Yeni Arkadaş ama O Biraz Eksik

218 17 17
                                    

Chan: 6
Minho: 3

"Channie, mahallemize yeni taşınan aileye hoşgeldin diyelim mi bitanem?"

Annesinin yaptığı mis kokulu kurabiyelere açlıkla bakarken başını sallamış, bir an önce kurabiyelerin tadına varıp mahalleden çocuklarla top oynamaya çıkmak istemişti.

Vardıkları evde bir anne ve minicik bir bebek karşılamıştı onları. Bebek, annesinin dizlerine sarılmadan duramıyor, bir an bile başını oradan çıkartıp Chan'a ve annesine bakmıyordu.

Çok sevimliydi! Chan bebeği sevmek istiyordu!

"Anne, bebeğin adı ne?"

Annesine fısıltıları, bebeğin annesinin kulağına gittiğinde kadının yüzü düştü, yerdeki bebeği kucağına aldı ve yumuşacık görünen saçlarına bir öpücük kondurdu.

"Onun ismi Minho, tatlım. Minho duyamıyor ve konuşamıyor.. Bu yüzdende yeni insanlar onu biraz korkutabiliyor canım."

O gün Chan ilk kez bir hastalıkla tanıştığında dünya sanki yeniden kurulmuş gibiydi. Bilmediklerine yeni şeyler eklenirken o günün kalanında annesine konuşamamanın ne olduğunu öğrenmek adına binlerce soru yöneltmiş, Minho'nun sevimli yüzünü aklından çıkartamamıştı.

/

Bu kurgu, bu hesabın asıl sahibinin isteği ile ona bir hediye olarak bir buçuk saatte yazılmıştır.
To my pearl 🖤
-Gül

Okuyucu günlüğü;

I went crazy step by step | minchan (minific)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin