JEON İLE HAYAL ET X PİŞMANLIK 24.BÖLÜM X

155 5 6
                                    

Herkes evindeydi..yn ise dinleniyordu..uyuyordu kısacası..
Üstündeki⬇️

Jk akşama yemek yapmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jk akşama yemek yapmıştı..

Jk elinde tepsi ile odaya girer..yemeklerin altını kapatmıştı..olmuştu çünkü..

Jk tepsiyi komidinin üzerine koyup yanına gelir oturur..eğilip burnunu ve daha sonra dudağını öper..

Yn: ımh...

Jk: hadi bakalım uyan güzelim..biraz birşeyler ye..kaç gündür yemek sokmadın ağzına..

Yn: yemek istemiyorum..

Uykulu ses tonuyla konuşursun..

Jk: ama yemezsen belki doktor tahlil yapmayabilir..

Yn: yapar niye yapmasın?

Jk: bazı tahliller öyle çünkü..sonuçta kan değerlerine bakılıcak..

Yn: ahh jungkook çocuk mu kandırıyorsun..!

Jk: hayır miniğim doğru söylüyorum..Jimin dedi bana..

Yn: emin misin?

Jk: emin olmasam yedirme çabasında bulunur muyum hm?..hadi kalk ve beslen güzelim lütfen..

Yn: tamam inanmış gibi yapıyorum...

Jk: ister inan ister inanma..ama bu tabaktakiler biticek..

Yn: tamam..

Yn doğrulur..belini yatağın başlığına yaslar..jk'ta tepsiyi senin dizlerine koyup yedirmeye başlar...

Yn: kendim yiyebilirim..

Jk: peki o zaman..sen ye bende salonu toplamaya gideyim..

Yn: tamam..

Jk: yiceksin ama tamam mı?.

Yn: tamam söz veriyorum yicem..

Jk d.öper

Jk: aferin benim karıma...

Yn yemeğini yerken jk da salonu toplamaya gider..

Salona bir iki süpürge tuttuktan sonra eşyaları yerli yerine koyup koltukları düzeltir..mutfağı toplar ve yanına bir bardak su ile gelir..

Jk: bitirmişsin..

Yn: acıkmışım galiba..

Jk: güzel..suyunu da iç odamızı toplayıp banyo yapalım birlikte..

Yn: olur..

Saat 13:00'di..

Odayı toplarken senin başın döner sendelersin ve komidine tutunup başını tutarsın..

Yn: ahh!.

Jk: güzelim!.güzelim iyi misin?

Belinden tutup oturtur seni..

Yn: bilmiyorum başım döndü bir anlığına hızlı eğilip kalkınca oldu galiba..

Jk: dikkat et lütfen...

Yn: ederim ben..

Jk: sen gir hadi banyoya geliyorum ben..

Senin hala başın dönüyordu ama jungkook korkmasın diye fark ettirmiyordun..

Bir süre sonra sen banyoya girersin ama girer girmez yere yığılırsın..

Jk sesleri duyar ve kapıyı açıp dalar..seni yerde görünce korkup yanına gelir ve seni kucaklar..

Jk: allah'ım noluyor noluyor yn sana noluyor güzelim?!.

Seni yatağa yatırır ve korumayı çağırır..

Koruma gelir..

Koruma 1: buyrun efendim..

Jk: hemen arabayı hazırla ***** **** hastanesine gidicez hadi!

Jk senin üstüne pike örtüp kucağına alır ve evden çıkar arabaya arka koltuğa yatırır..başını kendi dizine koyup oturur..

Jk: dayan güzelim gidiyoruz hastaneye..

Aradan 20 dk geçer..

Saat 13:20..

Doktor seni muayene etmişti normal odaya alınmıştın..uyanıktın...jk elini tutup öpmüştü..

Jk: iyi misin şimdi?

Yn: iyiyim ama..içimde bir his var..heyecana benziyor ama korku da var..çok değişik bir duygu bilmiyorum..

Doktor bey gelir..

Doktor bey: merhaba geçmiş olsun..nasılsınız yn hanım?

Yn: biraz daha iyiyim..sonuçlar ne çıktı?

Doktor gülümseyip konuşur..

Doktor bey: söylemek gerekirse çok erken ortaya çıkmış..

Jk: ney doktor bey ne diyorsunuz anlamıyoruz açık konuşur musunuz?

Doktor bey: diyorum ki tebrik ederim...Hamilesiniz

Jk: ikimiz..bende..mi?

Yn gülmeye başlar..

Yn: doktor bey ben ben üzgünüm ama tam olarak dedikleriniz doğru mu hamile miyim?

Doktor: yani jungkook bey hamile olan siz değil karınız..buna bir açıklık getirelim..

Doktor: ve evet yn hanım doğruları söylüyorum..hemde ikiz bebekleriniz olucak..

Jk: ahh cidden..cidden çok mutluyum şuan..

Jk d.öper sen de aniden geri çekilip tepki gösterirsin..

Yn: ıhm..jungkook..

Doktor: eee ben gideyim..size tekrardan geçmiş olsun istediğiniz zaman çıkışınızı yapabilirsiniz..

Jk: teşekkürler..

Doktor gider..

Yn: napıyorsun ya doktorun yanında..?

Jk: karım değil misin öperim de si-severim de..

Yn: jungkook!.

Jk: karım.!

Yn: jungkook dedim!.

Jk: karıcım dedimm..

Yn: ahh tamam tamam susuyorum..

Jk: tamam tamam sustum sen susma..sadece ben susarım..ama sen hep konuş..küsme bana..

Yn: tamam tamam hadi gidelim burdan bir an önce de haber verelim herkese..

Jk: yarın söyleriz..

Yn: neden?

Jk: bu anın tadını birlikte karımla yaşamak istiyorum..baba oluyorum güzelim..

Yn'nin gözleri dolar..

Jk: noldu?

Yn: y-yok yok birşey..sadece sonunda demek istiyorum..çünkü senin istediğin bir şeyi gerçekleştirmeden ölmek istemiyordum..istediğimize kavuştuk sadece..mutluluktan doldu gözlerim..

Jk: ben ne demiştim..Allah'ın bir bildiği var ki o bebeği bizden aldı..yerine kendi kanımızdan olan ikiz bir bebek yolladı..

Yn: hm hm..

Jk: seni seviyorum bebeğim..

Yn: seni seviyorum jungkook..



Daha sonra devamı gelir mi bilmiyorum gelirse kısa gelir gelmez de bilmiyorum ne zaman atarım

JEON İLE HAYAL ET X PİŞMANLIK XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin