-Afra- öz ve öz abin?
-Enes- Niye şaşırdın? Sevgili misiniz yoksaa??Birden bu dediğine dayanamadım ve tokat attım.
-Enes- Şşş sakin ol tamam sadece şaka yaptım. Ama gerçekten neden şaşırdın?
-Afra- Çünkü sen...
Sen yardımsever birisin ama Mert yani Mert Bey daha çok havalı sadece kendini düşünen birisi gibi yani dinlemeden falan.
-Enes- Bu sözler için sağol ama yanılıyorsun. Abim de kötü birisi değil sadece işe çok fazla önem veriyor.
-Afra- Haklısın. Neyse ben geç kalmiyimArabadan indim ve içeri girdim saat 06:58'di tam 2 dakikam kalmıştı. Bu sefer kapının önünde dikilmek yerine kapıya tıklattım.
-Mert- Gir
-Afra- Günaydın, gecikmeden geldim dimi?
-Mert- Geldin geldin;Dedi ve gülümsedi
-Afra- Beni dinlemek istediğiniz ve mesaj gönderdiğiniz için çok teşekkür ederim çünkü bu işe çok ihtiyacım vardı. Yani biliyorum belki reddederseniz ama en azından beni dinlemeyi kabul ettiniz.
-Mert- Ben normalde anlayışsız biri değilim Afra. Dün canım sıkkındı o yüzden dinleyemedim. Şimdi seni dinliyorum anlat bakalım.Gerçekten bu sefer sakindi ve benim anlatacaklarımı dinlemek istemişti.
Afra- Benim annem kanser hastası, babamıda küçük yaşta kaybettik. Vefat etti yani. Kız kardeşim üniversite okuyo hukuk bölümü eğer kazanırsa bizim için çok iyi olur ama daha üniversitenin bitmesine çok var. Benden başka evi geçindirecek birisi yok. Sadece buraya muhtaç değilim evet biliyorum ama annem burda işe başlamamı çok istiyordu dün ondan o kadar çok üzüldüm, yalvardım..
Anlatırken gözlerim dolmuştu. Mert Bey bana peçete uzatmışım ve gözyaşlarımı silmiştim.
-Mert- Afra, çok özür dilerim.
-Afra- Ne için?
-Mert- Dün seni anlamadan, dinlemeden sesimi yükselttiğim kovduğum için.
-Afra- Yok ya önemli değil ben alışkınım.
-Mert- saçmalama, ve deme öyle.
-Mert- Neyse sil göz yaşlarını, üzülme. İşe başlayabilirsin. Demet Hanımın yanına git o sana masanı göstericek.
-Afra- Çok teşekkür ederim.
-Mert- Rica ederim:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Sen Koy💗İlk Seri
RomantizmBir şirkette başlayan aşk hikayesidir.. umarım hepiniz beğenirsiniz. İyi okumalar:)