Remus Lupin

105 5 0
                                    

Biçim Değiştirme dersinde çalışma süren boyunca Avery Thomas'ın yanına doğru yürürken Remus'un gözlerini üzerinizde hissedebiliyordun. Avery'ye bir soru sormak için masanın üzerine eğildiğinde eteğiniz yukarı kalkarken gözleri bacaklarına doğru kayıyordu.

"6 numara için C aldın mı?" Oldukça çekici olan Ravenclaw'a oldukça masum bir şekilde soruyorsun.

"Evet ben yaptım." Sandalyesinde otururken sana kolayca sırıtıyor. "Dinle y/n, sana bir şey sormak istiyordum."

Remus'un göz ucuyla ayağa kalktığını ve yutkunduğunu gördün. Bunun sonu iyi olmayacaktı.

"Bir sonraki Hogsmeade hafta sonu randevum olmak ister misin diye merak ediyordum?" Avery eline hafifçe dokunmak için uzanarak devam ediyor.

"Bu çok tatlı-" demeye başlarsın ama belini hissedersin ve elinle sıkıca tutarsın ve seni yaslandığın pozisyondan çekersin.

"Önümüzdeki hafta sonu meşgul." Kulağının üstünden bir ses bunu söyledi ve erkek arkadaşın Remus'a baktın. "Aslında o her hafta sonu meşgul."

Remus'un sesindeki kıskanç ve zehirli ton karşısında şok oldun. Hiçbir zaman bu şekilde konuşmazdı. Kıskanmadığı sürece hayır.

Eşyalarını taşımak için ayağa kalkan diğer öğrenciler dersin bittiğini işaret ediyordu. Çantanı alıp koridora çıkan kalabalığı takip etmeden önce Avery'ye özür dilercesine gülümsedin. Birisi seni boş bir sınıfa çekmeden önce sadece dört adım attın. O Remus'tu. Çok öfkeli görünüyordu.

Kapıyı kilitlemek için asasını sallayarak gözlerini üzerinde tuttu, yoğun bakışları altında göğsün ısınıyordu.

"Ondan bana çıkma teklif etmesini istemedim." Çantanı yere bırakarak kendini savunuyorsun.

Remus sessiz. Asasını bıraktı ve kollarını sıvadı, gözlerini yüzüne kilitledi.

"Remus o kadar ciddi değil. Sadece arkadaşça davranıyordu." Sana dokunmasını isteyerek ona yaklaşmaya çalışırsın.

Sessiz kaldı ve masaya yaslandı.

"Benden ne istiyorsun?" Uzanıp kendini ona çekerek yalvarıyorsun. "Bunu sana nasıl telafi edebilirim?"

"Seni bu kadar nazikçe öptüğümde adımı söyle." Remus dudaklarına doğru fısıldıyor. Yanağına dokunmak için uzanıyorsun ama eli kalkıp seninkini yakalıyor ve bileklerinizi birbirine sabitliyor. "Dokunmak yok."

Dudaklarını yavaşça seninkine değdirirken sen onun ağzına doğru sızlanıyorsun.

"Remus." Neredeyse bir hıçkırık, bir yalvarış, bir çığlık gibi çıkıyor. Artık ona ihtiyacın vardı. "Remus lütfen."

Sonunda teslim olur ve öpücüğü derinleştirir, bileklerinizi ikinizin arasında sıkıştırır. Seni daha yakına çekiyor, boştaki eli saçlarına dolanıyor. Ona yaslanırsın, ağırlığının neredeyse tamamı ona dayanır, bacakların jöleye döner. Öpüşme sert ve muhtaçtı, dili ağzının içinde kayıyordu ve dudakların açgözlülükle onunkine doğru hareket ediyordu.

"Belki de erkekler beni Hogsmeade'e daha sık davet etmeli." Dudaklarına karşı gülümsedin. Bu kalmak için en iyi şey olmayabilir. Remus hızla pozisyonlarınızı değiştirdi, böylece siz de masaya sabitlenmiş, bacaklarınız Remus'un bacaklarının arasında kalmıştı.

"Az önce ne dedin?" Düşük ve tehlikeli bir şekilde sordu.

"Hiçbir şey," diye fısıldıyorsun, ellerin yakasını çekmek için uzanıyor. "Ben seninim, Remus. Hepsi senin."

"Bu doğru." Hırlıyor, kıçınızı sertçe yakalıyor ve sizi bir öpücük için geri çekiyor. Bir sonraki ders için 3 dakikalık uyarıyı işaret eden zil kalenin her yerinde çaldı. O pişmanlıkla senden uzaklaşırken dudaklarına doğru iç çekersin.

"Hadi." Dağınık saçlarını düzeltmek için duraklıyor ve başparmağını öpücüğün şişmiş dudaklarının üzerine sürüyor. "Bu konuda yapabileceğimiz fazla bir şey yok." Yine de seni nazikçe öpüyor.

Onu koridordan takip edersin ve başıboş kalanların arasına katılırsın. Ondan farklı bir sınıfa gideceğiniz için merdivende durup vedalaşırsınız.

"Öğle yemeğinde görüşürüz." Ona gülümsersin, gözlerindeki kıskançlık gitmişti. Elini tuttuğunu hissettiğinde merdivenlerden yukarı çıkmaya başlarsın. Arkanı döndüğünde onun sırıttığını görürsün.

"Merhaba y/n. Bu hafta sonu benimle Hogsmeade'e gitmek ister misin?"

Hogwarts İmagineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin