JEON İLE HAYAL ET X PİŞMANLIK 38.BÖLÜM X

112 3 1
                                    

Saat 14:00'ydi..

Hastaneye gelirler..

Seni hemen muayene odasına alıp muayeneni yaparlar..

Jimin: iyi misin?

Jk: değilim..korkuyorum..beni bırakmasından korkuyorum..ben onun ailesini bilerek öldürmedim..herşey o an sinirle oldu mafya bile değildim..sizinle ondan sonra tanıştım zaten biliyorsunuz..ben sarhoştum..o adamda nasıl geldi buldu bizi bilmiyorum..

Doktor: merhaba yn'nin yakınları sizler misiniz?

Jk: ben kocasıyım..nasıl karım iyi mi?

Doktor: gayet iyi..üzüntü ve şoktan dolayı fenalık geçirmiş eve gidebilir..

Jk: t-teşekkürler..

Yn uyanıktı..

Jimin: bak sen eve git biz getirelim onu konuşun siz şimdi gidersen sinir patlaması yaşar..tekrar fenalık geçirmesin kız..tamam mı jungkook seviyorsan?

Jk: jimin-

Jin: jungkook lütfen bak seni görürse kalbini kırar..üzülürsünüz ikinizde sen eve git jimin'in dediği gibi biz eve getirelim konuşursunuz..rm herşeyden haberdar zaten şuan anlattım ben ona demin herşeyi..onlar çocukları alıp rm'in kendi evindeler orda bağrışıp çağırırsınız birbirinize tamam mı?

Jk: ben ona asla bağıramam ki..kıyamam ben ona

Jin: tamam hadi sen git eve bekle bizi..hadi..

Jiminler girer..

Jk: ona birşey olmasın hyung haberdar edin beni..

Jin: tamam mesaj atarım ben sana

Jk: tamam..

Diyip gider..

Jin de girer içeriye..

Yn: nasıl yapar bunu bana?!.nasıl yapar ya!.?.en azından söyler ya saklamaz taehyung..insansa yapardı bunu söylerdi ama insan değilmiş demek ki hayvan beslemişiz bunca zamana kadar..!!.daha doğrusu beslemişsiniz..

Jimin: yapma yn..doğru zamanı bekledi çocukların büyümesini bekledi yoksa söyleyecekti..hem bi dinlesen jungkook'u sana herşeyi anla-

Yn: burada mı hala o!.?.cehennem olup gitsin yüzünü dahi görecek ne mecalim kaldı ne de başka birşeyim!.

Jin: gitti yn burda değil..ama jimin haklı..bir dinle belki bilerek yapmadı garantisini veremeyiz onun ağzından dinlemen gerekiy-

Yn: HAYIR YA hayır!.isyemiyorum anlamıyor musunuz istemiyorum!..en kısa zamanda da ondan boşanacağım..

Sedyeden kalkar üstünü falan düzeltir..ağlıyordu..

Yn: götürün beni eve yoksa burada kendimi gebertirim birazdan..

Hobi: tamam tamam sakin ol sen gel gidelim..

Jin: ben taburcu evrağını doldurup geleyim..

Tae: tamam hyung..

Suga: yn sorun olmayacaksa istersen kucaklayayım seni..yanlış anlama sakın halsizsin çünkü..güçsüz duruyorsun..arabaya kadar taşıyayım seni..

Yn: gerek yok hyung teşekkür ederim..

Jimin: yn kötü duruyorsun suga hyung haklı alsın taşısın seni arabaya kadar..

Yn: ama..

Suga: jungkook yanlış anlar diye düşünüyorsan anlamaz o..bilir bizi o..

Yn: niye düşünücem ya kendi aptallığı düşünürse o düşünür..o anlar..

JEON İLE HAYAL ET X PİŞMANLIK XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin