geçmiş bölüm 14

615 47 31
                                    

(Ateşoğlu konağı)

Boran" hafsa ,

Boran Ateşoğlu dehşete düşmüş bir halde kucağına düşen kardeşine bakarken Boran nın kucağına düşen hafsa yı Gören Şerwan ağa ve Yaman koşarak yanlarına gelir.

Şerwan ağa" Hafsa ,

Yaman" Hala ,

Boran kucağına düşen yarı baygın kardeşinin haline bakıp deliye dönerken Ahsen xanım konuşur.

Ahsen xanım" Alın kızınızı ,

Şerwan ağa ve Yaman Boran nın kucağına düşen yarı baygın hafsa nın yanına gelirken Boran hiddetle bağırır.

Boran" Kim yaptı Lan bunu benim bacı ma hangi canına susamış ,

Boran nın hiddetli bağırmasıyla Ahsen xanım bir kaç adım gerilerken şerwan ağa kardeşi hafsa nın saçlarının okşamaya başar.

Şerwan ağa" Hafsam bacım aç gözünü,

Yaman" Hala bizi duyuyor musun ,

Şerwan ağa" Yaman koş oğlum Sıla yı çağır ,

Şerwan ağa nın dediğiyle Yaman ok gibi yerinden kalkıp yukarı giderken Boran sa ateş saçan gözlerle tepelerinde dikilen Ahsen xanım ma bağırır .

Boran" Cevap verin kim hangi canına susamış yaptı bunu bacı ma ,

Ahsen xanım" Bacı nın bu hali yaptığı namussuluğun sonucudur Boran Ağa,

Ahsen xanım mın verdiği cevap la Şerwan ağa ve Boran neye uğradığını şaşırır Ken Zana yade ve diğerleri Yaman nın telaşla gelip Sıla yı çağırmasıyla aşağı inmeye başlar.

Zana yade" Ne olur Ahsen xanım ne edersin burda ,

Zana yade nin sesini duyan Ahsen xanım Zana yade ye dönünce Zana yade ve diğerleri yerde Boran nın kucağında baygın halde yatan hafsa yı görür.

Zana yade" hafsam kızım ,

Zana yade den sonra Şerife xanım Hanife xanım ve Asmin de hafsa nın halini görür.

Asmin" Hiii hafsa ,

Şerife xanım" Hafsa ,

Hanife xanım" Hafsa ,

Berat" Halam ,

Rojin " teyze ,

Arjin" teyzem ,

Herkesler Boran nın kucağına perişan bir halde yatan hafsa ya şok gözlerle bakarken Zana yade koşar adım hafsa ya doğru giderken arkasından sıla da hızlı adımlarla gelir.

Zana yade" Hafsam kızım Ne oldu sana kim ne etti evladı ma ,

Annesinin sesini duyan hafsa zorda olsa gözlerini açmaya başlar.

Hafsa " an ana ,

Sıla" yade dur sarsma  ,

Zana yade perişan bir halde olan kızı Hafsa nın başını duyduklarından sonra donup kalan oğlu Boran nın kucağına dan alırken Boran nın sa kulağında Ahsen xanım mın sözleri tekrarlanıp durur.

Ömre Bedel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin