George Weasley

59 4 0
                                    

Fred Weasley'nin üzerinden iki ay geçti..

Y/N'nin Fred'in ölümünü düşünmediği, kocası ve ailesi için endişelenmediği tek bir gün bile geçmemişti. Ama o George için güçlü, güçlü olmaya çalıştı. Kardeşini kaybetmenin verdiği acıyı hayal bile edemiyordu.

En azından çiftin savaştan bu yana oldukça meşgul olması iyi bir şeydi, bu onlara başka bir şey düşünmeleri için biraz zaman vermişti. Düşünceleri dağıtacak bir şey.

Savaştan hemen önce, birkaç hafta kadar önce Y/N küçük bir erkek bebek doğurmuştu. George bebeklerine Fred adını vermeye karar vermişti. Molly torununa bir umut ışığı demekten hoşlanıyordu çünkü bu Weasley ailesine biraz mutluluk ve bu karanlık zamanlarda bir ışık vermişti.

Y/N ve George da son birkaç haftayı kendi evlerine taşınarak geçirmişlerdi. Dükkandan çok uzakta değildi. Ev büyük değildi ve gösterişli değildi ama içinde bir aile kurulabilecek kadar büyüktü ve en başından beri ona kesinlikle hayranlardı.

Bu gece yeni evlerinde geçirecekleri ilk gece olduğundan ve Y/N'nin pek uyuyan biri olmadığından gece yarısı uyanması pek de sürpriz değildi. George'a sarılabilmeyi umarak diğer tarafına döndü. Ama onu hayal kırıklığına uğratan ve şaşırtan bir şekilde yatağın diğer yarısının boş olmasıydı.

"George?" Yatakta doğrulup odaya baktı ama o orada değildi.

Hemen endişelenerek ayağa kalkmaya başladığında üzerindeki örtüyü çıkardı. Tembel bir şekilde bulabildiği ilk şeyi giydi; bu George'un düğmeli gömleklerinden biriydi.

Odanın karanlığından geçerek koridora doğru ilerledi. Bu saatte ayakta ne yapıyor olabilir? Gerçi koridora çıktığında bebeğin odasından gelen ışığı gördüğünde bu kadar uzun süre merak etmesine gerek kalmamıştı.

"George?" Bebeği uyandırmak istemediği için odaya bakarken dikkatlice konuştu. Ve işte oradaydı, kucağında bebeğiyle koltukta oturuyordu. Sırtını kapıya dayadığından ve kendisi konuşuyormuş gibi göründüğünden Y/N'yi duymadı.

"Freddie'nin adını kimin aldığını biliyor musun?" Kollarındaki bebeğe bakarak yavaşça konuştu. "Adını dünyadaki en iyi arkadaşımın isminden alıyorsun." Tam o sırada Y/N kalbinin milyonlarca parçaya bölündüğünü hissetti. Kapı çerçevesinde durup kocasını dinlerken gözyaşlarını tutamadı. Tanrı bilir ne kadar zamandır oradaydı ve kardeşi hakkında konuşuyordu.

"Onunla hiçbir zaman tanışamayacak olman çok yazık. Onu seveceğini biliyorum. Seni seveceğini kesin olarak biliyorum." Yüzünde küçük bir gülümseme oluşurken devam etti. "Birçok maceraya atılabilirdik." Bebek uykusunda biraz kıpırdandı. "Ah merak etme ufaklık. Hala maceralara devam edeceğiz. Onun yerine sadece annenin yanında olacak. Biliyorum, biliyorum.. o kadar da eğlenceli olmayacak, ama işe yaraması gerekecek, değil mi?" George'un gülümsemesi biraz soldu. "Ben sadece..." Yanağındaki bir gözyaşını sildi. "Keşke hâlâ burada olsaydı, hepsi bu."

Y/N gözlerinden kaçan yaşları sildi ve ardından dikkatlice koltuğa doğru yürüdü. Yanlarında diz çökmeden önce orada olduğunu belirtmek için elini onun omzuna koydu. Ailesi. George ona baktı, Y/N onun gözlerindeki acıyı görebiliyordu. Ama başka bir şey daha vardı, yeni bir şey. Mutluluğu, küçük oğullarının mutluluğunu ve Fred'in daha iyi bir yerde olduğunu bilmenin mutluluğunu görebiliyordu. Bu ona biraz umut verdi.

Y/N eğildi ve yanağına yumuşak bir öpücük kondurdu, onu ne kadar sevdiğini anlaması için hiçbir şey söylemesine gerek yoktu. O biliyordu ve o da biliyordu. Zayıf bir gülümsemenin ardından ikisi de dikkatlerini çocuğa çevirdi. Yeni bir şeyin başlangıcı. Kendi küçük umut ışığı.

Hogwarts İmagineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin