27 bölüm

1.3K 109 48
                                    

(Yıl 2006)


Asmin" babaaa Baba bak turnalar geliyor ,

Cevdet Ağa" dur kızım dur ,

Asmin koşarak sürü halinde her yıl Güney göç eden Turnalara doğru koşmaya başlar.

Asmin" babaaaa bak bir sürüler bir sürü ,

Cevdet Ağa kızının gülücükler saçarak Turnalara koşuşunu izler.

Asmin" Baba bak geçen sene doğan yavrular da gelmiş ,

Ferzan" Sen nereden biliyorsun onlar olduğunu ,

Asmin" çünkü babamla birlikte ayaklarına künye ler taktık bak işte şunlar geçen sene doğan yavrular ,

Asmin elleriyle sürü halinde kendilerine doğru gelen Turnaları gösterir Ken bir el silah sesi gelir.

Asmin" hiii baba ,

Gelen silah sesiyle Asmin korkarak etrafına bakmaya başlar .

Asmin" baba ,

Cevdet Ağa" korkma kızım korkma.,

Asmin" baba birisi Turnalara ateş ediyor ,

Cevdet Ağa etrafına bakmaya başlar ken ikinci bir silah sesi daha gelince Asmin koşarak sesin geldiği yere doğru koşmaya başlar.

Cevdet Ağa" Asmiiin dur  ,

Ferzan" heeey nereye ,

Asmin" Baba birisi var orda ateş ediyor ,

Cevdet Ağa" kızım dur gel buraya bak sana da isabet edecek ,

Asmin babasını dinlemeden ateş edilen yere doğru koşmaya başlarken orman da elinde av tüfeğiyle Turnaları hedef alan arkası dönük uzun boylu Genç birini görünce hedef aldığı yeri vurmasın diye koşarak üzerine atlayınca ikisi birlikte birlikte yere düşerler.

Boran" Lanaaa ne oluyor ,

Asmin üzerine atladığı Boran la birlikte yere düşerken Boran bir anda Ortaya çıkıp üzerine atlayan kıza çatık kaşlar la bakmaya başlar.

Boran" kimsin Lan sen manyak ne demeye üzerime atlıyor sun.

Boran sinirli ve öfkeli bir şekilde üzerine atlayan kıza bakarken Asmin se turnaları vurmasın diye üzerine atladığı Boran na bakmaya başlar Kara gözleri çatık kaşları sinirli bakışlarıyla kendisine bakıyor dur .

Asmin" şeeey ben ,

Boran" evet sen kimsin sen gökten zembille mi düştün tepeme  ,

Asmin çipil çipil Kara gözlerle önce yukarı bir gökyüzü ne bakar sonra de altında kendisine meraklı gözlerle bakan Boran na bakmaya başlar .

Asmin" yooo  ,

Asmin nin önce gökyüzü ne sonra da kendisine bakmasıyla Boran Ateşoğlu yüzüne dökülen Asmin nin saçlarıyla derin bir nefes alıp vermeye başlar.

Boran" hasbin Allah hasbin Allah kalk kızım üzerimde şimdi biri görse al başına belayı ,

Boran nın sözleriyle Asmin içinde bulunduğu duruma bakınca utanıp hemen Boran nın üzerinden kalkarken Cengiz ve Azer gelir .

Ömre Bedel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin