I don't wanna be your lover

15 2 0
                                    


Narin Aydan

" Seni dinliyorum."

Derin bir nefes aldım.

Başlıyordum.

Sonunda sevdiğim adama doğruları söylemeye başlıyordum.

" O sabah uyandığımda evde kimse yoktu. Katya hariç. Yine her zaman ki gibi beni sizin eve getirmişti. Ama evde de sen ve ben vardık bir tek. Yaralanmıştın. Kafan kanıyordu. Nasıl olduğunu sordum ama asla cevap vermedin. Sonra bayıldın. O akşam geceye kadar kimse gelmedi eve, senin yanında uyuya kalmıştım bende. Her yer kan olmuştu. Çok korkmuştum seni öyle görünce."

Gözlerim titredi. Dişlerimi sıktım. Ağlamak istemiyordum karşısında. O hiç mutlu olmamıştı. Hep üzgün insanlar vardı etrafında. Bende öyle olmak istemedim.

"Meğer o gün annem, babam ve abim kaçırılmış. Katya işin içindeymiş.Ajan oymuş, asıl planları doğrudan sizin eve gidip hizmetçi rölüne girmekmiş. Ama becerememişler ki, bizi kullanmışlar.O yüzden sürekli beni sizin eve getiriyor.Yanımızdan ayrılmıyordu.Hepsi bilgi toplamak için."

Beni çok sakin bir şekilde dinliyordu.

" Peki ya annem?" diye sormuştu.
" O Çağatay amcayla dışardaydı. Dedim ya evde kimse yoktu. Katya annenin babasına çalışıyormuş. İki deden de karşılıklı düşman olduğu için şaşırmadım doğrusu. Ha bu arada. Babanın kim olduğunu öğrenmek ister misin?"

Bana olan bakışları sertleşmiş, daha çok yakınıma girmişti.
"Ne saçmalıyorsun"
"Baban diyorum. Çağatay senin biyolojik baban değil."

Boris Kai Yevgeni

" Baban diyorum. Çağatay senin biyolojik baban değil."

Bilmediğimi sanıyordu. Hayır gerçekten bilmediğimi düşünüyordu. Hah. Çok komik gerçekten. Şimdi güya babam üzerinden benimle anlaşma yapmaya çalışacak. Yesinler.

Neyse devam ettirelim bakalım şu oyunu. Rol yapayım biraz.

" Benimle dalga geçme dedim sana!"

" Dalga geçmiyorum. Rusmuş, annenle kaçarak evlenmişler. Ama annenle Çağatay sözlenecekmiş, kaçtıkları duyulunca Çağatay amcanın babası Sabri, Biyolojik babanı aramaya koyulmuş. O sırada sen olmuşsun.Rus olan baban, annenle sizi bırakıp gitmiş. Sonradan Annen eve seninle geri dönmüş. Tabii deden olacak adam Muhsin seni öldürmeye kalkışmış, Çağatay durdurmuş onları. Seni ve anneni böyle kabul edeceğini kendisiyle evlenmesini dile getirmiş. Hatta anneni zorlamış evlenmek için. Ama biyolojik babanın kimliğini kimse bilmiyor, adını annenden zorla öğrenmişler. Mishe. Bir tek bunu biliyorlar ve babanın mafya olduğunu. Ve babanın babasının da mafya olduğunu."

Gözlerime baktı.

" Ay neler çektim görüyor musun? Bunca yıl anca bunları öğrenebildim."

" Peki sen neredeydin? 2006 dan sonra ne yaptın. Neden seni öldü biliyorum ben? "

" Asıl sen neredeydin? Doğum gününde ortalıktan kayboldun bir daha da kimse seni bulamadı yoktun hiç bir yerde."

" Yeter bu kadar. Gidebilirsin." ona doğru yaklaşıp ellerindeki kelepçeleri açtım.

" Ne demek bu kadar? Sana daha soracak sorularım var!"

it's a lie, but it's notHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin