Herşey yeni başlıyor

333 43 12
                                    

Bu sabah gene okula gitmek için kalktım. Uzun ve kumral saçlarıma maşa yaptım,yüzümede hafif bir makyaj yaptım. Ela rengi ve iri gözlerim vardı yüzümde porselen gibiydi o yüzden çok makyaj yapmazdım.Benim adım Deniz babam çok zengin ve tek varisi benim. Okuduğum okulda babamındır. Lise 4.sınıftaydım. Çantamı aldım ve merdivenlerden inerken evi temizlemeye çalışan temizlikçi kadının kovasını devirdim ama özür bile dilemeden. Kahvaltıya oturdum. Hemen biseyler atıştırdıktan sonra arabaya bindim. Ehliyetimi almıştım bu yüzden arabayı kullanabiliyordum. Okula gene cok havalı bir sekilde girdim. Herkesin gözü benim üstümdeydi. Özelliklede fabrikatör Oğuz'un oğlu Berke'nin.10.sınıftan beri baba aşıktı salak. Okulda sürekli kavga çıkarıp dururdum. Babam bidaha bole bisey yaparasam beni devlet okuluna yazdircani soledi. Ama kim takar onu. Gene bir kavga cikarttim babam beni yanina cağırdı ve haftaya bir devlet okulunda okula basliycami oraya kendi adımla ve soyadımla değil takma bir adla gircemi ve bu sayede kimseyi ezemeyecegini herseyi hallettigini soledi. Ben ağliyordum bana bunu yapamazssin diyordum.Ama babam ben seni uyarmistim demekten baska bsy demiyordu.

Pazartesi devlet okuluna
başladım. Îstemeye istemeye okula gittim kendimi Gamze olarak tanıttım. Beni hemen aralarına aldılar.Ama ben hićbirini sevmemekte kararliydim. Bu okuldada çok havalı olacaktım. Sürekli bunları düşünürken içeri bir çocuk girdi ve ben dondum kaldım. Yutkunmakta zorluk çekiyordum. Kalp atışlarımı duymaya basladim içimde kelebekler uçuşuyodu kendimi hemen topladım. Çocuk inanılmaz kuul bi sekilde benimde bulundugum masaya oturmustu. Çok etkilenmistim. Sarışın mavi gozlü biraz serseri tipli ama çok yakisikli bi çocuktu. Ben biraz once tanistigim ve adının Îrem oldugunu orendigim kizdan bizi tanistir gibisinden goz isareti yaptim oda bizi tanistirdi adi Kerem'miş. Neden buraya geldigimi ve kim oldugumu sordular bende babamin orettigi seleri tekrarladim. Kendimi fakir bir kiz olarak tanittim. Babam bana okulun bulundugu mahallede bir ev tutmustu anlasilan burnumu iyce surtmeye kararliydi ama ben bugune kadar odami bile topladim nasi aliscaktim buraya diye dusunurken gözüm Kerem'e kaydı belkide o kadar zor olmaz deyip sirittim. Îrem niye güldügümü sordu"Yok bisey"deyip gecistirdim.

Yeni Baştan..!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin