11. BÖLÜM: AYNAYA YAPIŞTIRILAN NOT

2.8K 220 139
                                    

Selamlar, nasılsınız Minik Serçelerim?

BİLGİLENDİRME: Bu kitap iki serilik olacak ve her iki serisi de 25. Bölümde finale girecek.

Multimedya; Ayliz Sezen

Bölüm Şarkısı; Adele - Skyfall

Sizleri seviyorum. İyi okumalar.

OY; 150
Yorum; 100 (harf, emoji, random vs istemiyorum.)

11: BÖLÜM: AYNAYA YAPIŞTIRILAN NOT

Alnıma konulan bez, yattığım yerde kımıldamama sebep olmuştu. Şu an neredeydik bilmiyordum ama yattığım yatağa bakılırsa burası kamp alanı değildi.

En son bir camın karnıma girdiğini, Umut'un ise karnımdaki camı çıkarıp, dikiş attığını hatırlıyordum. Gözlerimi yavaşça araladığımda, karşımda bana bakan Ateş'i gördüm.

Bakışlarındaki telaş, ben gözlerimi açtıktan sonra son bulmuş, yerini rahat bir ifadeye bırakmıştı. "İyi misin?" Sorusuyla başımı 'evet' anlamında salladım.

"Ben," boğazımdaki kuruluğu gidermek adına yutkundum. "Çok teşekkür ederim." Dedim gülümsemeye çalışarak.

"Sorun değil. İstediğin bir şey var mı?"

"Hayır, sadece bir bardak su verebilir misin?" Hızlıca ayağa kalkıp, komodinin yanındaki sürahiyi ve bardağı eline aldı. Suyu doldurduktan sonra, dolu bardağı iki dudağımın arasına koydu. Doldurduğu suyun neredeyse tamamını içip, geriye çekildiğimde, bardağı tekrardan komodinin üzerine koydu.

"Telefonunu verebilir misin? Araf abi çok merak etmiştir beni, o'nu aramam lazım." Kısık sesle bir şeyler söylesede duymamıştım. Bunu umursamayıp, uzattığı telefonu elime aldım ve Araf abinin numarasını yazdıktan sonra, kulağıma dayadım.

Birkaç saniyenin ardından kulağıma Araf abinin sesi doldu. "Kimsin?"

"Araf abi, benim..."

"Serçe! Kızım neredesin sen! Saatlerdir sana ulaşmaya çalışıyorum. Neredesin?"

Sıkıntıyla ofladım. "Araf abi, ben şimdi Ateş'in evindeyim. Rica etsem, konum atıp beni almaya gelir misin?"

"Tamam, tamam at konumu. Geliyorum birazdan."

"Şey," dedim telefonu Ateş'e uzatırken. "Buranın konumunu atabilir misin?" Ateş, boş gözlerle bana bakıp, telefonu elimden aldı. Klavyede gezinen parmaklarını gördüğümde gülümsemiştim.

"Attım, başka bir şey istiyor musun?" Başımı iki yana salladığımda hızlıca odadan çıkıp kapıyı kapattı. Ağzım şaşkınlıkla açılırken, tek yaptığım şey arkasından bakmak olmuştu.

🕊

"Serçe," Araf abinin sesini duyduğum an, yataktan kalkmaya çalıştım fakat karnıma saplanan ağrı, acı bir şekilde inlememe sebep olmuştu.

Kapı açıldığında, bana telaşla bakan Araf abiyi gördüm. Bakışları bir bana, bir de elimle bastırdığım karnımda mekik dokuyordu.

Ateşin İçindeki Serçe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin