GERÇEKLİĞİN İÇİNDEKİ GİZEM

4 2 0
                                    

İsmimi söyleyip hızlı olmamı söylediler. Neden bu kadar aceleci olmalarını anlam veremedim ama çok takmadan hızla içeriye doğru ilerledim. Arkamdan bana seslenen adamın geldiğini ayak seslerinden anlamıştım.

İçeriye girdiğimde heryer karanlıktı. Yavaşça gözlerimin karanlığa alışmasını bekledim.

Gözlerim karanlığa alışınca ilk önce karşımda duvar olduğunu sandım. Biraz daha yukarı baktığımda ise 5 kişinin yüksek duvarın tepesinin arkasında oturduğunu gördüm. Yüzlerini tam göremiyordum.

Yukarıdan bir kadın " Adel Dean " diye yüksek bir sesle konuştu. Ben hala ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Bundan önceki yıllarda böyle bir şey olduğunu sanmıyordum.

O sırada beni odaya çağıran adam arkamdan hafifçe dokunarak " Burda desene ne bekliyorsun " dedi. Hala ne olduğunu pek anlamış değilim ama adamın dediğini yapıp "Burda" dedim yüksek bir sesle.

Yukarıdan birileri bir şey söyledi ama yukarıda oldukları için pek bir şey anlamamıştım.

En sonunda yukarıdan bir adam yanımdaki adama bir işaret yaptı ve yanımdaki adam konuşmaya başladı.

"Biraz ilerideki çembere git ve orada bağdaş kur" dedi otoriter çıkan bir ses tonuyla. İkiletmeden hemen çembere gittim ve bağdaş kurup oturdum.

Hâlâ ne olduğunu pek çözebilmiş değildim ama dediklerini yapmam gerekiyor gibi hissediyordum.

Bir süre sonra nereden çıktıklarını anlamadığım iki pelerinli kadın yanıma geldi çemberin içine girmeden gelebildikleri yere kadar geldiler ve fısıltı ile konuşmaya başladılar. Şu anda ritüel yapılıyormuş gibi hissediyordum. Umarım bu işin sonu çok kötü olmazdı.

Bir anda oturduğum çember parlamaya başladı ve yavaşça bir soldu. En sonunda bir renge dönüştü. Renk bembeyazdı. Çok güzeldi. Ama beyazın içinde siyah kısımlar vardı. Siyah kısımlar beyazın içinde bir kusur gibi görünüyordu.

Bir anda bütün ışık soldu ve çember yine eski halini aldı. Ben hâlâ ne olduğunu anlamamıştım.

Kadınlar bir anda kayboldular. Yukarıdan birisi yanımdaki adama işaret verdi ve yanımdaki adam beni kapının dışına çıkardı.

Adama " Orada tam olarak ne oldu ve oradaki adamlar kimdi ve o ışık ne ifade ediyor?" Diye sorularımı sordum. Adam ise "Eğer bütün aşamaları tamamlarsan öğrenirsin" dedi ve bir başka kişinin ismini çağırdı.


2. Bölüm sonuuuuu

Kesinlikle kitabı unutmadım

Neyse biraz kısa oldu çünkü şimdi aklıma geldi bu kitaba bölüm atmak

Sorularınız varsa buraya alalım ---->

Hepinize 💋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 07, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölüm Fısıltısı (YB GELMİYOOOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin