să merg la companie, o să vii și tu mai târziu?  Jungkook aprobă din cap și Tae părăsește bucătăria.

Jungkook: Aish nici  nu am nimic de mâncare. Spune el și se uită la ceea ce a pregătit Taehyung înainte de a continua să facă altceva

Dupa câteva ore~

Jim!n_Park: yaaa Jungkook-ah, mama ta mi-a dat mesaj și a spus că este de acord cu căsătoria dintre mine și tine, ce facem?

Jungk00k: așteptăm până mâine Jimin!

Jim!n_Park: yah Jungkook-ah sa știi că .... sincer nu pot aștepta până mâine.

****
Scuze pentru orice greșeală gramaticală sau de exprimare!


Fᴀᴋᴇ LᴏᴠᴇUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum