JEON İLE HAYAL ET X PİŞMANLIK 11.BÖLÜM X

249 6 4
                                    

Yn gözlerini kapatıp kendini jk'a bırakır..gözünden yaşlar akar..

Jk yn'yi öpmeyi bırakıp boynuna gömülür ve ağlamaya başlar..

Jk: üzgünüm..her şey için daha erken gelemediğim için..affet beni..

Yn: jungkook devam et..

Jk: hayır yn yapamam yapamam olmaz...lütfen giyin..

Yn: jungkook..

Jk: yn ben sana bu şekildeyken dokunmak istemiyorum lütfen benim sevdiğim kadın bu değil..arsız değildin sen..lütfen kendine gel..

Yn: NAPMAMI İSTİYORSUN!.BİR KENARA GEÇİP MUTSUZ MU OLAYIM!.BABAM YOK ANNEM YOK KİMSEM YOK BANA YARDIM EDECEK!.SUS KIZIM AĞLAMA DİYEN Bİ BABAM YOK ARTIK!.KOYNUNA BASIP GÜZELİM DİYE SEVEN Bİ ANNEM YOK ARTIK BENİM HAYATIMDA!.BEN ARTIK MUTLU OLMAK ISTIYORUM!.MUTLU BİR ŞEKİLDE ÖLMEK İSTİYORUM!.

Jk sana sarılıp susturur..

Jk: SUS SUS SUS ÖLMEYECEKSİN!.ÖLEMEZSİN TAMAM MI!.benden gidemezsin yn asla izin vermem buna asla!.

Yn: çok yoruldum jungkook herşeyden..yaşamak bana zulüm gibi geliyor..

yaşamak bana zulüm gibi geliyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jk: geçicek inan..inan bana sadece..hepsini ben geçiricem..yaşayamadığın çocukluğu da yaşayacaksın güzelim..

Yn: lütfen bırakma beni..sende bana ihanet etme..sırtını dönme bana olur mu?..söz ver..

Jk: sonsuza kadar söz..erkeklik sözü veriyorum sana..yanından hiç ayrılmayacağım seni hiç yüz üstü bırakıp gitmeyeceğim..güven bana..

Yn: sana güveniyorum sevgilim..

Jk: hadi şimdi ağlama..duş alıp rahatla biraz bende sana çorba yapayım..

Yn: hm hm..

Yn gözyaşlarını siler ama yenisi gelir..

Yn banyoya girer..

Jk salondan mutfağa gidip hizmetçiyi eve gönderir uzun bir süreliğine ve kendisi çorba yapmaya başlar..

Yn ağlayarak yapmıştı yine duşunu aklına geliyordu çektikleri can acıları..

Yn biraz daha kaldıktan sonra çıkıp giyinir..

Giydiğin⬇️

Altına atlet giymiştin beyaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Altına atlet giymiştin beyaz..

Bir süre sonra telefonla oynar salona inersin..jk'u aramıştın kocaman evde bulamamıştın..2 tane mutfak vardı 1.'ye bakmış diğerine

Yn: JUNGKOOK!.

Sen korkmuştun bulamayınca..

Ağlıyordun..

Sen bırakıp gitmiş zannetmiştin..

Yn: jungkook nerdesin?

Jk koşarak salona gelir..

Yn: jungkook!..

Jk: güzelim!.güzelim burdayım burdayım noldu iyi misin?

Yn: nerdeydin?..nerdeydin jungkook?

Ağlıyordun..

Jk: mutfakta mutfaktaydım bitanem ağlama güzelim ağlama bitanem..burdayım geçti..

Yn: unutamıyorum jungkook unutamıyorum..

Jk: tamam güzelim tamam..sakin ol..gel otur şuraya..

Yn: gitme lütfen..seni bulamayınca beni terk ettin zannettim gitme yanımdan..

Jk d.öper

Yn de karşılık verir...

Jk: asla asla gitmicem tamam mı?

Yn onaylayıp kafasını yastığa koyar..

Jk: sen dinlen burda biraz ben kahvaltıyı hazırlayayım tamam mı terasın ordaki mutfakta olucam..

Yn: hm hm..

Jk: birşeye ihtiyacın olursa seslen çağır gelirim ben..

Yn: hm hm..

Jk gider mutfağa..sen yatıp uykuya dalarsın tekrar

Saat 11:33'tür..

Bir süre sonra jk sofrayı kurar yanına gelir seni kaldırıp sofraya getirir uyandırıp...siz kahvaltınızı yapmaya başlarsınız..

Herkese iyi seyirler diliyorum ve gidiyorum...atamadan duramıyorum yerimde yaa of..bir daha gelir mi bilmiyorum biraz yoğunuz..

JEON İLE HAYAL ET X PİŞMANLIK XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin