Jungkook și Taehyung se află în livingul elegant, înconjurați de o atmosferă intimă. Lumina slabă a lămpii se reflectă în privirile lor, iar sunetul picăturilor de ploaie pe ferestre creează o melodie lină în fundal.
Cu inima bătându-i puternic în piept, Jungkook se apropie încet de Taehyung. Simțindu-și apropierea, Taehyung își închide ochii, anticipând momentul care se apropie. Într-un gest plin de tandrețe, Jungkook își așază mâna pe obrazul lui Taehyung și îl sărută cu blândețe pe buze.
În acel moment, timpul pare să se oprească. O undă de emoții trece prin trupurile lor, în timp ce sărutul se intensifică. Taehyung își răspunde cu aceeași pasiune, învăluit într-un val de extaz și iubire.
După câteva minute, Taehyung se desparte cu regret din sărut, simțind o rușine plăcută în sufletul său. În fața lui Jungkook, care îl privește cu afecțiune, Taehyung își acoperă fața cu mâinile, încercând să-și ascundă jena.
Fără să ezite, Taehyung își ia inima în dinți și fuge rapid spre etajul de sus, lăsând în urma sa o urmă de timiditate și dorință. Jungkook rămâne în living, cu un zâmbet tandru pe buze.
[Dimineața]
taehyung este trezit de ceasul enervant de pe noptieră, se ridică în fund nervos... Jungkook nu la lăsat să plece așa că a trebuit să doarmă aici în această noapte.Coboară din pat și se schimba de pijamale într-un pantalon scurt până la genunchi și un tricou negru lung. Se duce la baie își face nevoile și merge direct spre bucătărie să-și facă ceva de mâncare.
Angajații din sala se uitau spre el curios, unele îl priveau cu ura și dezgust iar femeile în vârstă cu drag. Se uita prin frigider și dulape. Se gândește să-și facă o omletă și o saltă de fructe și lângă un suc de mere.
O menajera se apropie de el și face o plecăciune.
Namra: buna dimineața domnule Kim, daca va este foame pot chema bucătarul vilei sa va faca ceva de mâncare.
Taehyung: nu este nevoie știu și eu să gătesc. Spune dur și începe să-și facă mai întâi salata. Pe ușă intră Lisa într-o rochie de noapte și cu părul răvășit. Bună Lisa!
Lisa: hei Tae, credeam că ai plecat aseară cu Jisoo și Rose.
Taehyung: nu am eu norocul ăsta plus tu de ce nu te pregătești de petrecere? Fetele in general sunt foarte...mmm... se pregătesc foarte încet.
Lisa: mănânc mai întâi și după merg să mă îmbrac după mă duc la unghii.
Taehyung: aha...ok
Lisa își face o simpla salata și un suc de portocale natural apoi se așează lângă Tae și mănâncă.
[ după 4 ore]
Toți erau la petrecere doar Jungkook și Tae lipseau, bine era și normal pentru că ei trebuiau să intre pe covorul roșu. Jasmine era și ea lângă invitați încercând să agațe bărbați bogați, Jimin era pe un scaun și se uita nervos spre ușă. Nu venise cu un partener deoarece credea că Jungkook va merge cu el dar crudul adevăr îl aflase de la Jennie. Jenlisa vorbeau cu niste oameni care Jungkook era în colaborări iar Rose era cu Jisoo la raionul de mâncare. Yoongi era și el nervos și dădea pahare de vin pe gât.
CITEȘTI
Fᴀᴋᴇ Lᴏᴠᴇ
FanfictionTae se casatoreste cu jungkook, iar dintr-un motiv anume tae divorteaza de Jungkook. Ce se va intampla când tae îl reintalneste pe Jungkook dupa cativa ani, Jungkook fiind schimbat complet... începută:8 noiembrie 2023 Termină: 26 februarie 2024 in...