Şarkı young-vacations
•Kıyamet Gecesi•
Mahşerden öte bir ahir gecesiydi. Toplar ardı ardına fırlatılıyor kılıçlarla, oklarla yüz binlerce can; adeta bu soğuk gecede çığlık çığlığa, ölümün nefesiyle harmanlanmış ateşte kavruluyor gibiydi.
Sapasağlam cennetten çıkmış mebus evleri bir çırpıda bu ateşte kavrulmuştu. Şaman bölüğünün emriyle ardı ardına atılan toplar ve tanrıların muazzam gücüyle harmanlaşmış o elementler, Samuray ve Avcılar güruhunu adeta ezip geçiyordu.
Zemheri'nin önderliğinde kılıçlar zehirli sarmaşıklarla desteklenmişti, Tanrılara karşı böyle bir önlem alınmıştı. Şaman bölüğüne karşıysa oklar fırlatılıyordu. Samuray ve Avcıların kontrolü tamamen Zemheri'deydi.
''Khavamiler ileri!'' Zemheri'nin çığlığıyla 4 atlı, şamanlara doğru ileri adım atmıştı. ''Forcs'lar Godus'a!'' Forcslar emri duyar duymaz İki adım geriye gidip sola doğru hareket ettiler.
Zemheri 4 atlıya sağa doğru işaret ederken kendi de atıyla birlikte doğu bölüğüne desteğe gidiyordu. Forcslar ateşli oklarını hedeflere isabet ettirirken aynı zamanda avcılar kahini savaşta yaptığı ihtişamlı ve oldukça yetenek isteyen büyüleriyle, avcıların yaralarını sarıyordu.
Khavamiler kılıçlarını çekip dört nala doğru ayrıldılar. -Khavamiler avcı ve samuray klanının en güçlülerinden seçilmişti bu yüzden onları kaybetmek savaşı kaybetmek anlamına geliyordu-
4 element tanrısı bir araya gelerek aralarında bir çemberi oluşturdular gökyüzünden bir anda mavi ateş, toprak ve tahtadan oluşan meteorlar yağmaya başladı.
Dört nala koşturan Khavamiler meteorları isabetli oklarıyla alaşağı ettiler. Khavamiler öncü lideri Kota "Tanrılar köşküne ateş!" Diye bağırdı o boğuk ve tok sesiyle. Khavamiler hiç direniş göstermeden oklarını Tanrıların köşküne, güç kaynaklarına yöneltti.
Güç tanrıçası olarak bilinen Hera köşkün önüne bir toprak yığını örerek köşkü ateşlerden kurtarmayı başardı. Sıra Aphrodite'deydi ellerini birleştirerek bir buz yığını oluşturdu. Bir işçi edasıyla o buzlara şekil vererek keskinleştirdi ve 4 atlının üstüne saldı. Buzlar o kadar fazlaydı ki kaçmak normal bir insan için imkansız ötesiydi. Khavamiler'in en genci Miyon ne yapacağını bilemeyerek afalladı. Kota "Miyon!" Miyon kendine gelerek bir koruma halkası yaptı ve 4 atlıyı bu koruma içine aldı. Ancak büyü panikle yapıldığı için o kadar güçlü değildi bu yüzden içeri buzlar girmeye devam etti.
4 atlıyı ayırmayı başaran Aphrodite tehditkar bir biçimde gülümsedi. O ince ve tiz sesiyle "Hephaistos sıra sen de!" Hephaistos ateş gücünü sevgilisi Aphrodite'e göstermek için bir an evvel meteor büyüklüğünde alevlerini 4 atlıya doğru gönderdi.
Kota bu duruma o kadar öfkelenmişti ki sinirle bir su büyüsü yaptı ve ateşi tek su püskürtmesinde söndürdü. Hephaistos'un yerle bir olan imajıyla Aphrodite kıskançlıktan deliye dönmüştü. Gözünü Kota'ya kestirmişti bir kere.
Tiz sesiyle bir çıyan gibi "Sevgilimin nasıl imajını yerle bir edersin, seni çöp parçası!" Dedi. Kota'nın umurunda bile değildi, bir an evvel tanrıların işini bitirmek sonra eve gidip uyumak istiyordu.
Myerine "Kota sakin ol, bu savaş bizim!" Aphrodite küçümseyerek kahkaha attı. "Ya öyle miymiş? Böcekler konuşmasın!" Attığı çığlıkla beraber büyük bir buz kütlesini Myerine'in üstüne saldı.
Myerine oldukça sakin bir şekilde parmaklarını kurt şekline aldı. Parlayan ay ışıklarıyla birlikte büyük bir kurda dönüştü. -Myerine ilk defa bir kurt dönüşümü yapan ve vücudunu kontrol edebilen tek avcıydı. Yarattığı ay ışığı büyüsü daha sonradan Meyus'a hediye kalmıştı-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHŞER MİDİLLİSİ
FantasyTüm dünya barış içerisinde mutlulukla yaşarken birden insanoğlu arasında savaş galip gelir ve bu insanlar aralarında bölünmeye, gruplaşmaya başlar. Tüm dünya 6 gruba ayrılır bunlar, samuraylar, sonradan tanrılaşmışlar, gölgeler, şamanlar, köylüler v...