Bütün gece hep korku filmi izlemiştim ve neredeyse bütün korku filmlerini sömürmüş gibi hissediyordum. Dönme dolap gibi dönen başımı aldırmadan çalan telefonu açtım. Arayan Randy'di.
"Okula gelmen lazım, geç kaldın."
"kapat hazırlanıyorum."
Kim bilir ne olmuştu. Randy'i bilirdim ve kesinlikle birşey olmuştu.
Üstümü giyinip evden çıktım.___________________________________
"Size söyledim, Backer sadece sıra arkadaşımdı. Biz onunla anlaşamazdık, evet. Ama sırf bunun için öldürmüş olamam değil mi?"
Okula geldiğim gibi polisler sorguya çekmişti. Sıra arkadaşı olduğum için de benim birşey bildiğimi söylüyorlardı.
"Pekala, son zamanlar davranışlarında her hangi bir gariplik sezdin mi?"
Bana karşı hayır ama ailesi ya da arkadaşlarına karşı soruyorlarsa, onlardan biri olmadığım için umrumda bile değildi.
"Biz onunla yan yana geldiğimizde hep kavga ederdik. Bu yüzden okulda yanıma oturmadığı sürece gözüme batmayan birisiydi. Ben onu neden öldüreyim?"
"Nefretinin sebebi nedir?"
"Nefret değil, karşılıklı anlaşmazlık. Nolursa olsun iyi birisiydi."
"Tamamdır, Bayan Miller. Çıkabilirsiniz."
Sonunda bitti diye düşünüp tam kapıdan çıkacakken beni durduran kişi Tatum'un abisi Dewey'di.
"Senden şüphelendiler."
Sırf sıra arkadaşı olduğum için mi?
"Bak Dewey, ben de bizim polisleri zeki sanırdım ama pek de öyle değillermiş. Ölünün arkasından konuşulmaz ama ben Casey'i öldürmezdim."
"Senin olmadığını biliyorum, şimdi arkadaşlarının yanına git istersen pek iyi görünmüyorsun."
Dewey'e teşekkür edip Billy ve diğerlerinin yanına gitmeye başladım. Sonunda onları bahçeye çıkarken gördüğümde yanlarına gittim ve Billy'nin koluna girdim.
"Geleceğini hissetmiştim. "
Yanağımdan öpünce sırıtarak yürümeye başladık.
___________________________________
Bahçede oturuyorduk. Tatum ve Stu yan yanaydı, Randy Tatum'un yanındaydı, ben Billy'nin dizinde yatıyordum ve Sidney ise benim ayak ucumda oturuyordu. Başım halâ ağrıyor, dönüyordu. Bir daha film izleyerek sabahlamayacağımdan kesin emin olmuştum .
"Sana ne sordular."
Soru Sidney'den gelmişti.
"Beni sırf onun yanında oturuyorum diye katil olmakla suçladılar. 'Son zamanlar onun davranışında bir gariplik sezdin mi?' dediler. Bahsine girerim ki Casey ne zaman öldürüleceğini bilmiyordur. Hatta ölüm anında içinden haketmediğini falan söylemiştir. Klasik katil kurban şeysi. Filmleri izlemediniz mi? "
Cok geçmeden Tatum' dan cevap geldi.
" Hani film izlemezdin. "
" Casey evinde katille beraber romantik komedi mi çekti yani? Sadece korku filmi izliyorum, diğer filmler sıkıcı. "
" bağırsakları deşilmiş, içi dışına çıkmış. "
"Bir kız yapmış olamaz."
"Bu çok cinsiyetçi."
Tatum 'un dediğiyle yerimde hafifçe doğrulup onu doğruladım.
"İçini oymuşlar, bunu bir kız yapamaz."