Taehyung era anxios, a decis să plece din Corea in Florida însă nu singur ci cu Yoongi.
Rose și Jisoo au rămas în Coreea promițând că nu vor spune unde sunt.Ceasul era 5:35 iar el încă primea mesaje de la Jungkook.
Yoongi: eu zic să-ți schimbi numărul de telefon pentru că te poate găsi, plus de ce nu vrei sa mergem la un spital ceva, de doua ore tot te simți rău. Întreabă îngrijorat Yoongi.
Taehyung: ți-am spus că sunt bine. Este de la avion, am frica de înălțimi. Yoongi tace și nu mai spune nimic, oricum daca spunea o spunea degeaba. Foarte bine am ajuns și unde ne cazăm?.
Yoongi: am eu o prietena tare drăguță, este Chou Hyu-Mi, este cântăreață de operă, ar fi fericita sa ne cazeze peste noapte. Tae se uita la el însă cu tristețe. Ii era dor de kook de îmbrățișările lui și atingerile lui dulci plus săruturile lui erau magice. Mă auzi?
Taehyung: d-da... cred că este o idee bună, unde stă mai exact?.
Yoongi: pe strada**** Nr 445 este aproape, o oră mers cu mașina, comenzi tu un Uber?.
Taehyung: poți comanda tu? Rose mi-a dat mesaj și spune că Jungkook a început să facă crize și tot așa. Yoongi își dă ochii peste cap
Yoongi: ar trebui sa uiți de el are copil soț și acum—.
Taehyung: da da știu! Nu îmi reaminti. Se așează pe asfalt și începe să se gândească la trecutul său. Însă dintr-o dată începe să se simtă rău și varsă chiar acolo, yoongi îngrijorat fuge spre el și îl ridică fugind spre spital, ce din fericire era chiar la doua străzi distanță.
Dupa câteva minute
Yoongi: deci cum se simte? Este grav?.
Întreabă yoongi nervos, daca era ceva grav sigur intra în părul femeii din fața luiYoura: dumneavoastră sunteți cu Dl Kim?
Yoongi: Da! Deci cum se simte?
Youra: nu are nimic grav de care sa va îngrijorați, el este acum bine și vreau să vă felicit pentru sarcină! Presupun că dumneavoastră sunteți tatăl, nu-i așa?.
Yoongi se gândește câteva secunde, acum poate profita și să-l ajute pe Taehyung pe toată durata sarcinii și poate l-ar plăcea cum o face el.
Yoongi: da... in câteva zile este însărcinat.
Youna: ummm păi se pare că a avut contact sexual recent, însă nu se știe clar ar trebui sa facă iar un test peste o săptămână sau două maxim. Spune și pleacă
Yoongi oftează nervos și intră în cabinet și îl vede pe Taehyung cum bea apa și era puțin palid însă tot zâmbea
Taehyung: deci? Ce a zis doctorul?
***
Bună buna!
Știu că este scurt și am spus că nu o sa scriu însă stresul:) mă mănâncă.
Plus știu că am scris că este ultimul capitol însă nu mai am idei...;(
Oricum scuze pentru orice greșeală gramaticală sau de exprimareCine dorește să-i dedic un capitol poate scrie☺️
CITEȘTI
Fᴀᴋᴇ Lᴏᴠᴇ
FanfictionTae se casatoreste cu jungkook, iar dintr-un motiv anume tae divorteaza de Jungkook. Ce se va intampla când tae îl reintalneste pe Jungkook dupa cativa ani, Jungkook fiind schimbat complet... începută:8 noiembrie 2023 Termină: 26 februarie 2024 in...