7. ''9 ¾''

126 17 27
                                    

(biraz yorum fena olmaz açıkçası)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(biraz yorum fena olmaz açıkçası)

''Burası çok büyük.''

''Gerçekten de öyle Aiko.'' diyerek kız kardeşine destek çıktı Ena.

Asası elinde olmasına rağmen bulundukları yer öyle genişti ki, kırmızı ışıkları binde bir görüyordu. Öte yandan öyle çok ayak ve insan sesi vardı ki, Ena asası kendisini uyarmasa bile her an birine çarpacakmış gibi temkinli yürüyordu. Annesinin cümleleri arasında birkaç japonca hakaret seçti ancak üstelemedi. Kadın çok panik yapıyordu, her zaman her şey kontrol altında olsun istiyordu. Ena'nın sevdiği şeyler değildi bunlar. 

''Bu kadar gerilme, panik yapacak birşey yok.'' dedi en sonunda dayanamayarak. O ve annesi Aiko'nun ellerini tutuyordu ve anneleri oradan oraya koşuşturdukça kendileri de sürükleniyorlardı.

''Çok kalabalık ve trene yetişemezsen seni nasıl ya da nereden götüreceğimi bilmiyorum. Cidden ama, ne kadar kalabalık olduğunu görmüyor mus-'' bi anda sustu.

Aiko ve Ena ona kınayan gözlerle baktılar. ikisinin de ağızları açıktı ve elleri dramatik bir şekilde kalplerindeydi. 

"Gerçekten bu cümleyi kurdun mu ya?"

"Hayatımda daha duyarsız birini daha tanımadım."

"Tamam bayağıdır konuşmuyoruz ama o kadar da değil ya."

"Yakıştıramadım anne, hiç yakışmadı sana bu sözler."

Genç kadın önce ne tepki vermesi gerektiğini anlayamadı ancak küçük kızının çenesinin titrediğini fark edince kendisiyle dalga geçtiklerini anladı. İlk başta bozulsa da, daha sonra kendilerini tutamayıp gülen kızlarının kahkahalarına katılmıştı. Gerginliğinden hiçbirşey kaybetmemişti ancak daha fazla panik yapmamaya çalıştı.

Hâlâ peronu bulamamışlardı ve Ena bunu pek dert ediyor gibi görünüyordu. Ki Asami'ye göre bu kesinlikle dert edilmesi gereken bir durumdu.

Asami doğru istasyonda olup olmadıkları konusunda şüpheye düşmüş, Dumbledore'un kendisine verdiği bilete tekrar bakmak için durdu.

Birkaç dakika sonra Asami doğru yerde olduklarını belirten birkaç kelime geveledi ağzında.

"Gelin, birileri mutlaka biliyordur." Diyerek ilerlemeye yeltenmişti ki durup kızının baktığı yere baktı.

"Gitmiyor muyuz? Niye sustunuz?" Diye sordu Ena. Görememekten nefret ediyordu.

"Az önce esmer bi kız duvarın içine girdi." Dedi Asami.

Ena önce tepki vermedi. Ve daha sonra konuştu.

𝐇𝐞 𝐖𝐚𝐬 𝐌𝐲 𝐄𝐲𝐞𝐬  『ᴿᵉᵍᵘˡᵘˢ ᴮˡᵃᶜᵏ』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin