2. BÖLÜM: GEÇMİŞİN ACI ÇIĞLIKLARI

8.4K 394 158
                                    

Selamlar! Bölüm geciktiği için özür dilerim. Bu aralar yazı yazma hevesim hiçbir şekilde gelmiyor. :(

Şarkılar; Barış Diri - Derinden Derinden, Can Bonomo - Hikayem Bitmedi

İyi okumalar!

2 . BÖLÜM: GEÇMİŞİN ACI ÇIĞLIKLARI

Mürekkebi bitmiş bir kalem gibiydi hayatım. Fiziksel olarak görünsemde, içim bomboştu. Annem bana her zaman güçlü olduğumu söylerdi. Ama neden ismimi Serçe koyduğunu bir türlü öğrenememiştim. Serçeler kırılgandı, zayıftı, güçsüzdü...

Beş dakika önce kalktığım yatağa tekrardan oturdum. Saat sabahın yedisiydi ve ben hâlâ uyuyamamıştım. Kimse de uyanmamıştı hâlâ. Sessiz olmaya dikkat ederek ayağa kalktım. Ardından dağıttığım yatağı güzelce toplayıp, komodinin üzerinde duran telefonumu elime aldım.

Gitmem gerekiyordu. Hem okula geç kalıyordum, hemde bu ay ki kirayı vermem gerekiyordu. Hızlıca odadan çıkıp, kapıyı açtım ve beyaz, bileğime kadar uzanan botlarımı giyip, son kez koridora baktım. Belki bana ilk kez değer veren birinin, birilerinin yanından ayrılmak her ne kadar benim için zor olsada bu olmak zorundaydı. Gülümsedim. Daha sonra kapıyı yavaşça kapatarak binadan çıktım.

🕊

Yarım saatin sonunda eve gelmiş, üzerimdeki kirli kıyafetleri çıkartıp kendimi direkt olarak banyoya atmıştım. Soğuk su bedenime nüfuz ettikçe, aklıma dün ki olaylar doluşuyordu. O kız çocuğunun bağırışı, yardım isteyişi, adamın sarhoş sesi...

Sırtımı soğuk duvardan kaydırıp yere çömeldim. Burada böyle durmaya devam ettikçe okula geç kalacaktım ama beynim sanki transa girmiş gibiydi. Gözlerimi önümdeki duşakabinden ayırmıyor, suyun soğuk olmasına rağmen bir tepki göstermiyordum.

"Polisler gelene kadar, ben ikinizi de sikerim." Dünden beri başım, bu iğrenç cümlenin etkisiyle ağrıyordu. Evet, gerçekten o çocuklar gelmeseydi o adamın ben ve küçük kıza tecavüz etmesi olağan bir şey olacaktı. Yine her zaman ki gibi kendimi koruyamayacaktım. Bu da yetmezmiş gibi küçük bir kız çocuğu da bu iğrenç anıları yaşayacaktı.

Başımı iki yana sallayıp ayağa kalktım. Bu düşüncelerden kurtulmam gerekti. Sol elimle tuttuğum şampuanı, sağ elime döktüm. Ardından şampuanı yere bırakıp saçımı yıkamaya başladım.

Ateşin İçindeki Serçe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin