Multide Ceren var :)
" ohaaa kızım bu çocuk çok yakışıklı "
" off abartma kızım ya sende tamam yakışıklı da abartılacak kadar değil bence " dedim sıraya otururken . Ders matematikti hoca gelir gelmez derse başladı o kadar sıkıcıydı ki cerenle yüksek sesle konuşmadığımız için kağıda yazıp konuşmaya başladık . Teneffüs zili çaldığında Cerenle beraber dışarı çıktık Berk yanımıza damladı hemen iyi çocuktu Berk cereni de seviyora benziyordu ama bunu zaman gösterecekti ." ben kantine gidiyorum " " tamam " dedi Ceren . Kantine geldiğimde ablaya bir kahve dedim kahvem hazırlanırken bende etrafa göz gezdiriyordum masaların ilerisinde poyrazı gördüm bi kızla oturmuş konuşuyorlardı gelir gelmez kız bulmuş diye geçirdim içimden ablanın seslenmesiyle arkamı döndüm kahvem hazırdı kahvemi Alıp kantinden dışarı çıkıyordum ki kolumdan birinin tutmasıyla kahve elime döküldü ahhhh diye inledim ve bağırmaya başladım " hayvanmısın ya sen Öküz " dedim ve kim olduğuna baktım bu poyrazdı ne zaman kızla ayrılıp da Yanıma gelmişti " anlamalıydım zaten sana boşuna hödük demiyorum ben "
" bade ben-ben çok özür dilerim cidden görmedim gel buraya elini suya tutalım " dedi endişelenmiş bi ses tonuyla endişelendiğini Gözlerinden anlayabiliyordum " tamam " dedim canım çok yanıyordu elimi suya tuttuğunda ağzımdan bi Çığlık çıktı hemen elimi geri çekti ve Aşağıya inip müdür yardımcısından sargı bezi ve krem aldı onları narin bi şekilde sürerken " nasıl daha iyimi Can'ın yanıyormu ?" Bi an iç sesim kızım bu çocuk çok tatlı sen bu çocuğa Yürü diyordu ama hemen iç sesimi susturup
" Sağol daha iyiyim teşekkür ederim "
" bu teşekkür hangisi içindi eline kahve döktüğüm için mi yoksa pansuman yaptığım için mi ? " dedi sırıtarak " Tabikide oansumanbyaptığın için diğer konuya gelince tam bi hödüksün " dedim bende gülerek beraber Sınıfa çıktık Sınıfa girer girmez herkes bize bakıyordu hemen poyrazdan ayrılıp yerime geçtim Ceren tabiki elimi görür Görmez soru sormaya başladı " eline noldu , kim yaptı "
" kantinden kahve almıştım poyrazda görmedi kolumdan tuttu kahve elime döküldü " dedim
" pansumanıda omu yaptı " dedi kahkaha atarak " evet o yaptı ne var bunda gülecek " diyip kolunu cimcikledim " off Öküz acıttı elin çok ağır be seninde "
" Gülme sende "-------
Eve geldiğimde elim birazdaha geçmişti okulda Poyraz bir kaç defa Yanıma gelip elimi sormuştu ve birazda sohbet etmiştik çok iyi biriydi onu ilk partide gördüğümde yavşak biri gibi görmüştüm ama ön yargılı olmamak lazımmış . Neden bilmiyorum ama kendimi ona karşı çok yakın hissediyorum beni yavaş yavaş kendine çekiyo tamam biliyorum şuan diyorsunuzki iki görmekle insan böyle hisseder mi ama bende anlamıyorum onu sevmiyorum aşık da Değilim tarif edemediğim bir şey var ona karşı içimde . Selimden sonra böyle hissedeceğimi sanmazdım şuan kendimi ona ihanet ediyor gibi hissediyorum ama ne biliyim işte ...
- yağmur yağıyordu Selim beni Dışarıya Yemeğe götürecekti hazırlandım ve onun gelmesini beklemeye başladım telefonuma mesaj gelmesiyle annemle vedalaşıp dışarı çıktım arabaya dayanmış beni bekliyordu nazikçe kapımı açtı bende arabaya bindim oda Arabanın etrafını dolanarak Yanıma oturdu ve arabayı çalıştırdı . Araba durduğunda geldiğimiz yere şöyle bir göz attım harika bir yerdi tekrar kapımı açtı ve ben dışarı çıktım içeri girip rezervasyon yaptırdığı masaya oturduk ve sipariş verdik . Biraz sonra yemeklerimiz geldi ve yemeye koyulduk hem sohbet ediyorduk hemde yemek yiyorduk . Yemek yedikten sonra Hesabı ödeyim arabaya doğru ilerlemeye başladık tam restorandan çıktığımız anda silah sesiyle Selim yere yığıldı hemen yere çöktüm ve kollarıma aldım onu " Selim Selim beni duyuyormusun Bırakma beni nolursun Selim " dedim Ağlayarak " se-seni seviyorum "
" şşş kendini zorlama ambulans ambulans çağırın çabuk " dedim etraftakilere bağırarak bir kaç kişi telefonlarını çıkarıp aramaya çalıştılar. Ben selimin elini tutuyordum ama bir anda eli buz gibi oldu hemen nabzını kontrol ettim atmıyordu durmadan beni Bırakma diye bağırıyordum ama gitmişti beni bırakıp gitmişti bir süre sonra ambulans geldi selimi aldılar ve hastaneye götürdüler bir kaç bişey Yaptılar sonrada morga koydular sürekli ağlıyordum Gözlerim ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu Sevdiğim adam artık yoktu sanki bir yerlerden çıkıp gelecekmiş gibi geliyordu ama yoktu ailesi çok kötü olmuşlardı annesi helede çökmüştü kadın Ceren vardı yanımda beni eve götürüp yatırmıştı 1 - 2 sene şokunu atlatamadım annem ve Ceren hep yanımda oldular sonra yavaş yavaş atlattım--------
Nasıl buldunuz ? Yorumlarınızı bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜĞÜM
Novela JuvenilHerşey gittiğim o partide başladı . Hayatım Değişti o partide hayatıma girenler çıkanlar yeni arkadaşlar yeni bi aşk ...