James Potter

151 6 0
                                    

Yatakta oturup etrafına bakarken başın döner ve kafan karışır, uyanırsın. Doğru, hâlâ hastane kanadındaydın, baş ağrının zonklamaya başladığını ve sırtüstü yatmak zorunda kaldığını hatırladın.

Bütün gün burada yatmak çok sinir bozucuydu. Son dört gündür buradaydın ve buna daha fazla dayanabileceğinden emin değildin. Sakin olmak ve sakin olmak tam olarak en güçlü özelliğin değildi.

Hastane kanadının kapılarının açıldığını ve sana yaklaşan ayak seslerini duyman çok uzun sürmedi. Gözlerini açtın ve çok sevindin, o oradaydı. James Potter. Yatağınızın yanında duruyor, elinde çiçeklerle sana bakıyordu.

"Güzel kızım nasıl hissediyor?" Başının üstünü öptükten sonra dönüp çiçekleri bir vazoya koyarken dedi.

"Korkunç. Neden sürekli buraya gelme zahmetine girdiğini bile bilmiyorum, berbat görünüyorum." Burnunun altındaki sümüğünü silerken sesin kısık dedin.

"Çünkü senden uzak kalmaya dayanamıyorum." Yüzü sana bakacak şekilde yatağa oturdu. "ve sen berbat görünmüyorsun Y/N. Belki daha iyi günlerin oldu ama...''

"Kapa çeneni!" Onu şakacı bir şekilde iterken güldün.

Kıkırdadı. "Cidden yine de senin hala dünyanın en güzel kızı olduğunu düşünüyorum Y/N. Seni seviyorum."

"Ben de seni seviyorum James." Ona gülümsedin.

Dudaklarınla ​​buluşmak için eğildi ama sen onu durdurmak için elini göğsüne koydun. "Hey! Ben hastayım James! Şu anda beni öpemezsin, yakında quidditch maçın var, bunu kaçıramazsın."

İnledi. "Ah hadi Y/N, bu sadece bir öpücük. Küçük bir öpücük beni öldürmez."

"Buna izin vermeyeceğim."

Gözlerini devirdi ama sonra aniden yüzünde o muzip ifade belirdi. Çok iyi tanıdığın biri. Bir şeyin peşindeydi.

"Ne?" Şüpheyle sordun.

Sana cevap vermedi. Bunun yerine ayağa kalktı ve çılgınlar gibi bir şeyler arayarak dolaba yöneldi. "Burada bir yerde olmalı.."

"Hey, ne yapıyorsun?" Daha iyi görebilmek için doğrulmaya çalıştın ama baş ağrısı buna izin vermedi.

"Aha!" Havada bir şey tuttuğunda patladı. Arkasını döndüğünde elinde bir rulo plastik ambalaj gördün. "Buldum!"

"Nesin sen..-" Plastik ambalajı yüzlerinizin arasına koyup dudaklarını hevesle dudaklarınıza bastırırken cümleyi bitirme şansınız olmadı.

"İşte enfeksiyon kanıtı ve her şey." Gururla ifade etti.

"Sen tam bir malsın." Erkek arkadaşına güldün.

Hogwarts İmagineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin