VI. QUIDDITCH DEHŞETİ

466 60 3
                                    


╔═══════════════════╗VI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

╔═══════════════════╗
VI. QUIDDITCH DEHŞETİ
╚═══════════════════╝

20 Şubat, 1976
Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu Quidditch Sahası/Hastane Kanadı

─── 。゚☆: *. .* :☆゚. ───

REGULUS BLACK çok zeki bir Arayıcı'ydı ve bunu inkâr etmek aptallık olurdu. Bu pozisyon için mükemmel bir yapıya sahipti, doğal olarak zayıftı ama keskin gözlem yetenekleri vardı. Diğer Ev üyeleri, özellikle de Quidditch manyağı Gryffindor'lar bunu sık sık inkâr eder, "Fena değil, herhalde," diye alay ederlerdi ama bu ifade hafif kalırdı ve Slytherin Quidditch takımına kazandırdığı sayısız galibiyete bakınca aksini söylemek mümkün değildi.

Tüm Slytherin Evi oyuncuları için tezahürat yapıyordu ama Regulus için sadece bir kişi gerçekten önemliydi.

Bu kişiyi fark etmek her zaman kolaydı, çünkü kırmızı ve altın rengi denizin içinde her zaman yeşil bir lekeydi. Kız genellikle maçlar sırasında ağabeyi ve arkadaş grubuyla birlikte otururdu ve Slytherin'in Gryffindor'la oynadığı günlerde yeşil bir şapkayla kırmızı ve altın rengi bir atkı takardı.

James quidditch maçları sırasında yeşil şapkaya karşıydı ama Eloise yine de takıyordu, onlardan birini desteklemeden edemeyeceğini iddia ediyordu.

Potter kızının, Regulus'un oynadığı Quidditch maçları için ayrılmış bir Slytherin şapkası ve Gryffindor atkısı vardı. Gryffindor bölümünde oturup Slytherin için tezahürat yaptığı için kendisine atılan bakışlara uzun zamandır alışmıştı. Dürüst olmak gerekirse, daha az umursayamazdı.

Quidditch maçlarına gitmesinin tek nedeni Regulus ve kardeşiydi. İnsanların bu sporu neden bu kadar eğlenceli bulduklarını hiç anlayamamıştı.

Şu anda Slytherin Ravenclaw'la oynuyordu ve hava ... pek de iyi değildi. Soğuk Eloise'in ellerini uyuşturuyordu ve yağmur yüzünden maç sırasında neler olup bittiğini görmek neredeyse imkânsızdı.

"SLYTHERIN ARAYICI REGULUS BLACK SNITCH'I BULDU - OH, AMA LOCKHART ARKADAN YAKLAŞIYOR ... BAŞA BAŞ DURUMDALAR! RAVENCLAW VURUCUSU, JOSEPH TILLS, BLACK'E BİR BLUDGER VURUYOR! DİKKAT ET-"

"Dikkat et!" diye bağıran tek kişi yorumcu değildi ve Regulus zamanında yoldan çekilemedi. Bludger doğrudan yan tarafına çarparak onu süpürgesinden düşürdü.

Eloise, Regulus'un vücudunun yere doğru düşüşünü izlerken kalbinin durduğunu hissettiğine yemin edebilirdi. Yere çarptığında Eloise irkildi ve gözlerini sıkarak arkasını döndü.

Bir süre sonra gözlerini açtı. Eloise dondu kaldı.

Regulus hareket etmiyordu.

Yaşayıp yaşamadığını bile anlayamıyordu - ki bu çok saçmaydı, Hogwarts quidditch maçlarında insanlar asla ölmezdi ... .

- PENSIEVE - regulus blackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin