10.Bölüm-SANIRIM AŞIK OLDUM💓

172 10 8
                                    

Sıçrayarak uykudan kalktım telefona baktım saat 04:34'dü evet bu saatte uyanmamın sebebi rüya görmemdi ve rüyamda Mert Beyle evleniyorduk. Ne alakaydı şimdii!!!
Acaba, yoksa, yoksaa ben aşık mı olmuştum???
Sanırım olmuştum bunu düşünemezdim ama yoksa rüyamda ne işi vardı hemde telli duvaklı ayy düşüncesi bile güzeell. Afra saçmalama kızım ne diyorsun. Evet kendi kendime deli gibi konuşuyordum yani aşık olmuştum nasıl olabilirdi yaa iki günlük adam beni nasıl etkilerdi.
-Eylül- Abla iyi misin?
-Afra- Eylül sana bir şey anlatmam gerek.
-Eylül- Ay noldu abloş ya hadi anlat dinliyom.
-Afra- Ben sanırım aşık oldum.
-Eylül- NEEEE!!!!!
-Afra- Kızım sus sus annemi uyandıracaksın.
-Eylül- Kime peki kime?
-Afra- Sakin olur musun lütfen.
-Eylül- Tamam hadi söyle kime?
-Afra- M-Mert beye...
-Eylül- ne?
-A- Doğru duydun.
-E- Lan hangi ara aşık oldun abla sen iyi misin?
-A- Bana karşı ilgili davranması karizması beni etkiledi.
-E- Sana ilgili mi davranıyo?
-A- Dün beni Cemre Demet ve Aytaç salaklarına karşı korudu gece de yanıma gelen kekolara dayak attı.
-E- Umarım oda sana aşıktır.
-A- Ama daha çok erken o aşıksa bile daha iyi yakından tanımam gerekiyor. Ona karşı duygularım olduğunu bile bugün rüya gördükten sonra anladım.
-E- Ne rüyası?
-A- Mert'le evleniyorduk ayayay.
-E- ay sen aşık olmuşsun beee.
-A- Kızım zaten oldum yarım saattir ne anlatıyorum ben sana.
-E- Tamam ya tamam kızma anladım.

Birden telefonuma Bi mesaj geldi Mert'den di.

-M- Müsaitsen buluşalım mı iş hakkında konuşuruz?

Sanki her dakika benle olmak istiyor gibiydi bugün iş olmadığı için buluşmak istiyor gibiydi iş varken bile çıkışta tekrar buluşmak istiyordu ya oda aşıksaa. Saçmalama koskoca şirketin patronu sana mı bakcak. Neyse kendi kendime konuşmayı bırakıp kahvaltı hazırlamak için kalktım. Zeytin domates yumurta sosis çıkarttım ve masaya dizdim. Yedikten sonra sofrayı toplama işinizde Eylüş yaptı. Ve hala Mert'e cevap atmamıştım. Hemen telefonumu aldım.

-Afra- çok özür dilerim kusura bakmayın Mert Bey ama maalesef bugün müsait değilim.

Evet müsaitim ama buluşmak için hazır değildim çünkü eğer oda bana aşıksa imkansız ama yaptıkları aşıkmış gibi o zaman utanırdım ondan istemedim böylesi daha iyiydi.

-Mert- Peki kendine iyi bak. İş yerinde görüşürüz. Yarın..
-Afra- Görüşürüz.

Çizimin günü daha vardı ama erkenden bitirmem daha sağlıklı olurdu ondan masanın başına geçtim. Kahve, kalem, kağıt ve silgimi aldım çizmeye başladım bu konuda mütevazi olmayacaktım çünkü çizimim çok iyidir🤣
Özellikle Demet ve Cemre denilen o yabani kızlardan yüksek puan alıp geçmek için hırs yapmıştım. Yaklaşık sabaha kadar uğraştım çok güzel bir çizim elde ettim tabi daha 3 gün vardı ama olsun erken bitirmek daha iyi. Biraz annemlerle vakit geçirdikten Sonra tekrardan odama geçtim ve yarın olsada Mert'i görsem diye sabırsızlanırken uykuya dalmışım sabah alarm sesiyle kalktım onu göreceğim için mutlu mutlu hazırlandım.


Adını Sen Koy💗İlk SeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin