Toyka öfkeyle bağırdı ''Madem kendine bu kadar güveniyorsun! Gel çatış benimle!''
İzel belirsiz gözlerle yüzünü Toyka'ya çevirdi.
Ben ve Toyka diye düşündü..
''Çatışmak?''
•——————•°•✿•°•——————•
Toyka kılıcını çekerken İzel tereddüt edip bir adım geriye çekildi. Toyka muzipçe gülümseyip "Daha demin atıp tutuyordun şimdi ne oldu? Soytarı!"
İzel o kadar öfkelendi ki bu öfke yavaş yavaş yüz ifadesine sonra ise vücuduna yansımaya başladı. Bağırarak Kılıcını Toyka'ya savurdu. O kadar hızlıydı ki bunu yapması 1 salisesini bile almadı.
Toyka Şaşkınlığı ile gözleri yuvasından çıkarcasına açılarak "Canavar" diye fısıldadı. İzel Toyka'nın bu sözü ile kendine geldiğinde herkes ona bakıyor ve aralarında fısıldaşıyordu. İzel kendine baktı ve vücudundan siyah gölgelerin adeta bir kılıç misali savrulduğunu gördü. Bu görüntü adeta bir kamçıya benziyordu. İzel bu gücü kaldıramayarak vücudunun kontrolünü kaybetti ve yavaş yavaş bilincini kaybetmeye başladı.
Uyandığında bir tahtanın üzerinde yarı baygın bir şekilde yatıyordu. Belli belirsiz duyduğu cümlelerle şaşkınlığını gizleyemedi.
"Zemheri! O kız tehlikeli hepimizin sonunu getirecek alameti bilmiyormuşsun gibi yapmayı kes! Gerçekçi hareket etmelisin!"
İzel konuşulanları duyduğu belli olmasın diye baygın rolü yapmaya devam etti fakat zemheri birinin onları dinlediğini sezmişti bile.
"Kes sesini Toyka!" Aceleyle İzel'in yanına gidip duyup duymadığını kontrol etti ancak izel hala baygın gibi duruyordu. Zemheri hissettiğim bu şey neydi diye düşündü. Bir hışımla dışarı çıkarak etrafi kontrol etti.
"Meyus?!" Bir hararetle meyusu kolundan tuttu ve "Ne duydun çabuk söyle!" meyus ne yapacağını bilemeyerek. "Hayır ben hiç bir şey duymadım yemin ederim! Alamet falan yemin ederim hiç bir şey duymadım." Zemheri durgunlukla ve bezmiş tavrıyla;
"Kimseye söylemeyeceksin özellikle İzel'e Anlaşıldı mı?" Meyus kafasını onaylar şekilde salladı.
Meyus'u kolundan bıraktı, bir an dengesini kaybederek afalladı ancak daha fazla zemheri'nin gözüne batmak istemediğinden ortalıktan kayboldu.
Toyka "Bu aptala mı güveneceğiz?" Zemheri iç çekerek "Güvenmekten başka çaremiz yok.."
İzel bir anda sinirle doğrularak ne alameti? Alamette ki kişi ben miyim? Eğer ben olmasaydım Meyus'a İzel'e söyleme demezlerdi diye düşündü. Sonra bir anda hışımla pencereden kendini dışarı atarak ormanın derinliklerine doğru koşmaya başladı.
Ayağında ki oldukça sağlam botlarıyla kendini bir ağacın üstüne fırlattı. Bir ağaçtan ötekine doğru zıplıyor ve ardında bırakacağı felaketi düşünmüyordu bile. Her bastığı ağacın dalında kırık bir iz bırakıyordu. O kadar kafası karışmıştı ki bir sonraki adımını düşünmüyordu. Avcılar kliniğini 5 km geride bırakmıştı. O kadar kafası karışıktı ki ne yapacağını ne hissedeceğini bilemiyordu.
Bir anda ayağı ağaç dalından kaydı ve yere tosladı. Hem acı hem de kafa karışıklığının verdiği rehavetle hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Sesi ormanın derinliklerine doğru yankılanıyordu. "Ben ne yapacağımı bilmiyorum." O kadar çaresizdi ki.. Toyka'nın o kız tehlikeli sözü ve Toykaya saldırdığı o an aklından çıkmıyordu. Belki de toyka haklıydı dedi kendi kendine.
"Gitmeliyim.."
"Gitmeli ve artık kimsenin başına dert açmamalıyım.."Ayağa kalktı ve koşar adımlarla ormanın derinliklerine doğru ilerlemeye başladı.
•——————•°•✿•°•——————•
Zemheri Meyus işiyle bir süre uğraştıktan sonra tedavi haneye girdi. Kızını çok özlemişti ne zamandır onunla sohbet etmeyi bırak yüzünü bile göremiyordu. İşleri çok yoğundu bir an evvel avcıları toparlayıp sefere çıkmaları gerekiyordu. Zemheri kızıyla konuşacağı heyecanıyla tedavi hanenin salon kısmına geçti. Ama bir şeyler ters gidiyordu ve o da bunu hissetmişti. Telaşa kapılıp odaya koşarak girdi. Gördüğü görüntüyle afalladı.
"İzel!" Tüm ormanı yankılatan sesiyle bir hışımla açık olan pencereye koştu.
"İzel Kızım!"
•——————•°•✿•°•——————•
Veee bölüm sonu nasıl beğendiniz mi olay örgüsünü?
Bu arada anlatım sıktı mı?
Onun dışında alamet hakkında ne düşünüyorsunuz?
Okuduğunuz için teşekkür ederim vote atıp desteklerseniz çok mutlu olurumm..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHŞER MİDİLLİSİ
FantasyTüm dünya barış içerisinde mutlulukla yaşarken birden insanoğlu arasında savaş galip gelir ve bu insanlar aralarında bölünmeye, gruplaşmaya başlar. Tüm dünya 6 gruba ayrılır bunlar, samuraylar, sonradan tanrılaşmışlar, gölgeler, şamanlar, köylüler v...