Hava. İhtiyacın olan şey bu. Yılbaşı partisinin tüm ağır müzikleri ve küçük konuşmaları bir bakıma aklını nefessiz bıraktı. Her yıl düzenlenen ve merakla beklenen Slytherin partisi yine olağanüstü derecede iyi organize edilmiş ve sen de Meclis Konseyi üyelerinden biri olarak onu mükemmel kılmak için çok çaba harcadın. İşte bu yüzden kendi olayından kaçtığına inanamıyorsun.
Şu anda ön bahçede sevişen çiftlerden kaçınmak için Londra malikanesinin arka kapısını kullanırsın - ancak zaten orayı işgal eden birini bulursun. Uzun silüete bakıyorsun ve olay yerine geri dönmen gerektiğini düşünüyorsun ama Kıç Kapan Lowell'ın düşüncesi kalma arzunun artmasına neden oluyor. "Hey" diye sesleniyorsun. Evinizin Baş Oğlanı sesinizi duyunca dönüp çenesini sallayarak selamlıyor, "Y/n. Neler oluyor?"
"Ateş viskisi yudumlamak, kaymak birasını yudumlamak ve terli danstan başka mı? Fazla değil," diye şaka yapıyorsun. "Şaka yapıyorum, oldukça harika."
Tom Riddle, adından da anlaşılacağı gibi sizin için tam bir gizem. Muhtemelen onu büyüleyici bulmanızın nedeni budur. Görünüşüne dikkat ediyorsun. Aynı koyu renkli saçları düzgün bir şekilde arkaya doğru taranmış, bembeyaz bir gömlek ve siyah elbise pantolonu giyiyor, güzel bir kemer ve deri ayakkabılarla tamamlanıyor. Sana birkaç adım daha yaklaşıyor ve kibar bir gülümseme sunuyor. " Harika bir parti."
Kollarını göğsünde kavuşturarak, "Bu da neden burada eğlenmek yerine burada olduğunuzu açıklıyor," diye dalga geçiyorsun Tom'a.
Kaşını kaldırıp cevap verdi: "Ah? Peki ya sen, aşkım? Bu seni ikiyüzlü yapmaz mı?"
Parmağını göğsüne koyup onu hafifçe ve şakacı bir şekilde iterken alay edersin. "Biraz havaya ihtiyacım vardı, Riddle."
"Ben de öyle," dedi alçak sesle ve saçınızın bir teline uzanıp yavaşça kulağınızın arkasına yerleştirdi. Onun bu hareketine şaşırarak yanaklarınıza sıcaklık sızmaya başlayınca gözlerinizi kaçırırsın. Ondan gelen ve tıraş sonrası losyonuna karışan bir miktar nane ve viski kokusunu alabiliyorsun. Böylece sakinleştirici kokuya odaklanırsın. Tom gözlerini indiriyor. "Bir süre seni aramakla vakit geçirdikten sonra biraz yoruldum."
"Sen?" Sen sırıtıyorsun.
"Bunu yapmama izin yok mu, y/l/n?"
Göğsünü iki kez okşarsın. "Hm. Kesinlikle öylesin."
Gözleri oyalanıyor ama malikaneden gelen bir haykırış her ikinizin de dikkatini çekiyor. "Hey gençler ve kızlar! 30 saniyelik geri sayım başlıyor!"
"İşaret bu." Sen sırıtıyorsun. "Yeni yıl kararınız var mı? Daha iyi notlar mı? Bekle, zaten sahipsin. Karizma? O da öyle."
Sadece kıkırdar.
"25, 24, 23..."
"Size bir şey sorabilir miyim?" Tom birdenbire soruyor.
"18, 17, 16..."
"Evet?"
"13, 12, 11..."
"Gece yarısı seni öpmemin bir sakıncası var mı?" Koyu kahverengi gözleri dikkatle seninkilere sabitlenmiş durumda ve kendini bir anda nefes nefese buluyorsun.
"6, 5, 4..."
"Hayır," diye yanıtlıyorsun sonunda, "Yapmıyorum."
"3, 2, 1! "
"Mutlu yıllar!"
Tom yavaşça eğilerek ikinizin arasındaki mesafeyi tamamen ortadan kaldırır. Dudaklarının tadı viski ve bal gibi, sen de tadını çıkarıyorsun. Bir eliyle yanağını tutarken diğerini kalçana yaslıyor. Kollarını onun boynuna dolayarak kendini anın içine kaptırırsın. Kulağınıza fısıldamak için ayrılır: "Harikasın. Sadece bu gece için değil."
Gülümseyerek kafanı sallıyorsun. "Keşke hissettiklerimi kelimelere dökebilseydim."
"O zaman onu bana farklı bir şekilde göster." O öneriyor. Sol eli hâlâ kalçanın üzerindedir.
Onu yakınına çekersin ve dudaklarını tekrar onunkilerin üzerinde bulursun. "Bunun işe yaraması gerekir."
"Öyle olmalı," diye sırıtıyor. "Bu arada, bir Yeni Yıl kararım vardı."
"Nedir?" Merakla soruyorsun.
Tom kıkırdadı, "Kız arkadaşım olman için."
"O halde endişelenecek bir şey yok. Bu zaten onaylandı."