BÖLÜM-5

97 6 0
                                    

Multide Ceren ve seçtiği at var :)

Sabah alarmın sesiyle uyandım " ya sen her zaman kendine söndürmek zorunda mısın " diye geçirdim içimden ve hemen kendimi banyoya attım sıcak su tenime değerlendirelim hem ayıldığımı hemde rahatladığımı hissedebiliyordum banyodan çıktıktan sonra hemen saçlarımı tarayıp formalarımı giydim tekrar banyoya girip saçlarımı kuruttum biraz kabarmış olsalar bile tarak hallettim ve biraz makyaj yapıp Aşağıya indim
Aşağıya indiğimde annem evde yoktu ama kahvaltı hazırdı be masada bi not vardı " meleğim erkenden işe gitmem gerekti kahvaltını hazırladım Sak'ın yapmadan Çıkma " yazıyordu . Bende annemin sözüne itaat edip kahvaltımı yapıp evden çıktım okula geldiğimde Ceren daha gelmemişti hemen telefonumu çıkarıp Ceren ' in numarasını tuşladım 2 çalışta açıldı " alooo " dedi o harfini uzata uzata " nerdesin aşkım "
" burdayım aşkım " dedi iğrenç bir şaka yaparak " off tamam ya hiç aramamalıydım seni " dedim
" tamam tamam be hiç espiriden anlamıyosun okula yakınım 5 dakikaya okulda olurum sen nerdesin canım "
" ben okulun bahçesindeyiz hadi çabuk ol " dedim ve telefonu suratına kapattım bunu yapmayı çok seviyordum .

5 dakika sonra ( Ceren çok dakik bir insandır ) Ceren okula gelmişti beraber Sınıfa çıktık dersin başlamasına 10 dakika vardı Ceren kahvaltı yapmadığını söyleyip benide yanında kantine götürdü bir tost ve bir meyve suyu alarak Sınıfa çıktık nerdeyse herkes gelmişti ama Poyraz yoktu iç sesim devreye girerek noldu cicim çökmüştü üzüldün Poyraz'ın gelmemesine bak işte sen bu Çocuktan hoşlanıyorsun diyordu hemen iç sesimi susturup aman gelmezse gelmesin banane dedim ve yerime oturdum " kim gelmezse gelmesin ? " dedi Ceren Şaşkın bir şekilde . Ay sesli mi düşünmüştüm ben " yok ya aklıma birşey geldi de " dedim yalandan gülümseyerek , oda bana Karşılık verip gülümsedi ve " peki tamam dedi .

Hoca Sınıfa girer girmez derse başladı Allah'ım ya bu hocalar sabah sabah ne içiyolardı da bu kadar enerjik oluyorlardı anlamıyordum hoca ders anlatırken Tabikide ben dersi dinlemeyip çok uykum olduğundan başımı sıraya koydum ve uyumaya çalıştım . Teneffüs zili çaldığında Poyraz bey teşrif edebilmişlerdi yanında tanımadığımız biriyle oda çok yakışıklıydı cereninnresmen dibi düşmüştü çocuğa ama belli etmemeye çalışıyordu ki zaten hayatımda Berk vardı gerçi Berk şu sıralar biraz garipti cerenle hiç ilgilenmiyordu Ceren mesaj atmadan atmıyordu ama neyse yakında çıkar kokusu . Ders zili çaldığında hoca Sınıfa girdi ve yoklamayı Aldı " iki yeni isim görüyorum Poyraz Harmancı ve Melih Dönmez ayağa kalkın ve kendinizi Sınıfa tanıtın " dedi hoca ciddiyetle önce Melih konuştu " ben Melih Dönmez babam Hardön holdingin iki Sahibinden biri " dedi ve yerine oturdu bu sefer Poyraz ayağa kalktı ve " bende Poyraz Harmancı babam Hardön holdingin iki Sahibinden biri yani mekiğin babasıyla ortaklar Hardön kolejinden geldik ikimizde " dedi ve oturdu . Ne yani o büyük holdingin sahibi Poyraz'ın babasımıydı ağzım bir karış açık kalmıştı resmen o zengin çocuklar böyle bir devlet okulunda ne işleri olurduki gerçi sorduğumda babam ceza olsun diye yolladı Demişti ama neyse ..

3.ders bittiğinde Ceren sıkılmış olacakki " hadi okulu kırıp at binmeye gidelim " dedi Heyecanlı bir şekilde
" çok uzak kızım orası nasıl gidecez bu Sıcakta hiç otobüs yada dolmuş çekemem valla " dedim omuz silkerek " yaa hadi lütfen gidelim noluuur " ellerini birleştirmiş bir şekilde bana yalvarırken " hey küçük " dedi arkadan bi ses ve ben o sesin kime ait olduğunu küçük demesinden biliyordum " efendim "
" at binmeyi severmisin ? "
" severim niye sordun ki ? "
" biz Melihle çok sıkıldık Melih at binmeye gidelim dedi ama iki kişi çok sıkıcı olacağından dizide davet etmek istedim " diyince ağzım aralandı ama hemen kendimi toparlayıp " cerenle ayarladınız dimi " dedim bilmiş bir tavırla
" neyi ayarlamışız ya anlamadım ne diyosun "
" Ceren bana iki saattir ata binmeye gidelim diye yalvarıyordu "
" yuh Ciddenmi Melihle aklın yolu birmiş cerenin " diyip gülmeye başladı
" arabanız var mı ? " diye bir soru yöneltti Ceren poyraza " evet var neden ki ? "
" hanım efendi bu Sıcakta otobüs yada dolmuş çekmezmiş de " dedi Ceren
" ee tamam arabada olduğuna göre geliyormusunuz ? " dedi Poyraz Gözlerini benden ayırmadan gözleri sanki lütfen gel lütfen ser gibi bakıyordu " tamam geliyoruz " dedim hafifçe tebessüm ederken Ceren ufak bir Sevinç çığlığı atarak boynuma sarıldı " seni çok seviyorum biliyorsun değilmi arkadaşım " dedi ve yanağıma sulu bir öpücük kondurdu " bende seni seviyorum şebek " dedim kahkaha atarak . Çantalarımızı toplayıp beraber Çıkışa doğru yöneldik otoparka geldiğimizde Poyraz'ın kilidini açtığı arabaya bakıp küçük Çaplı bir şok geçirmem bir oldu . Porscheydi Arabası ve harikaydı beyaz bir porsche arabaya bindiğimizde kemerlerimizi bağladık ve Poyraz gazı Kökledi Hızı seviyordum ama bu çok fazlaydı . Araba durduğunda etrafı incelemeye koyuldum burası bizim her zaman at bindiğimiz yer değildi " burası neresi " dedim poyraza " burası bizim at çiftliğimiz " dediğinde Gözlerim fal taşı gibi açılırken " vay canına burası bir harika atları görebilirmiyim " diyip içeriye doğru yürümeye başlamıştı Ceren . Hayvanları çok severdi Ceren ama atlara karşı bir zaafı vardı atları ve at binmeyi çok severdi ve beraber sürekli at binmeye gelirdik .

At seçmek için atların olduğu bölüme gelmiştik Ceren beyaz bir at seçmişti bizim atlarımız ise kahverengiydi . Hepimiz atlarımıza bindik ve yavaş yavaş dolanmaya başladık bir süre dolandıran sonra bir anda başım dönmeye başladı ve Gözlerim karardı .

\\\\\\\\

Uyandığımda birinin dizinde yattığımı fark ettim Kafamı kaldırdığımda bunun Ceren olduğunu gördüm Poyraz be Melih de yanımızdaki koltukta oturuyorlardı benim uyandığımı görünce Melih Endişeli bir sesle " bade iyimisin " dedi Yanıma gelerek " ne oldu bana en son attaydım bir anda başım döndü ve Gözlerim karardı sonra sonu hatırlamıyorum " dedim Kısık bir ses tonu ile Ceren lafa atılarak " bizde anlamadık bir anda attan düştün yanına geldiğimizde bayılmıştın , başına güneş falan mı geçti acaba "
" bilmiyorum tek bildiğim liamda kafamın çok ağrıması beynim fırlayacak gibi hissediyorum " dedim bitkin bir şekilde " eve gitmek istermisin " dedi Poyraz ayağa kalkarken , sadece başımı evet anlamında sallamazlar yetindim ve yerimden Yavaşça Kalktım veren koluma girerek beni arabaya doğru götürdü .

Eve geldiğimde başım hala çok ağrıyordu annem eve gelmişti Çoktan okulu aştığımı ve başımdan geçenleri anlattım beni hemen odama yatırıp bir Ağrı kesici verdi Kafamı yastığa koyduğumda aklıma gelen Poyraz'ın Endişeli hali tebessüm etmeme neden oldu dün elim yandığındada böyle endişelenmişti bir günümde olaysız Geçmiyor diye düşünürken acaba beni önemsiyormuydu ? Yoksa ben mi öyle anlamak istiyordum ? Poyraza karşı ne hissediyordum ? Bu soruların cevaplarını düşünürken kendimi uykunun kollarına bıraktım

Telefonumun çalmasıyla arayana bir küfür savunurken kim olduğuna bakmadan açtım telefonu arayan cerendi " nasıl oldun daha iyi misin ? "
" hıhım daha iyiyim ve uyursam daha iyi olacağıma inanabilirsin Ceren " dedim uykulu bi şekilde " tamam tamam iyi uyu Öküz " dedi ve telefonu suratıma kapattı ama onu bile unutsamayavak kadar uykum vardı ve hemen Kafamı yastığa gömdüm ve uykuma kaldığım yerden devam ettim ...

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum küçüklerim :) :*

KÜÇÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin