VIII. UZLAŞMA

412 53 0
                                    

╔════════════════════╗VIII

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


╔════════════════════╗
VIII. UZLAŞMA
╚════════════════════╝

27 Aralık, 1977
Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu
Kara Göl Kıyısında

─── 。゚☆: *. .* :☆゚. ───

"NEDEN BENDEN KAÇIYORSUN?"

Regulus kollarını kavuşturmuş, Eloise'in karşısında duruyordu.

Eloise cevap vermek için ağzını açtı ama ağzından hiçbir şey çıkmadı çünkü tam olarak ne söylemeliydi ki? Evet, dün senden kaçtığım için özür dilerim ama Noel Balosu sırasında birini öpmeni izledikten sonra kendime gelmek için biraz zamana ihtiyacım vardı! Umutsuzca ona söylemek, ona karşı bir şeyler hissettiğini bilmesini sağlamak istiyordu ama onun da aynı şeyleri hissetmeyip kendisini terk etmesinden korkuyordu. Sonra yine Remus'un sözleri kafasının arkasında çınlıyordu. 'Sana nasıl baktığını da gördüm. . .'

Kollarını kavuşturmuş, beklenti içinde duruyordu, "Yanlış bir şey mi yaptım? Çünkü daha birkaç gün önce iyiydik."

"Bu . Yanlış bir şey yaptığından değil..." diye konuştu sessizce. "Sadece sen ve Parkinson öpüştünüz."

Birkaç saniye sessiz kaldı ve boş gözlerle ona baktı.

"Tamam ama bunun benden kaçmanla ne ilgisi var anlamıyorum. Merlin sinir bozucuydu."

"Oh, Reg, çok açık değil mi?!" diye bağırdı Eloise, ellerini öfkeyle havaya kaldırarak. Gözleri dökülmemiş yaşlarla parlıyordu. "Aptal değilsin, şimdiye kadar görmüş olman gerekirdi! Bu sadece kıskançlık değildi, seninle dans etmesini ve seni öpmesini izlemek acı vericiydi. Çünkü-çünkü ben de bunu istiyordum."

Sessizlik.

"Sen . . benden hoşlanıyor musun?" Regulus yüzündeki şaşkınlığı gizleme zahmetine bile girmeden sordu.

"Yılın haberi," diye sulu bir kahkaha attı ama arkasında mizah yoktu. "Senden yıllardır hoşlanıyorum. İlk başta bunun en iyi arkadaşıma olan basit bir aşk olduğunu düşünmüştüm. İnsanların başına her zaman gelir, eminim. Birkaç hafta içinde atlatacağımı düşündüm. Ama bir hafta bir aya, aylar bir yıla dönüştü ve şimdi üç yıl oldu. Bu artık basit bir kız öğrenci aşkı değil Regulus," titrek bir nefes aldı, "Seni seviyorum ve sana karşı hiçbir şey hissetmiyormuş gibi davranmak çok zordu ve Parkinson'ı öpüşünü izlemek imkânsızdı. Şimdi seni korkutup kaçırdıysam özür dilerim ve muhtemelen senin de aynı şekilde hissetmediğini biliyorum. Sana bunu söylerken ne düşünüyordum bilmiyorum-"

Ama Regulus onun itirafının ortasında bir şeyin farkına varmış gibiydi. Uzun zamandır kendini Eloise'i bir arkadaş gibi gördüğüne inandırmaya çalışmıştı - ona karşı duyduğu muazzam ilginin nedeni buydu, diğer erkekler ona ilgi gösterdiğinde neden bu kadar kızgın hissediyordu - hepsi platonik aşktı, değil mi? Sadece koruyucu bir en iyi arkadaştı, değil mi?

Evet, Regulus'un Eloise'i sadece en iyi arkadaşı olarak gördüğü bir dönem olmuştu ama dördüncü yıllarında bir ara duygularının değiştiğini, Quidditch maçlarını kazandıktan sonra sarılmayı daha çok istediğini, kalbinin biraz daha hızlı çarptığını, onun yanında olmak istediğini tahmin ediyordu. Ama bunu basitçe geçiştirdi. Eloise Potter'ı sonsuza dek hayatında istediğini her zaman biliyordu. Eloise'in başka bir adamla evlenmesi ve başka birinden çocuk sahibi olması düşüncesi her zaman midesini rahatsız edici bir şekilde bulandırmıştı. Nedenini hiçbir zaman tam olarak bilememişti; üzerinde çok fazla düşünmemişti. Sadece kulağa yanlış geliyordu.

Ve o anda, Regulus Black her şeyin ardındaki nedeni fark etti: 'platonik aşkı' hiç de 'platonik' değildi.

Ve Eloise Potter'ın dudaklarının her zamankinden daha öpülesi göründüğünü düşündü.

Eloise uzaklaşamadan, Regulus ona doğru büyük bir adım attı, elini usulca yanağına koydu ve dudağını onunkine bastırdı.

Her şey o kadar ani oldu ki, Eloise önce dondu kaldı çünkü buna inanamıyordu. Adam onu öpmüştü. Ve sadece bir saniye sonra, o da onu öptü.

"Uzaklaşmana gerek yok, çünkü ben de seni seviyorum," diye nefes aldı sonunda ayrıldıklarında. "Aptallık ettim - daha önce fark etmedim - ve aptallığım yüzünden kafama vurulmasını  hak ediyorum. Daha önce fark etseydim baloya birlikte gidebilirdik ve bundan gerçekten keyif alabilirdim."

"Alır mıydın?" dedi Eloise, şakacı bir şekilde kaşını kaldırarak.

"Kesinlikle öyle olurdu," diye sırıttı. "Bu zaten tüm Balo'dan on kat daha iyiydi."

"Gururum okşandı Bay Black, ama yasak saatin yakında başlayacağına inanıyorum. . ."

"Doğru, doğru," diye mırıldandı. "Peki, size ortak salonunuzz kadar eşlik edeyim mi?"

Eloise güldü. "Sen öyle diyorsan..."

- PENSIEVE - regulus blackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin