28 bölüm

1.3K 100 62
                                    

(İngiltere)

Roni ve Elizabeth okuldan çıkmış kol kola eve giderken arkalarından biri seslenir.

Yaman" Roni ,

Yaman nın sesiyle arkasını dönen Roni aylar sonra karşısında gördüğü Yaman la gözleri kocaman açılırken yanında bulunan Elizabeth anlamaz gözlerle ikisine bakmaya başlar.

Elizabeth" Roi kim bun? ,

Roni gözlerini açıp kapatarak Yaman nın gerçekliğini sorgulamaya başlar.

Roni" kabus kabus görüyorum dimi ,

Elizabeth" hı ? ,

Roni gözlerini açıp kapatarak kolunu Elizabeth te uzatır .

Roni" çimdik çimdik at bana çabuk ,

Roni nin isteğiyle Elizabeth şaşkın şaşkın Roni nin koluna bakmaya başlar.

Elizabeth" anlamadı ben.

Roni" bırak şimdi aval aval bakmayı da çimdik at koluma uyandır beni bu kabus tan hemen ,

Elizabeth ne kadar Roni yi anlamazsada dediğini yapıp kolunu çimdik atınca Roni küçük bir çığlık atıp kolunu ovalamaya başlar.

Roni" Allah'ım gitmiyor ,

Roni ağzı açık Yaman na bakmaya devam ederken Yaman Roni nin haline tebessüm ederek yanına gitmeye başlar .

Roni" Allah'ım kabus geliyor ,

Roni Yaman nın kendisine gelmesiyle Elizabeth tin elinden tuttuğu gibi koşmaya başlar

Yaman" Roniiiii ,

Roni Elizabeth tin elinden tutup koşarken bir yandan da eliyle Yaman na git git yapmaya başlar .

Yaman" Lan dur nereye ,

Roni" kabus git git  ,

Yaman Roni nin haline bakıp kafasını olumsuz anlamda sallayıp peşinden gitmeye başlar.

Roni" Allah'ım bir de peşimden geliyor ,

Roni Elizabeth in elinden tutarak koşarken ayakkabılarının Bağcığı çözülünce takılıp yere düşer .

Roni" aaayyy ,

Roni yere düşerken Yaman korkuyla koşarak yanına gelip yere çökerek Roni nin ayağına dokunur .

Roni" ayyy gerçek bu dokundu bana ,

Roni nin sözleriyle Yaman tek kaşı havalanır Ken ters ters bakmaya başlar.

Ömre Bedel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin