Bu bölüm Charlotte ve Billy'nin tanışma hikayelerini anlatıyor.
1994
Genç kız yine izlediği bir korku filminin etkisimde kalmış, düşünmekten uyuyamamıştı. Okula gitmişti fakat neredeyse bir zombi gibi görünüyordu.
Arkadaşı Randy ile yanyana yürürlerken okulun kalabalık olan koridorun da herkes bu akşam olacak partiden bahsediyordu. Bu esnada Charlotte 'ı durduran şey de Randy'nin birine çarpmasıydı.
"Pardon."
Randy kime çarptığını bilmeden insanlık gereği özür dilerken çarptığı kişi Stu'nun yanında ki Billy'di.
Konu kapanacakken Macher laf attı."Senin sorunun ne? Dikkat etsene. "
Genç kız hemen arkadaşını savunma modunu açtı.
" 'Pardon' dediğini duydunuz, yoksa sağır mısınız? "
Stu Macher, hemen dalga geçercesine arkadalının kolunu dürttü.
" Tanrım, bir zombi. Koru beni Billy."
Stu'ya iyice sinir olan Charlotte bu sefer yanında ki Randy'e dönüp alayla konuştu.
"Zombiler beyni olan canlılara gitmiyor muydu?"
Randy gülmemek için kendini zor tutuyordu ve bu her halinden belliydi.
Kız, arkadaşıyla gülerek gözden kayboldu.Az önce yaşananlar Billy'nin umurunda bile değildi. Hatta o kadar umursamamıştı ki kulak misafiri bile olmamıştı. Annesi onu terk ettiğinden beri böyleydi.
___________________________________
Genç adam arkadaşının zoruyla partiye gelmişti. Koca bir topluluk film izlemeyi planlıyorlardı. Amanda fırsat bilip Billy'nin yanına geldi.
"Merhaba, tatlım. Beraber takılalım mı?"
Billy kıza tiksinerek baktı. Daha geçen hafta sporsalonunda adı çıkan kız ona yanlıyordu. Bu son derece mide bulandırıcıydı.
"Git yanımdan, ve bir daha da gelme."
Sesi tehditkâr bir şekilde çıkmıştı. Billy birini sevmiyorsa ona karşı gayet açık ve netti.
O arada da Charlotte Randy'le beraber film izlemek için topluluğa katılmıştı.Macher onları görünce alayla konuşmaya başladı.
"Bizim zombi ve yanında ki kör arkadaşı."
Charlotte hâla konuyu uzatıp dalga geçmelerine sinir olmuş bir biçimde Macher'a ağzının payını vermeye başladı.
"Vay canına Randy! Bizim sağır ve onun yanında da-"
Billy'e laf söyleyecek birşey bulamamıştı. Bulmasına zamanı da yetmemişti çünkü Amanda yine gelip herşeyi mahvetmeyee hazırlanmıştı.
"Noldu? Billy'e diyecek birşey bulamadın mı? Öksüz yetim Miller."
Charlotte söylenilen lafı hiç umursamamıştı ama şuan Amanda' ya karşı içinde saf bir duygu vardı ve bu duygunun ne olduğuna dair hiçbir haberi yoktu.
Bu duygu arzuydu ama ne arzusu olduğu belli değildi. Bu duygudan korkuyordu. Olmak istemediği ama ona dönüştüğü annesi gibi olmaktan korkuyordu.
Billy ise Amanda' dan bu kadarını beklemiyordu. Aile konusu zayıf noktasıydı. Kız ona birşey derse ikisi bu konuyu konuşurdu zaten Amanda'ya ne oluyordu? Kendisini gerçekten sevmiyordu bile.
Charlotte birkaç saniye duraksadıktan sonra aklına gelenlerle gülmeye başladı.
"Sporsalonu gülüne bak sen. Bana aile geçmişimi hatırlatıyor. bu bende hiçbir sorun bulamadıktan sonra ailemden kusur bulup çamur atmak anlamına gelir. Ben bunu yapmayacağım ama biraz da senin geçmişinden konuşalım, ikiye ayrılıyor. Gece mi? Yoksa gündüzleri sporsalonu mu? Sen seç. "
Billy'de dahil herkes herşeyi gülerek izlerken kız arkadaki koltukta birşeyler içip filme dalan arkadaşı Randy'e döndü. Amanda Charlotte'ın arkasından koşup saçını tutacaktı ki Billy, Charlotte'ı kendine çekti ve Amanda'nın gazabından korudu.
"Dostum, o da neydi öyle. Az kalsın Amanda'dan dayak yiyordun."
Charlotte ciddiye bile almadı.
"Amanda'dan mı?"
Üç kişi Stu, Randy ve Charlotte kendilerini kaptırmış gülerken Billy de yanlarındaydı. Farketmeden onun karakterini benimsedi.
Charlotte Billy'nin kollarından kırtulurken Stu'ya güldü ve koşarak partiden uzaklaşan Amanda'nın arkasından "güle güle" deyip el sallamayı da ihmal etmedi.
Herkes geri filme dönerken Charlotte filmin romantik olduğunu öğrendiği için izlememeye karar vermişti, Randy ise ortalıkta yoktu.
Loomis kızın yanına geldi fakat neden geldiğini bilmiyordu. Herkes dağılmıştı, sadece dört kişi kalmışlardı.
Oğlan tam konuşacağı sırada Randy geldi."İğrenç bir romantik aşk filmi var, gidelim mi?"
Charlotte birkaç saniye duraksadı ardından gülümsedi.
"Herkes gitti ama saat daha erken, neden filmi korku filmi yapmıyoruz?"
"Korku filmi seviyor musun?"
Billy'nin sorduğu soruyla kafasını olumlu anlamda salladı ve o gün film izlerken bile beraber korku filmleri hakkında konuştular...
___________________________________
Biraz cringe ve fazla klasik gibi ama olsun.