JEON İLE HAYAL ET X PİŞMANLIK 16.BÖLÜM X

180 6 2
                                    

Siz hastaneye gelirsiniz..

Kapıda bekliyordunuz sıranızı..

Bir süre sonra sizin adınız okunur ve içeriye girersiniz..

Jk: merhaba doktor hanım..kontrol için gelmiştik..

D.h: buyrun uzanın yn hanım böyle...eldiven giyip geliyorum..

D.h gider eldiven giyer gelir sende uzanıp karnını açarsın...D.h gelir o sırada..

D.h: evet..jelimizi sürüp başlayalım..

Jeli sürer ve makineyi gezdirmeye başlar hafif bastırarak..

D.h: gayet iyi gözüküyor...

Bir süre sonra beyaz birşey görür..

D.h: ilaç kullandınız mı daha önce?

Yn: e-evet..

D.h: ne ilacı yn hanım benim size verdiklerimden başka kullanmamanız gerek yoksa zehirlenebilirsiniz..

Jk: n-nasıl yani?

D.h: her ne ilacı bilmiyorum ama bebeği zehirlemeye başlamış..midenizi yıkamamız gerekiyor..

Yn: b-bebeğim ölücek mi?

Kalbine bi kütük oturmuştu sanki..ağrıyordu göğsün yutkunamamıştın..

D.h: eğer birazdaha böyle giderse evet..

D.h hemşireye ameliyathaneyi hazırlamasını söyler..hem kadın doğum uzm.'ydı hemde ameliyatlara giriyordu böyle..

Yn'yi gelip alırlar sedye ile..

D.h: jungkook bey ne ilacı kullandığını biliyor musunuz?

Jk fazla açıklama yapmadan ilacın adını verir..

D.h: ama bu bebekler için çok tehlikeli bi ilaç..kullanma süresi ne kadar??

Jk: 2,5..

D.h: yn hanım neden böyle birşey yapar ki..her anne bebeğini sever..

Jk: bazı olaylar yaşadı istenmeden bu bebek oldu ama şimdi bebeği istiyor..amcasının bu bebek..ben onun sevgilisiyim..her ne olursa olsun onun yanında kalacağıma ona söz verdim doktor hanım hem biz evlenicez..küçük bir bebek..onun babasız büyümesini istemem..

D.h: yn hanım varken söylemek istemedim..bebeğin düşme riski var..2 gün içmesi bebeği sarsmış..o yüzden Lütfen dikkatli olun bebek için..zaten sanırsam bebek buna izin vermemiş..sık sık kustuğu hiç oldu mu?

Jk: evet 4 ay önce 2 gün sık sık akşama kadar kustu..

D.h: bebek ilacı kabul etmeyince annenin kusmasını ve o ilacı dışarıya atmasına sebep olmuş..ama biz yine de mideyi yıkıcaz..

Jk: peki teşekkürler saolun.

Doktor senin mideni yıkar..seni normal odaya alırlar..

Sen uyanıktın..

Jk: su iç bitanem al..

Doktor girer içeriye..

D.h: uyandınız mı?

Yn: evet..bir sorum yok değil mi?

D.h: yok..gayet iyisiniz..jk bey size yolda anlatır...ama korkmayın sadece..

Yn: ne zaman gidebilirim burdan?

D.h: ne zaman isterseniz..?.hastane jk beyin zaten..

Yn: biliyorum doktor hanım biliyorum..o zaman biz gidelim saolun herşey için..

D.h: dediğim gibi sağlıklı beslenin lütfen..abur cuburu da çok kaçırmayın..meyveyi çok yiyin abartmadan...ağırlık kaldırmayın..

Yn: tamamdır..teşekkürler..

D.h: geçmiş olsum iyi günler..

Yn ve jungkook hastaneden çıkarlar..

Jk sana doktorun dediklerini teker teker anlatır..

Yn: j-jungkook sen ne diyorsun?.ne düşme riski..saçmalama..ölemez o bizim bebeğimiz..

Jk: biliyorum miniğim o bizim kızımız..sen sadece beslenmene dikkat et dinlenmene dikkat et..ağır şeyler yapma kaldırma..üyelere ya da bana söyle birşey yapacağında..

Yn: ben bebeğimi kaybetmek istemiyorum jungkook onu seviyorum ben..

Jk: ne?

Yn: ne..noldu?

Jk: ne dedin sen?

Yn: kaybetmek istemiyorum dedim..

Jk: hayır ondan sonra birşey daha dedin..

Yn: bebeğimi dedim..

Jk: hayır yn çatlatma insanı..!

Yn: bebeğimi seviyorum dedim..

Jk: bebeğimi seviyorum dedin yn..yani bu demek oluyor ki bebeğimizi hem seviyorsun hem alıştın kaybetmek istemiyorsun..

Yn gülümser..

Yn: evet..

Jk: seni çok seviyorum hyun yn..seni de çok seviyorum minik tırtılım..

seni de çok seviyorum minik tırtılım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eğilip karnını öpmüştü..sen gülümseyip jk'un elini tutarsın ve eve doğru yürürsünüz..

Saat 14:45'ti..




Herkese iyi seyirler diliyorum ve gidiyorum birazdan müşteri gelicek o yüzden yazmaya sonra devam ederim yoğun olmazsak..ama yoğunuz öyle gözüküyor..evde atabilirim ancak o yüzden..

Hadi bay bay iyi seyirler..♥️💞💗🥰🥰🥰👋

JEON İLE HAYAL ET X PİŞMANLIK XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin