Special Part

116 6 0
                                    

Samantha küçük yaşlarda annesinin aslında gerçek annesi  olmadığını bir günlükten öğrenmişti.

Şaşkındı, bu şaşkınlığının sebebiyse Gerçek annesinin Charlotte Miller, babasının da Billy Loomis olduğuydu. Bu gerçeği yıllarca kardeşinden ve çevresinden gizlemişti. Ama her gerçek gibi bu da bir gün gün yüzüne çıkmıştı. Anne ve babasının hayalini her yerde görüyor bunların geçmesi için de ilaç kullanıyordu.

Onları ilk görmeye başladığında önceden tanıyormuş gibi hissetmişti. Gerçekten de öyleydi.

Samantha sahte annesi ve kardeşiyle eskiden yaşadığı eve gitmişti, annesi ve babasına ait birşeyler var mı diye etrafı kurcalamıştı.
Bir kutu vardı, için de bir defter ve birkaç fotoğraf vardı. Genç kız ilk olarak deftere uzandı ve içini açtı.

Samantha, bizim güzel kızımız. Eğer bunu okuyorsan bilmeni istediğimiz bazı şeyler var. Şuan daha küçüksün ama yavaş yavaş büyüyorsun neredeyse kolumuzun boyunu geçtin, nasıl mutluyuz anlatamam. Ne kadar büyürsen büyü hep bizim küçük kızımız olarak kalacaksın. Seni hep sevdik ve her zaman çok seveceğiz. Bunu okuyorsan maalesef ki biz yannında değiliz ama seni izliyor olacak ve sen göremesende senin uyanında olacağız. Gençliğimizde yaptığımız  şeylerden haberin vardır.  Biz geçmişten her ne kadar pişman olsak da bunu düzeltemeyiz. Mirasımız bizim elimizde olmadan devam ediyor, eğer bir gün sana denk gelirlerse kendini savunmak için o mirası kullanmaktan çekinme. Herşey senin iyiliğin için.

Seni çok seven annen ve baban-
Charlotte Loomis -
Billy Loomis-

Samantha bu sefer de kutunun içindeki fotoğraflara bakmaya başladı.

İlk fotoğrafta yeni doğmuştu, anne ve babasının kucağındaydı.

İkinci fotoğrafta saçları yavaş yavaş uzamıştı ama hala çok küçüktü, annesiyle gülerek karşılıklı oturdukları bir fotoğraftı.

Üçüncüsünde ise babasıyla sarılarak uyuduğu bir fotoğraf vardı.

Dördüncü de annesinin omuzlarına çıkmış babasının elini tutuyordu. Çok mutlu görünüyorlardı.

Beşinci fotoğrafta ise boyu biraz olsun uzamış, büyümüştü. Yine anne ve babasının arasında gülerek çekindikleri bir fotoğraftı.

Altıncı fotoğrafta sadece anne ve babası vardı ve birbirlerine o kadar büyük bir sevgiyle bakıyorlardı ki. Genç kız istemeden hayran kalmıştı.

Yedinci ve son fotoğrafta ise kendisiyle beraber bir tane adam vardı. Fotoğrafın altında yazan 'Stu & Sam'
yazısını görmesiyle kafasındaki soru işareti yerine oturdu.

O kişi babasının en yakın arkadaşı Stu Macher'dı.

O kadar yakın arkadaşlardı ki beraber cinayet işlemişlerdi...

___________________________________

Genç kız uzun uğraşlar sonucunda Stu Macher'ın yaşadığı yeri bulmuştu.

Yavaşca kapıyı tıklattı. Başta açan olmamıştı ama kız tam umudunu kesip gidecekken kapı açıldı.

Yaşlı adam şaşkın gözlerle kadına baktı. Tanıyamamıştı.

"Billy ve Charlotte Loomis'in kızıyım."

Adam şaşkınlıkla kapıdan çekilip kızı içeri aldı.

Yıllardır onların bıraktığı mirası devam ettiren insanları televizyondan izleyip arkadaşlarıyla geçirdiği eski günleri yad ediyordu.
Özlüyordu ve haklıydı da.

𝘽𝙞𝙡𝙡𝙮 𝙇𝙤𝙤𝙢𝙞𝙨 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin