XIV. BONUS BÖLÜM:BİRLEŞME

519 53 7
                                    

╔═════════════════════════╗XIV

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


╔═════════════════════════╗
XIV. BONUS BÖLÜM: BİRLEŞME ╚═════════════════════════╝


─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

ÖTEKİ HAYAT karanlık ve sessiz bir yerdi, diye fark etti Eloise. Sadece birkaç dakika önce terk ettiği gürültülü, öfkeli savaş alanının tam tersiydi. Yine de kendini suçlu hissediyordu. Yeğenini terk ettiği için suçlu. Ama aynı zamanda kalbi heyecanla kabarıyordu.

Sonunda onları tekrar görebilecek miydi? Onları Pensieve'indeki bir anıdan başka bir şeyde görebilecek miydi?

"Merhaba Ellie," diye bir ses geldi. "Görüşmeyeli uzun zaman oldu, küçük kardeşim. Yoksa artık büyük kardeş mi demeliyim?"

Eloise arkasını döndüğünde James Potter ve Lily Evans'ın yüzlerinde geniş bir gülümsemeyle karşısında durduklarını görünce gözyaşlarını daha fazla tutamadı.

"James?" diye nefes aldı.

"Seni tekrar görmek güzel, Ellie," dedi James, pek de bebek olmayan kız kardeşini kemik kıran bir kucaklamanın içine çekerek.

"Hey, benim sarılmam nerede?"

Eloise kardeşini bıraktı ve Sirius'u gördü. Ona doğru yürüdü ve sarılmak yerine koluna bir şaplak attı.

"Seni aptal, düello sırasında neden Bellatrix'le alay ediyorsun, bak öldün."

"Vay, vay, vay! Beklediğim sıcak karşılama bu değildi, Küçük Potter. Özellikle de o kadar ağladıktan sonra. İnkâr etme, beni özledin."

Eloise bunu inkâr etmeyecekti, çünkü doğruydu. Bu kadar dikkatsiz davrandığı için ona bu kadar kızgın olmasının nedeni de buydu. Sirius'u kaybetmek James'i yeniden kaybetmek gibiydi.

"Ah, kapa çeneni sen-" ve ancak o zaman Sirius'un yanında duran diğer adamı fark etti. "Hayır! Sen, hayır! Remus- oğlun! Oğlun ne olacak? Ya Tonks?"

"Tonks da burada," dedi Remus usulca.

"Hayır..." diye mırıldandı Eloise inanamayarak. "Oh, hayır... ama Teddy-"

"Teddy, Harry ve Andromeda'ya sahip olacak," diye hatırlattı Remus kadına.

Eloise aşağıya doğru baktı, şimdi öksüz kalan bebek için kendini çok kötü hissediyordu.

"Umarım birleşme partisini bölmüyorumdur."

Ve on sekiz yıl sonra ilk kez ela gözleri buz mavisiyle buluştu.

"Reg?" diye sordu, sesi çatlayarak.

"Merhaba aşkım. Uzun zaman oldu," dedi Regulus garip bir şekilde yumuşak bir sesle.

Eloise bir an bile tereddüt etmeden Regulus'a doğru atıldı, ona sarıldı ve asla bırakmak istemedi. Onu nasıl da özlemişti.

"Seni özledim. . . Seni çok özledim."

Onu sadece bir notla ve doğru dürüst bir veda etmeden bırakıp gittiği için ona kızacak gücü kendinde bulamıyordu bile, çünkü Merlin, ona kavuştuğu için çok mutluydu.

"Şşşşşş . . . Ben buradayım, sevgilim. Buradayım. Seni terk ettiğim için çok özür dilerim aşkım."

"Hayır, özür dileme. Sen doğru olanı yapmaya çalışıyordun. Sadece beni bir daha terk etme."

Regulus onun başının tepesine yumuşak bir öpücük kondurdu ve mırıldandı, "Bunu aklımdan bile geçirmem."

Sirius boğazını temizledi.

"Bunu size söylemekten nefret ediyorum ama biz öldük. Gerçekten ayrılmanızın bir yolu yok- Ow! "

Sirius başının arkasını ovuşturarak masumca gülümseyen Remus'a baktı.

Ve on yılı aşkın bir süredir ilk kez her şey yolundaydı.

- PENSIEVE - regulus blackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin