3 saat geçer..
Güzelce eğlenmiştiniz 15:30'tu saat..
Herkes evindeydi..
Senin üstündeki ⬇️
Sen kahveni içiyordun içerken de bilgisayardan film izliyordun..
Yn: hiihh yaaa nasıl vurdu kıza ya salak.!.
Sinirlenip bilgisayarı kapatırsın kahveni bitirirsin ve ayağa kalkarsın..
Yn: temizlik yapayım bari kirlenmiş ev..
Sen üstündeki ceketi çıkarır ilk süpürürsün eşyaların altı ile birlikte sonra tozları alırsın..cam bezi alıp camları silersin..koltukların üstünü silersin süpürürsün..yere vileda atarsın ve oda kokusu fresh bi koku sıkarsın daha sonra mutfağı halledersin..
Diye diye temizliği bitirirsin..temizliği bitirene kadar saat 22:45 olmuştu..sen duşunu almış koltukta oturuyordun..
Kapın çalar..
Üstündeki ⬇️
Yn: bu saatte bu kim ya?!
Sen kalkar kapıya gidersin..
Kapıyı açınca direk üstüne kapatmaya çalışırsın ama o açar..
Amcan: AÇ LAN KAPIYI SÜRTÜK!.
Sarhoştu..
Yn: GİT BURDAN!.
Gök gürüldüyor ve şiddetli bir yağmur yağıyordu..
Üyeler de sahilde geziyorlar..
Amcan kolunu tutup salona yere atar ve üstüne çıkıp öpmeye çalışır..sen çırpınıp çığlıklar atıyor ağlıyordun..
Yn: İMDAAATT!..bırak nolur bırak!.BIRA-IMMH!.
Kolunu yukarıda tutar kelepçeleyip..
Kelepçeli olduğunu hayal edin..
Amca: kıpırdama güzelim..çok keyifli olucak..
Yn: bırak nolur bırak beni..!.BIRAAAK..
Kurtulmaya çalışırsın çalıştıkça demir ellerini mos mos yapmaya başlar..
Kıuyafetlerinin hepsini çıkarır sen ağlıyor ve bağırıyordun.
Yn: YAPTIKLARIN YETMEDİ Mİ BIRAK ADİ ŞEREFSİZ BIRAK!.İMDAATT YARDIM EDİN NOLUR!
Amca: ımmhh yerinde dur!.
(Sarhoş olarak konuştuğunu hayal edin..)
Amca: tadın çok güzel yn eskisinden daha da iyi..ımmh..
Kendini soyar seni kucağına alır ve kanepeye yatırır bacağını aralayıp kendini konumlanırıp içine sokar...ilkin değildi sana yıllarca 12 yaşından beri tecavüz uyguluyordu ne kadar ülke değiştirip, hat değiştirip yeni numara alıp adres değiştirip ev değiştirip yapıp etsende o seni bi zaman sonra buluyor ve basıp tecavüz ediyordu..bulmaması için herseyi yapmış etmiştin uzak ülkelere bile gitmiş yeni telefon numarası almış yapmıştın ama seni bulup yine tecavüz etmişti..
10 yıldır bu acı ile birlikteydin ölmek istemiştin intihar etmiştin ama kurtulmuştun..haplar almıştın anca anca düzelip kendine geliyordun anca anca erkeklere güvencin inancın geliyordu...aşk,sevgi ve hoşlantı duygularını anca anca ilk defa yaşıyordun..ilklerinin sevdiğin adam olmasını beklerken hepsi amcan olmuştu..öpmesi,sarılması,dokunması herşey hepsi amcan zorla yapmıştı sen istemeyerekten..
Sen artık bağırmaktan vazgeçmiştin..ağlıyordun sadece çırpınmayı bırakmış,haykırışları bırakmış kendini ona serbest bırakmış bir durumdaydın..tam anlamıyla bitiktin ve pes etmiştin yorulmuştun ne olacaksa olsun demiştin..
Amcan konuşur(öz amcası bu arada)
Amca: ahh dar demek ha..aç ağzını bebeğim..
İşaret parmağını ağzına getirir sen istekli değildin artık yorulmuş bıkmıştın..açarsın..
Amca: yala bebeğim..ıslat iyice..
Sen dediğini yaparsın o elini ileri geri yaparak ıslattırır..
Elini iki parmağı ile birlikte vajinandan sokup ileri geri yapmaya başlar..sen kaçamazsın..
Yn: a-ahhh..Imm!.
Amcan bi andan da diliyle yalayarak seni azdırıyordu..
Herkese iyi seyirler diliyorum ve gidiyorum bugün çok yoruldum uyumam lazım yarın bölüm gelmeyebilir belki gelir gelmez de bilmiyorum...