Ben Lloyd, Lloyd Garmadon.
Baş kötü olan ve arkadaşlarımı öldüren Garmadon'un oğlu olan Lloyd Garmadon. Ben son olanlardan sonra içimi dökmek için bir şeyler yazmaya başladım.
Her şeyi en başından anlatmak gerekirse, ben bir ninja ve kahraman olarak görevdeydim. Kraliyet ailesi mensubu olan Prenses Harumi'yi koruma görevini üstlenmiştim. Kral ve Kraliçe'nin çocuğu olmadığından evlat edinilmişlerdi. Kız onlara biraz benziyordu. Buna rağmen Krallıkta bulunan çoğu kızdan güzeldi, kibardı..
Festival sırasında hiçbir hareketlenme olmamıştı. Ancak arkadaşım Kai bir şey fark etmiş olacak ki telsizden bana seslenmişti. Bu bir tehdit değildi, evet değildi. Bana abayı yaktığımı ve prensese hayran hayran baktığımı söyledi. Ona çenesini kapatması gerektiğini söylemiştim. Bunu sert bir şekilde olmasa bile olsa söyleyebilmiştim.
Birkaç tehdit olmuştu bu durumda arkadaşlarım Krallığı savunacaklar ve bende prensese göz kulak olacaktım. Öyle oldu, prensesi alıp saraya götürmüştüm, onu koruyabilmiştik.
Bunun üzerine Kral bizi akşam yemeğine davet etmişti. Kral tarafından davet edilmek bizim için bir onurdu. Bunu geri çeviremezdik..
Akşam yemeğinden sonra arkadaşlarım Kralla güvenlik hakkında konuşurken, ben göremediğimiz Prenses Harumi'yi merak etmiştim. Koskoca Sarayda onun odasını sonunda bulmuştum pekte zor değildi.
Kapısını birkaç kez tıklattım lâkin bir cevap gelmemişti. Üç dört defa daha tekrarladım. Hâlâ bir cevap yoktu, aklıma bugün yaşanan olaylar gelmişti. Birisi onu kaçırmış mıydı? Kralın ve Şehrin gözde kahramanlarının olduğu bir sarayda kaçırıldıysa eğer durum ciddiydi. En korkunç olan kısımı ise bizlerin gözü önünde olacak olmasıydı.
Tedirgin bir şekilde odanın kapısını yavaş yavaş açtım ve prensesi uygunsuz bir şekilde görmek istemediğimden gözlerimi yarı kapalı yere bakar bir duruma getirmiştim. Böylelikle yanlış anlaşılma olmaz diye ummuştum.
Öyle bir şey olmadı. Karşılaştığım tek şey dağınık bir oda ve sonuna kadar açık olan bir camdı. Bu daha çok tedirgin etmişti beni ancak bir ninja olarak duygularımu kontrol etmiştim.
Arkadaşlarım ve ustam Kral ve Kraliçenin yanındaydı onlara söylemek Kral ve Kraliçenin endişelenmesine yol açacaktı. Bu fikri kafamdan atmıştım. Camdan çıkıp etrafa bakındım. Bana en mantıklı gelen tarafa doğru gittim.
Prensesi görmüştüm. Elinde bir çuval tutup ilerliyordu. Bir mahalleye doğru gidiyordu. Yanına gitmeden önce çuvalda meyvelerin olduğunu ve onları sokaktaki insanlara dağıttığını gördüm. Sıradan günlük kıyafetler giydiği için insanların pek dikkatini çekmiyordu.
Çuvalı zor taşıyormuş gibi gözüküyordu yanına gittim. Prensesi korumak görevim olduğu için gitmem gerekirdi.
Yanına geldiğimde ilk başta biraz şaşırmış olsa bile birkaç saniye sürmüştü. Bana bakıp çok dikkat çekiyorsun diyip ceketimin kapşonunu çekti.
Kralliyetteki yemeğe ninja kıyafetlerimizi giyip gidemezdik. Pek rahat yemek yenilmezdi o kıyafetlerle zaten. Bu yüzden sivil gitmiştik. Prenses ise yüzüm gözükmesin diye kapşonumu çekmişti.
Prensesin elindeki çuvalı aldım, onun meyveleri vereceği kişileri gördükçe çuvalı açıyordum.
Prenses o an gözüme çok kusursuz gelmişti. Güzeldi, kibardı ve nazikti. Kim geceleri normal biri gibi sokaklarda çuvallarla gezinip fakirlere yardım ederdi ki? Bunu hangi prenses yapardı?
Kai haklıydı ben abayı yakmıştım. Aşık olmuştum, o akşam ona yardım ettiğim her an sersemliyordum. Prensesin bu kadar iyi kalpli ve güzel olması beni derinden etkilemişti. Tutulmuştum. Onunla konuşurken o gün kızarıp durmamak için garip şeyler yapmıştım. Prenses buna sadece gülmüştü. O gün olmasa bile sonradan anlamıştım aşık olduğumu.
Bu aşkı ilk defa yaşamamdı, ilk ve son defa zehirlenmem. Benim aşkım benim zehirim oldu, nefes alamaz, uyuyamaz oldum. Ağlamak isteyip ağlayamadığım anlarda oluşan boğazımdaki yumru oldu. Ağlamak istedim, gözlerim susardı.
Böyle büyük bir aşktı ve o kadar da büyük acıydı benimkisi.Çizgi filmi izleyeli çok oldu sanırım. O yüzden bağımsız olabilir konular ancak Lloyd için yazmak istedim. Kitabın okunacağını sanmıyorum. Bunu bilerek yazmak daha hoş. Kalabalık bir fandoma kitap yazıp hiç okunma almamaktansa az bir kitleye yazıp hiç oy almam. Lloyd ve Harumi kişiliklerini hatırlıyorum bazı sahneleri çok net hatırlıyorum. Hiç kitap olmamasından dolayı yazmak istedim. (Birkaç tane var anca var.)
Medya da bizim karakterler var bakın deriiimm.. 11. Sezona kadar izledim ayrıca sonrası sarmadı.Okuduğunuz için teşekkürker♡.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader | Lloyd Garmadon|
FanfictionLloyd Garmadon, baş kötü olan Garmadon denen dört kollu herifin oğlu. Lloyd babasının ne kadar kötü birisi olmasına rağmen bir ninja, bir kahraman olabilmişti.. Zorluklar çekmişti ve küçük yaştan beri eğitim alıyordu.. Bunlara rağmen Lloyd kendi ay...